Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2035
Ketorax, er d fort avhengighetsskapende? Anybody med egen erfaring.
Og kan noen fortelle litt om denne type medisin.
Redd.for.medisiner.generelt..
Vet det er morfin I dem.
Det er det sterkeste opiat du får ble jeg fortalt av en speedfreaker
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke det sterkest opiated som er tilgjengelig, men definitvit potent. Det er morfin og du vil få abstinenser hvis du går på det for lenge.
Brukte det en kort periode mot sterke smerter.Vil si det virker mer smertelindrende enn rus givende.Lå for det meste sengeliggende i den perioden og brukte Paralgin i tillegg.Husker farmasøyten sperret opp med øynene da jeg hentet ut resept på det.Fikk bare en 20-pakning i uka.
Trådstarter
10 0
Er ikke ute etter rus, kun smertelindring.
Sikkert lurt og kun bruke I korte perioder og ved nödstilfeller da..
Jeg fikk det skutt i to omganger i armen av en lege en gang etter at skulderen min gikk ut av ledd. Ikke tok det smertene, og ikke var det særlig rusgivende. Etterpå fikk jeg stesolid skutt i armen, og det var mye kraftigere både som smertelindring(i hvertfall psykisk) og som rus. Jeg er ikke ekspert på opiater, men opplevde paragin(kodein) langt mer rusgivende en ketorax..
Anonym bruker
"Forbauset Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig rus og mye kvalme
Ketorax er ett potent smertestillende opiod (morfin) og mener det er hurtigvirkende.

Dama ble ihvertfall helt salig da hun fikk det mot gallesteinsmerter.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
10 0
Takk for alle svar.
Jeg er nå i en situasjon, der smertene tar overhånd og medisinsk cannabis er ikke bare bare og få over grensa i disse dager ? Uansett..
Jeg går nå på 5mg ketorax 2x3 om dagen 30-40 mg om dagen , annehværdag/og vær dag til tider di siste 2 månedene.... jeg skal snart trappe ned, da jeg er livredd for morfin(sliketypepreperater)
Men har så jævlige smerter så jeg krøp til korset(legen) og tar dette ved krisetilfelle.. men jeg er redd for dyp søvn , da jeg blir så trett av dem, er det farlig med sånne doser i løpet av en dag i frh til dyp søvn etc ?