Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5008
Jeg må kanskje kjøpe en ny laptop snart, og jeg har holdt meg til HP, men etter som de legger ned deres produksjon av laptops og datamaskiner.

Generelt, hvem lager de mest langvarige, stødigste og beste laptopene til en rimelig pris?

Jeg vil høre hva dere har å si, HP'ene brenner jo opp om du ikke luftblåser viften i ny og ne, men hva med ASUS, og SAMSUNG?
Lenovo og Asus, veldig god erfaring med begge.
Styr for all del unna Acer, makan til dritt!
Kommer litt an på hva du vil ha og hva maskinen skal brukes til.

Mine personlige meninger er at Asus er best. En av de få firmaene igjen som faktisk lager sine egne deler.
På servicefronten er de knallharde på firma som skal utføre reperasjonen.
Skal være rep og på vei tilbake til kunde på 4 dager. inkl delevent.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Skal være rep og på vei tilbake til kunde på 4 dager. inkl delevent.
Vis hele sitatet...
kilder på denne er du snill?

eneste relevante jeg fant:

Asus RMA prosess
Vis hele sitatet...
Retur av Produkt
Når det defekte produktet er mottatt av ASUS logistikk partner, ansvarer ASUS for at produktet blir reparert og returnert til Kunden innen syv arbeidsdager, regnet fra dagen produktet blir hentet, dersom reservedeler er tilgjenglige. ASUS forbeholder seg retten til å returnere samlet sending og endre utsendelses dato uten forvarsel. Denne returgarantien bortfaller for reparasjoner som ikke faller inn under produktgarantien.
Sist endret av Gig; 27. august 2011 kl. 14:17.
Liker Apple sine aluminiums macbook pro, metallet gjør de litt mer hardføre og jeg elsker føelsen av metall på håndflatene mine fremfor billig plast...
Dessuten er macbook's de laptoppene jeg av personlig erfaring mener har best tastatur.
Sitat av Gig Vis innlegg
kilder på denne er du snill?
Vis hele sitatet...
Jobbet på verksted som har serviceavtale med Asus.
Har hatt to Asus maskiner som har vært sendt på rep. De 4 dagene nevnt over her merka jeg fint lite til da gitt. Den første var borte i en måneds tid før butikken ga opp verkstedet og ga meg en ny.
Den andre var borte i nærmere 14 dager før jeg fikk igjen penga.

Asus maskinene jeg har hatt har fungert veldig fint. Men mindre feil som mest av alt virker som slurv fra fabrikasjonen har ødelagt helhetsinntrykket litt for meg.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Liker Apple sine aluminiums macbook pro, metallet gjør de litt mer hardføre og jeg elsker føelsen av metall på håndflatene mine fremfor billig plast...
Dessuten er macbook's de laptoppene jeg av personlig erfaring mener har best tastatur.
Vis hele sitatet...
Har en Asus laptop, og en av vennene mine har en Macbook Pro, de har faktiskt samme tastatur!
Jeg synes Asus lager de beste laptoppene, når det kommer til standard bruk, men lenovo lager de beste arbeidslaptoppene
Desig - Apple, pris ifht. til kvalitet - Asus, styrke - Lenovo.

Jeg har MacBook selv, og noe annet blir ikke aktuelt for meg.
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Har en Asus laptop, og en av vennene mine har en Macbook Pro, de har faktiskt samme tastatur!
Jeg synes Asus lager de beste laptoppene, når det kommer til standard bruk, men lenovo lager de beste arbeidslaptoppene
Vis hele sitatet...
wow! Har tastaturet til asus også bakgrunnsbelysning? slik som macbooks har?
Om asus begynner å lage chassiet i metall, kan det hende jeg skaffer meg en!
Lenovo har gode maskiner, men synes fortsatt tastaturet på f.eks. macbook pro 13" er bedre enn tastaturet på lenovo edge 11".
Inbefore kids some skriker "ALIENWARE"

Selv er jeg fornøyd med Acer og Asus. Måtte mekke litt på Acer'n da :/
Sitat av Nekroper Vis innlegg
Har hatt to Asus maskiner som har vært sendt på rep. De 4 dagene nevnt over her merka jeg fint lite til da gitt. Den første var borte i en måneds tid før butikken ga opp verkstedet og ga meg en ny.
Den andre var borte i nærmere 14 dager før jeg fikk igjen penga.

