Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2761
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har et par brett med 150mg lyrica, dealern min sa at det var best og snorte et par piller også ta seg en jay. Har prøvd og søke litt opp for vil prøve og waste så lite som mulig
Leste på freak her tror jeg på et annet lyrica innlegg der alle sa at det var best og bare spise kapselene. Men flere av dealerene mine sier det er best og snorte de.
Skal ha med seg at jeg er godt innspist på benzo om det har noe med saken og gjøre.
Spis pillene istede, ikke snort, har du ingen tolleranse vil du få det ganske nice på alt over 300mg!!! det svinger som faan.
Jeg så jenta snorta Lyrica på Insider 5, for en stund siden men har tvil på biotilgjenglighet via nesegrottene.
Brukte Lyrica i mange år, trust me drit i å snorte å heller spise 600mg. det blir kjempekos
At du er inspist på Benzo spiller ingen rolle

Glemte å si, Lyrica booster alt annet du har i deg også!
Sist endret av Eyeamare; 19. mars 2020 kl. 21:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Spis pillene istede, ikke snort, har du ingen tolleranse vil du få det ganske nice på alt over 300mg!!! det svinger som faan.
Jeg så jenta snorta Lyrica på Insider 5, for en stund siden men har tvil på biotilgjenglighet via nesegrottene.
Brukte Lyrica i mange år, trust me drit i å snorte å heller spise 600mg. det blir kjempekos
At du er inspist på Benzo spiller ingen rolle

Glemte å si, Lyrica booster alt annet du har i deg også!
Vis hele sitatet...
Okei tusen takk for svar! Da knasker jeg de i meg heller. Har noe prima cola liggende som jeg lurte på og ta litt av, hvordan blir det og blande de?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei tusen takk for svar! Da knasker jeg de i meg heller. Har noe prima cola liggende som jeg lurte på og ta litt av, hvordan blir det og blande de?
Vis hele sitatet...
Kjenner en som aldri har fått krampeanfall før. Han spiste tramadol hver dag, en dag tok han lyrica + tramadol og han falt om på kontoret å lå der å "rista".

Nå spurte du ikke om tramadol men cola har vel litt av de SSRI(?) egenskapene?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner en som aldri har fått krampeanfall før. Han spiste tramadol hver dag, en dag tok han lyrica + tramadol og han falt om på kontoret å lå der å "rista".

Nå spurte du ikke om tramadol men cola har vel litt av de SSRI(?) egenskapene?
Vis hele sitatet...
Nada av det du nevnte nå er SSRI, det er medisiner som bruker mot psykiske forstyrrelser. Tramadol tilhører gruppen opioider
Sitat av Door145 Vis innlegg
Nada av det du nevnte nå er SSRI, det er medisiner som bruker mot psykiske forstyrrelser. Tramadol tilhører gruppen opioider
Vis hele sitatet...
Tramadol er også en SNRI.
Sitat av Alge Vis innlegg
Tramadol er også en SNRI.
Vis hele sitatet...
Har du en link til dette? Tramadol er ikke på listen over tilgjengelige SSRI, men nå nevnte jo du igjen noe annet.

«SSRI er forkortelse for selektiv, serotonin reopptaks inhibitor (=hemmer). SNRI står for selektiv noradrenalin reopptakshemmer.»

https://nhi.no/sykdommer/psykisk-hel...ler/ssri-snri/

« SNRI er en nyere type antidepressiva som virker både på serotonin- og noradrenalinomsetningen i hjernen og øker tilgjengelig mengde i hjernen. Eksempler på SNRI er Efexor Depot/Venlafaxin (inneholder venlafaksin) og Cymbalta/Duloxetin (inneholder duloksetin). Benyttes også ved angst. Det er vanlig å starte med en lav dose og øke langsomt for å unngå eller svekke bivirkninger i starten. Det er tilsvarende viktig med gradvis nedtrapping hvis man skal avslutte behandling. Munntørrhet er en vanlig bivirkning»


https://www.apotek1.no/hjerne-og-nerver/depresjon

Såvidt jeg er bekjent har ikke tramadol noe her å gjøre heller. Men opplys meg hvis jeg tar feil!

« Tramadol hemmer også reopptak av serotonin og noradrenalin, slik f.eks. det antidepressive midlet venlafaksin, som det strukturelt ligner på, gjør. Det er antatt at denne effekten bidrar til den smertestillende effekten.»
https://relis.no/Aktuelt/Arkiv/2014/..._langtidsbruk/

Ser ut som jeg tar feil!
Sist endret av Door145; 20. mars 2020 kl. 03:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei tusen takk for svar! Da knasker jeg de i meg heller. Har noe prima cola liggende som jeg lurte på og ta litt av, hvordan blir det og blande de?
Vis hele sitatet...

Aldri prøvd med cola før, men blanda med fort hundrevis av ganger.
Var en av mine yndlingsblandinger

Kan vi få en update, du puster å er ilive? Hvis ikke går jeg å henger meg! (this is how shit can fuck you up freaks!)
Sist endret av Eyeamare; 20. mars 2020 kl. 11:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis de. Går fint å blande med coke
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble en fet kveld syntes nå jeg, meg og dama koste ihvertfall
Begge deler. Men innholdet er så støvfint pulverisert at hvis du snorter kjapt vil mye gå rett ned i lungene. Så la det gå sakte!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble en fet kveld syntes nå jeg, meg og dama koste ihvertfall
Vis hele sitatet...

Good to hear, ikke alt som er hvitt som må snortes Lyrica er en av mine favs ever
Enemy of the snut
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Jeg så jenta snorta Lyrica på Insider 5
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke på tv lengre, men får jeg sett dette på Dplay? Er det den "uoriginale" Insider du mener med Insider 5? Jeg ser mye på episoder på reality- og dokumentarserier, vet ikke om det blir rett å si at jeg elsker det? Har bare stor interesse for det rett og slett, så senest igår på "Nygårdsparken - 1 år etter" hvor vi får møte Sondre, Jonnie Rene og Dag.

Btw, kom mer enn gjerne med forslag på slike episoder som jeg selv nevner, evt filmer da jeg har spesiell interesse for dette