Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2467
Finnes det noen bra headset, med mikrofon, som passer for en med briller? Helst under 1k. Øreplugger og PortaPro-lignende headset er ikke aktuelt.
Takk på forhånd
Hva er ditt primære problem med brillene da ?

Jeg har brukt briller siden jeg var to år gammel og har til dags dato ikke hatt problemer med at et headset har gnagd meg på brillene noe mer enn forventet.

Er det et utrolig stort problem for deg kan du se på noe som har massive puter, f.eks Sony MDR-XB-serien.
Logitech G35 funker fint for meg.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Hva er bruksområdet for hodetelefonene? Hovedsaklig musikk? Spill og skype, så du trenger mikrofon? Stort sett utendørsbruk med iPod eller liknende og må derfor ikke være for store?
Det letteste å gjøre for å unngå at det klemmer for mye på brillene er rett og slett å se etter noe med tykke, mye puter som går rundt ørene. For eksempel noe fra Sennheiser, Beyerdynamics (dessverre litt over budsjettet ditt) eller Denon. Alle disse har svært god komfort. Ulempen er at alle disse er store og ikke veldig greie å ha med seg overalt om du skal ut av huset.
Hva med Steelseries Siberia v2? Jeg har hatt både v1 og v2 og er meget fornøyd med dem. Har brukt solbriller mens jeg har hatt headsettet på meg, og så ingen problemer med den kombinasjonen heller.

Fåes vel til 699-799-ish hos spaceworld, lefdal, elkjøp og lignende.
Ved linken under finner du det meste av informasjon, samt reweivs og.l.
http://steelseries.com/products/audi...ies-siberia-v2
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Hva med Steelseries Siberia v2? Jeg har hatt både v1 og v2 og er meget fornøyd med dem. Har brukt solbriller mens jeg har hatt headsettet på meg, og så ingen problemer med den kombinasjonen heller.

Fåes vel til 699-799-ish hos spaceworld, lefdal, elkjøp og lignende.
Ved linken under finner du det meste av informasjon, samt reweivs og.l.
http://steelseries.com/products/audi...ies-siberia-v2
Vis hele sitatet...
Tror jeg går for denne
Har alltid brukt briller, aldri hatt noe problem med headsets.

Fikk steelseries 5hv2 til jul, funker dritbra.

Anbefales :3