Asus maskinene jeg har hatt har fungert veldig fint. Men mindre feil som mest av alt virker som slurv fra fabrikasjonen har ødelagt helhetsinntrykket litt for meg.
Vis hele sitatet...

Kan dessverre ikke kommentere på saksbehandlingen din eller Asus sin behandling av kunde eller avtale med kunde.

Kan kun kommentere hvilke avtale som foreligger mellom verksted og Asus.

Høres ut som du har vært uheldig og fått deg et par problemmaskiner. Får håpe den du har nå er bedre :-)
acer = gode specs til billig penge, kjempedårlig byggekvalitet; styr unna
hp = ok design på noen maskiner, alt for dårlig kjøling på pcene, til tider litt for dyre, veldig mye reparasjon og feil på disse; helst styr unna
asus = bra byggekvalitet, som oftest gode specs og finfine maskiner; anbefales
lenovo = bra byggekvalitet, jobbmaskiner med svake grafikkort og helt ok prosessorer... dyre maskiner; bra til jobb
alienware tenker du ikke på, helt ok fjortissdesign og alt for dyrt, ofte det dobbelte av macs
macbook = bra design og byggekvalitet, veldig dyre i forhold til specs og ytelse, osx istedenfor windows; liker du osx og syntes det er helt greit å betale ganske mye for en pc du tenker å ha lenge, kjør på

snakker av erfaring
Kjøp deg en Toshiba, de er utrolig gode og de blir så å si ALDRI varme.
Snakker da om Qosmio sereien; http://nordic.computers.toshiba-euro...-gaming-pc-er/

akk. nå sitter jeg på en selvbygget stasjonær, og jeg sparer til en Macbook pro til Synthen min og skolebruk^^, Anbefaler min "strategi"
E9 med mesteparten her.
Asus har vist seg og være fantastisk, har ikke hatt noen problemer med min asus,bortsett fra når jeg sovna med den og klarte og tulle laderen inn i dyna....
Acer.... Hvor skal jeg begynne... Verste pcene jeg har vært borti,Msi's laptopper ligger rett i hæla.
Mine anbefalinger er Acer, Dell og Lenovo.
HP ville jeg styrt unna som du selv sier.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Jobbet på verksted som har serviceavtale med Asus.
Vis hele sitatet...
Da vil du igrunn vite at denne tidsgarantien ikke gjelder ved delevent, og den er 7 og ikke 4 dager, det virker ikke som så mye å skrike for akkurat her, men når du jobber med dette (det gjør jeg og) så er de 3 dagene ofte litt kritiske, men i de fleste tilfeller greier ikke asus å holde fristen pga postgangen..
Har hatt ASUS G50VT i 3 år nå, og har ALDRI hatt feil me den veldig god pc, Søstera mi har ASUS samme har mamma og de er begge strålende fornøyd med sine. Pappa har lenovo som også er en veldig god pc så mine anbefalinger er ASUS og Lenovo , apple visst du har cash nokk !.
Har også alltid hatt ASUS deler i den stasjonære pcn skjermkort og HK og aldri hatt problemer med det.
Er meget fornøyd med min Sony Vaio. Hatt den snart i et halvt år.
Nå er det på ingen måte sikkert at HP skal slutte å lage PC-er. Men det stemmer at de mest sannsynlig skal skille det ut fra moderselskapet, selge PC-divisjonen eller noe i den duren. Akkurat slik som IBM gjorde da de solgte sin PC-divisjon til Lenovo.

