Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1677
Hei, da har kammeraten min klart å skaffe seg en stjelt telefon, sitter siden av han nå, og han spør om det er noe mulighet å ''missbruke'' denne på, som å bestille ting på nette osv...?
selfølgelig da uten å bli tatt,

det er ikke hans sim kort som står i det er eierens og den er skrudd på.
han har hatt den ca 1 uke og bare lade den opp før den har skrudd seg av og han har ikke brukt denne før så den har vært kobla opp på nett.

noen kode tips til å finne på noe? kanskje tjene noe gratis stuff fra nette?

Bump, skulle helst hatt svar litt fort, takker <3
Først vil jeg bare si at du/kompisen din er retard.

Meeen siden jeg er snill kan jeg si hvordan du kan svindle eieren på:

1. Hvis det er en Android, iPhone eller BlackBerry kan du sende penger fra mobilen til en PayPal-account. (Tror jeg, ble litt usikker når jeg søkte litt mer nå. Men mener å huske at det skal gå, selv om jeg ikke finner noe atm.)
2. Finne tjenester du kan betale med mobiltelefon, dette kan du få søke deg frem til selv.
Sist endret av drittunge; 2. mars 2010 kl. 21:08.
Send en melding til deg selv, søk opp nummeret på http://www.gulesider.no/tk/ og kontakt eieren, er dere heldige får dere kanskje en hundrelapp eller to for strevet...
Sitat av GraasXo Vis innlegg
vet ikke om det kanskje er ''sent'' å ringe nå jeg.. har hørt av bestemor at man ikke skal ringe folk etter kl9 ;P
Vis hele sitatet...
Kvelden er ikke omme før den siste mann har lagt seg
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Kvelden er ikke omme før den siste mann har lagt seg
Vis hele sitatet...
Off-topic: Knall ordtak!

On-topic: lever den tilbake, si dere fant den eller no, kanskje dere får finnerlønn. Det er utrolig kjipt å få frastjålet mobilen sin (alle numre osv), lov å tenke litt på det også.
Mest fornuftige jeg kan tenke på er om du går igjennom kontaktlista, er du heldig så har han notert bank-koden sin eller no.
Finn ut hvem personen er og stjel bankkortet hans og
Sitat av Weili Vis innlegg
Off-topic: Knall ordtak!

On-topic: lever den tilbake, si dere fant den eller no, kanskje dere får finnerlønn. Det er utrolig kjipt å få frastjålet mobilen sin (alle numre osv), lov å tenke litt på det også.
Vis hele sitatet...
Ikke lever den tilbake

Behold tlf, hvis jeg var deg så ville jeg holdt meg unna å ha tlf slått på. Han kan faktisk kontakte politet (teleleverandøren ) og kreve å se hvem siste mld ble sendt til og ringt til osv.

Setter du simkortet ditt så kan den også bli spora opp av IMEI nr. Så hvis jeg var deg så ville jeg sakt til kompisen å sette mobilen i folie.

Siden folie blokkerer all signal
Sitat av drittunge Vis innlegg
Først vil jeg bare si at du/kompisen din er retard.

Meeen siden jeg er snill kan jeg si hvordan du kan svindle eieren på:

1. Hvis det er en Android, iPhone eller BlackBerry kan du sende penger fra mobilen til en PayPal-account. (Tror jeg, ble litt usikker når jeg søkte litt mer nå. Men mener å huske at det skal gå, selv om jeg ikke finner noe atm.)
2. Finne tjenester du kan betale med mobiltelefon, dette kan du få søke deg frem til selv.
Vis hele sitatet...
Snakk om dobbeltmoral, du er retard!

Uansett, er det en telefon av litt nyere standard vil dere nok tjene mer på å få hittegodspenger enn å på død og liv laste ned dritt til mobilen, bare for å bruke penger. Ting du foretar deg på nett vil uansett være sporbart...
Meeeh, etter å ha blitt frastjålet tre telefoner får jeg lyst til å slå kompisen din x) Men ikke min jobb å kritisere.. Så..
Vil på det sterkeste anbefale å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger, ta ut simkortet, kaste det i søpla og gjør hva du vil med telefonen.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Alle ungdommer nå til dags grafser til seg alt de kan ta

Det smarteste og beste du kan gjøre er å lete i kontaktlisten etter "familienavn" Mamma, pappa, bruttern, osv. Og ringe til de og si du har funnet mobilen til en i familien dems.

Hadde noen tatt mobilen din tror jeg du hadde blitt VELDIG takknemlig om de ga den tilbake, og du ga dem fks 200Kr, iforstedenfor å bruke maange flere lapper på en ny.
Jeg ville gjort følgende:

Enten 1: Levert tilbake telefonen. Finnerlønnen kan bli bra og samvittigheten enda bedre.

eller 2. Kopiert alle kontakter over på en minnepinne eller Cd som dere sørger for at eieren får og deretter satt telefonen tilbake til fabrikkinstilling og satt inn eget simkort. (drittkjipt å miste alle kontaketer, det kan endre ditt liv, har erfaring)

eller hvis du ikke vil være kul mot noen, men kun drittsekk og gjøre deg til kjeltring for småpenger 3. Skaff deg et kriminellt rulleblad med en gang, hvorfor vente til du blir voksen. Desto før du begynner med vold, ran og voldtekter og eventuellt drap desto tidligere blir du tatt og derfor litt yngre den dagen du kommer ut av fengsel og er klar til livet som voksen eller et videre liv som kriminell.

De som ikke skjønte at punkt 3 var sarkastisk har nok fått i seg stoffer dem burde holdt seg unna i kveld!