Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 853
Etter en kreativitetsblokk har eg endelig fått noe produktivt ut av hverdagen min igjen, og her er resultatet.
Det ble plutselig stillestående etter at eg har kommet så langt som dette med låta. Føler selv at den er en smule repetitiv, og har planer om å adde noe mer effekter senere. Ka syns dere?

Konstruktiv kritikk ønskes!

Trykk her.

//Eplebit
Linken fungerer ikke hos meg i hvertfall.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Merkelig, det fungerer fint her. Prøvd med en annen nettleser?

her er hvertfall adressen uten hyperkobling:

http://www13.speedyshare.com/files/2...step%20mp3.mp3
Syns dette var bra.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Takk for feedback, NitroFis!
Kan du utdype mer? Ka som var bra og ka som var mindre bra?
Du kunne ikke brukt soundcloud eller noe lignende? Ubeskrivelig kjedelig å laste ned en sang, åpne iTunes, for så oppdage at jeg er blitt snytt for 30sec som jeg aldri får igjen. Har selv ikke hørt låten grunnet den må lastes ned.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av dav Vis innlegg
Du kunne ikke brukt soundcloud eller noe lignende?
Vis hele sitatet...

Her!
Woah, absolutt smud å høre på! Digga refrenget eller hva jeg skal kalle det, hovedtemaet. Dramatiske greier
Eneste jeg kunne tenke meg var at bassen lå litt dypere, eller var mer definert. Det blir litt slitsomt når den går veldig høyt og blir liggende der og ruge i noen bars.
Men ikke ta det helt for god fisk da, sitter med noen dritthøyttalere akkurat nå da, så det er mulig jeg går glipp av noe sub goodness.
Sist endret av Bothrops; 22. september 2010 kl. 10:23.
Sitat av dav Vis innlegg
Ubeskrivelig kjedelig å åpne iTunes
Vis hele sitatet...
Ubeskrivelig enig!
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av fetter Vis innlegg
Ubeskrivelig enig!
Vis hele sitatet...
Beklager dette, men pleier ikkje legge ut annet enn ferdige komposisjoner på Soundcloud siden min. Men har gjort et unntak no, og la ut en soundcloud link i mitt forrige innlegg. Hadde det vert en "rediger" knapp på første posten, så hadde eg lagt den inn der også, believe me.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Woah, absolutt smud å høre på! Digga refrenget eller hva jeg skal kalle det, hovedtemaet. Dramatiske greier
Eneste jeg kunne tenke meg var at bassen lå litt dypere, eller var mer definert. Det blir litt slitsomt når den går veldig høyt og blir liggende der og ruge i noen bars.
Men ikke ta det helt for god fisk da, sitter med noen dritthøyttalere akkurat nå da, så det er mulig jeg går glipp av noe sub goodness.
Vis hele sitatet...
Takk for feedback!
Det ligger en sub-bass under synthene, men det er mulig at den er vanskelig å oppfatte. Har ikkje mikset låta skikkelig enda, og skal prøve å forbedre det i den ferdige miksen! Merker godt at låta trenger mer EQ når eg spiller av på headset/anlegg som har bedre kvalitet enn mitt eget.
fet låt. virka som leking med toner,
et stykke inni der som var ganske så chill, ca midt i.
mangla den lille kraften, og et lite høydepunkt.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av zvxsone Vis innlegg
fet låt. virka som leking med toner,
et stykke inni der som var ganske så chill, ca midt i.
mangla den lille kraften, og et lite høydepunkt.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i at den er ganske avslappet i forhold til mye annen dubstep, men dette var noe eg prøvde på med vilje
Høydepunktet er noe som eg også føler mangler. Det blir på en måte litt for repetitivt i lengden. ;>