Men for å svare på spørsmålet ditt; De jeg mener lager de mest robuste bærbare datamaskinene er definitivt Apple! Silrene maskiner i aluminium. Har selv en 1 år gammel MacBook Pro, og den ser fremdeles flunka ny ut! Ingen plast som brekker av, eller deler som løsner.

Det eneste som er negativt med Apple sine MacBooker er at de er svært sårbare for fukt gjennom tastaturet. Mer enn andre bærbare datamaskiner. Fukten går rett ned på hovedkortet, setter seg på alle komponentene og har ingen steder å renne ut igjen.

Men uansett om du vil kjøre Windows, Linux eller Mac OS X, ville jeg gått for en MacBook!
Anbefaler IKKE toshiba.
En kompis hadde en slik, og for å si det sånn. Den gikk i hvilemodus under oppstart!
En i familien kjøpte en Asus for 6 lapper for litt over 7 år siden og først for 2 måneder siden tok den kveld, etter utrolig mye juling og misbruk.
Jeg kan anbefale Lenovo og Asus. Acer har for svak byggekvalitet, men igjen har de kraftige laptops til gode priser. HP har også for svak byggekvalitet, men der er det store minuset tiden reparasjon tar. (Om man ikke kan gjøre de selv såklart). Samtidlig skal det sies at HP's laptoper ment for bedrifter i en høyere prisklasse er meget gode. MSI, Toshiba og Fujitsu Siemens ville jeg ikke brukt penger på.
Jeg anbefaler dell, gode og solide maskiner.
Hvordan er Samsung? Ser ingen har kommentert dem..
acer= dårlig byggekvalitet ??? faen for nå tull, min acer e i like god stand som når æ kjøpt denj eneste problemet e at denj har stekt skjærmkortet sitt, kjenne mang som har acer og e fornøyd med dæm, har sjøl hatt 3 acer pc'a på rad no, allj har fungert helt perfekt.
Jeg klager ikke ofte på dialektbruk, men fanken da Carlos, det der er jo nesten uleselig.


Forøvrig liker jeg Vaio'ene til Sony, gode pcer som holder lenge.
Sist endret av Nerdefruen; 27. august 2011 kl. 17:01.
For godt over 2 år siden kjøpte jeg meg en Compaq (som visstnok produseres av HP, om jeg ikke tar feil). Har aldri hatt noen problemer med selve pcen (kun lader/batteri), og er ekstremt fornøyd med den.
Den var billig (5 lapper), designet er flott og enkelt. Skal ikke klage på hverken prosessor eller grafikk, da jeg er veldig fornøyd med dette. Den bråker ikke og blir ikke for varm. Til tider har jeg direkte rævkjørt den med div programmer etc + litt dårlig behandling ellers, men den lever i beste velgående.
Kunne ikke vært mer fornøyd med en pc.

For noen måneder siden bestemte jeg meg for å investere i en litt mindre pc (compaq = 15,6", 2,4kg), og kjøpte derfor en Asus. Til nå har jeg delte meninger, og har ikke helt bestemt meg for om jeg liker den eller ikke. Designmessig er den veldig fin og lett. Men oppgaver som min 2 år gamle laptop klarer uten problemer, går tregere/mer problematisk med min nye Asus. Viften lager også litt lyd til tider.

Men har hørt fra andre som har kjøpt seg andre modeller av Compaq, at de har litt problemer, så kan vær jeg var heldig og traff på en strålende modell.

Derfor står jeg fast på at Compaq er det beste jeg noensinne har hatt og prøvd innen bærbar pc, spesielt i den lave prisklassen.
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
acer= dårlig byggekvalitet ??? faen for nå tull, min acer e i like god stand som når æ kjøpt denj eneste problemet e at denj har stekt skjærmkortet sitt, kjenne mang som har acer og e fornøyd med dæm, har sjøl hatt 3 acer pc'a på rad no, allj har fungert helt perfekt.
Vis hele sitatet...
Du motsier jo deg selv. Stekt skjermkort kommer som regel av en defekt vifte som er et resultat av dårlig byggekvalitet. Det er selvfølgelig et unntak om du har lagt laptopen under dyna med 3dmark vantage kjørende i loop.

Har god erfaring med Asus, Lenovo og Samsung.
Sist endret av Jaso; 27. august 2011 kl. 17:12.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Liker Apple sine aluminiums macbook pro, metallet gjør de litt mer hardføre og jeg elsker føelsen av metall på håndflatene mine fremfor billig plast...
Dessuten er macbook's de laptoppene jeg av personlig erfaring mener har best tastatur.
Vis hele sitatet...
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
Jeg sa rimelig, ikke selge høyre nyre.

Sitat av Dimergon
En i familien kjøpte en Asus for 6 lapper for litt over 7 år siden og først for 2 måneder siden tok den kveld, etter utrolig mye juling og misbruk.
Vis hele sitatet...
Slike ting liker jeg og høre, har selv kjøpt en ASUS Eee 900, den tikker og går som en gud med litt ubuntu magi. Vurderer nesten skifte ut LCD panelet i den med en LED.

Sitat av Den modige
Jeg anbefaler dell, gode og solide maskiner.
Vis hele sitatet...
Er ikke det også et slikt et merke man betaler for merket? Jeg har fått VELDIG motsignede responser på dem før.

Jeg er veldig fornøyd med responsen, men SAMSUNG, andre ting jeg har kjøpt fra dem, mobiler, tv'er, DVD skrivere/lesere og vanlige for tven.
Sist endret av Pyro_Killer; 27. august 2011 kl. 19:09.
Er jeg den eneste som er fornøyd med Acer?
Jeg hadde en HP Compaq Presario som var på reprasjon 7 ganger på 1 år, den pc'en slet også med og kjøre 32x32 på Minecraft, Nå har jeg en Acer Aspire 5253 som kjører 128x128 uten problemer..

Også blir alle HP, jeg har vært i nærheten av helt forjævlig varme, og høres ut som et jævla jetfly, Acer som jeg har nå, lager ikke en lyd, og kan fint bli glemt stående i sofaen i 45min uten og begynne og bli varm.
Sist endret av ImsdalFlaske; 27. august 2011 kl. 19:24.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har en HP Probook 6560 som jeg er forholdvis fornøyd med, maskin som holder seg rimelig kjølig uansett påkjenning, dog kunne touchpadden vært bedre.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Lenovo og Asus, veldig god erfaring med begge.
Styr for all del unna Acer, makan til dritt!
Vis hele sitatet...
Asus er kvalitet Acer er mer hardware for pengene. Men når det skal sies har jeg hørt masse stygt om acer, men min acer laptop, kjøpt i 2008, fungerer Utmerket den dag i dag, eneste som har skjedd med den at lyset til capslock'en har sluttet å virke, + at vifta gikk i stykker da jeg hadde den på dyna i starten, men fikk ny på garanti

Sitat av TobNor Vis innlegg
Er jeg den eneste som er fornøyd med Acer?
Vis hele sitatet...
Nei du er ikke den eneste
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Anbefaler IKKE toshiba.
En kompis hadde en slik, og for å si det sånn. Den gikk i hvilemodus under oppstart!
Vis hele sitatet...
Det blir litt dumt å utelukke ett merke pga at en kompis hadde ett problem med den. Du finner ikke ett eneste merke hvor absolutt alle er fornøyde. Man må heller ta det litt statistikkisk og se hvem som har gjentagende problemer med samme feilen. Derfor nevnte jeg f.eks. HP som har hatt mye problemer med viftene og høy temperatur som følge av dette.

PS hva er den rette stavemåten for dette ordet?: statistikkisk
Sist endret av Fuzzybossen; 27. august 2011 kl. 23:47.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Pyro_Killer Vis innlegg
Er ikke det også et slikt et merke man betaler for merket? Jeg har fått VELDIG motsignede responser på dem før.
Vis hele sitatet...
Jeg er kanskje litt mer merkebevisst enn jeg er villig til å innrømme. Jeg ville for eksempel ikke kjøpt PC av noen som også lager påhengsmotorer. På laptopfronten så sverger jeg til Dell, fordi jeg aldri har hatt noen dårlige erfaringer med deres maskiner. Jeg føler at Dell er datamaskiners svar på Toyota; ikke så mye med tanke på pris, men det faktum at jeg aldri har klart å "bruke opp" en. Jeg behandler maskinene svært forsiktig, og til gjengeld så har jeg ei maskin som fungerer nesten like bra nå som den gjorde da den var ny for mange år siden. Det eneste som går nedover er batteritida, men selv den holder seg nokså bra.

Haken med Dell, er som du nevner, at du betaler en del for merket. De er dyrere enn Asus og Acer, men jeg mener det er helt fair med tanke på hvor lenge de holder seg, og hvor lett det er å velge modell og komponenter når du kjøper på nett. Du finner jo ikke Dell-laptoper i butikkhyllene.

Kan også legge til at jeg har vært i kontakt med kundeservicen deres, når de hadde glemt å gi meg gratis Windows 7 (jeg kjøpte Vista før Win7 ble lansert, og skulle få gratis oppgradering). Det ble løst på omtrendt 4 timer uten at noen stilte meg et eneste spørsmål. De sendte avgårde ei CD-plate fra USA som dukka opp på døra mi med budbil. Helt greit, liksom.

Ninjaeidt: Det heter "statistisk".
Sist endret av Moff; 27. august 2011 kl. 23:58.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Er jeg den eneste som er fornøyd med Acer?
Vis hele sitatet...
Neida. Har en 6 år gammal Acer laptop som jeg kjører på si med Linux Mint. Med unntak av at batteriet er rimelig redusert(noe som er min egen skyld pga dårlig håndtering den siste tiden) fungerer den utmerket. Ikke hatt noe trøbbel med den.
Men av erfaring fra jobben er jeg litt skeptisk til Acer på generell basis.
Er mye ute hos kunder og tukler med maskinene deres, og der ere mye Acer maskiner som har fungert dårlig.
Var spesielt en periode på ett par år jeg merka meg at usedvanlig mange Acer maskiner var ustabile når det kom til trådløst nettverk.

Maskinen jeg bruker mest privat for tiden er en Dell. Svært fornøyd.
Hatt noe dårlig erfaring med dem tidligere, og hørte mye stygt om dem før i tia. Men etter god erfaring med en firma pc derfra og en del mas fra div kompiser som er over snittet pc intereserte tok jeg sjangsen og handla Dell privat og. Funker knall foreløpig hvertfall.
Erklært blond
Har akkuratt nå 2 bærbare dataer.

Toshiba satellite 300 lc, den har nesten vert på konstant i i godt over 2 år, tålt masse transport på skole ETC. Det eneste som kunne vert bedre måtte vert batteriet. Ellers strålende fornøyd med den!

Har og en HP Probook 4330 (Skole-pc) Den generer mye mer varme en Toshiba'n, der bråker mer, og tastaturer klikka etter en dag, men funket fint etter at den hadde vert av i 3 timer. (Funker vertfall fint nå.)

Men alle bærbare har problemer. Men noen av merkene må oftere på rep. Men kvalitet KOSTER!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Du har flere gode kvalitetsprodusenter. Først tar vi dem jeg har peiling og personelig erfaring på:
- Asus #1
- Dell #2
Desidert beste maskinene du får tak i

Rykter:
- Lenovo #1
- Samsung #2

NEI NEI maskiner:
[COLOR="Red"]- Acer #1[/COLOR] verre skit får du ikke kjøpt.

Erfaringer fra 5000-15000 kroners markedet med Asus.
Erfaring med 20 000 kroners markedet med Dell.
Sist endret av uaexed; 28. august 2011 kl. 00:47.
toshiba og compaq er holdbare saker, uansett hva noen mener toshibaen min hadde blitt tre år nå til vinteren, og den var fortsatt god som ny, utenom riper i lokket og redusert batteritid (2 timer) til tross for att den ble brukt til skole i to år, hovedpc til spilling og typisk ungdomsbruk inkludert MYE transport. jeg garanterer att den hadde levd i ti år til hadde bare kameraten min dratt ut kontakta før lynnedslaget satellite serien btw

compaq: den er også tre år, den bråker en del som en hvilken som helst billigpc, men tåler nesten alt og heller ikke denne har andre slitasjer enn riper og batteritiden trofast pc, men sluttet å bruke den pga specs skal nevnes att den funker og ligger her tilfelle jeg skulle trenge den
Dønn seriøst, husker exen hadde en samsung laptop, pen greie med godt hardware.
Som desverre kokte cpu'en på pga for mye støv i kjøleribben.
Ikke en kjeft innpå HELE freakforum som har eid en slik og kan gi meg en respons på dem?

Jeg tror kasnkje det er en diamond in the rough, rett og slett fordi mine andre samsung produkter har vært så fantastisk gode, pene og holdbare.
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Lenovo og Asus, veldig god erfaring med begge.
Styr for all del unna Acer, makan til dritt!
Vis hele sitatet...
Styr for all del unna ekstreme meninger.
Sist endret av kribw; 28. august 2011 kl. 01:50.
Skulle jeg ha valgt et merke ville jeg sagt Dell, muligens Sony Vaio men dem har jeg ikke noen personlig erfaring med annet en et par kompiser som har.

Mamma har en dell som har tikket som en sveitsisk klokke i 3 år nå som fikk første feil her i sommer da hovedkortet gikk fyken, ringte dell support og litt under en uke senere kom det en hyggelig mann på døra som skiftet hovedkortet på stedet uten at det kostet en rød øre. Kudos for den Dell

Selv har jeg en HP HDX 16 som jeg er ganske fornøyd med. Det problemet med viftestøy har dem "fikset" med at viften går konstant på veldig lavt turtall så man slipper den plutselige utblåsningen mange andre bærbare har.
Den ser bra ut, elsker touchpadden og tastaturet, som faktisk har lys og den har god skjerm og bra lyd selv om den ikke greier å spille veldig høyt da.

Dog, skulle jeg kjøpt ny pc i dag ville jeg styrt unna HP og kjøpt meg en Dell tror jeg.
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
On-topic: Produsenten har ikke noe å si, det er komponentene du skal se på.
Har hatt min Sony Vaio i 6-7 måneder nå og er kjempe fornøyd! Ikke noe tull, deilig utsende og tastatur!
Blir garantert kjøpen Sony neste gang jeg skal ha ny laptop.
Ser mange her skriver at de ikke anbefaler det merket fordi "en venn hadde problemer med den", og "de har hørt det er dårlig" og "jeg hadde engang" osv..

Elektronikk er stort sett ikke til å stole på, uansett merke. Men jeg kan trygt fortelle at det er forskjell i stabilitet og varighet på merkene. Ser også at noen her har skrevet at "Asus er en av de få som lager delene selv". Dette er helt feil, det gjør de ikke.

Men for å svare på spørsmålet ditt, så tolker jeg spørsmålet ditt med å svare på hvilket merke som har minst reklamasjoner og feil i Norden.
Asus, Samsung,Sony og Lenovo kan jeg trygt anbefale. (med forbehold om at noen her vil svare "ja men jeg hadde en asus engang" osv) Det finnes alltid unntak, uansett.
Sist endret av watchman; 28. august 2011 kl. 02:14.
Bærbare PC-er er bare noe tull. Bygg deg en stasjonær PC. Da får du mye mere ut av pengene + at du trenger ikke å kjøpe deg ny om 2 år. Det er det vi smarte folk gjør.
Kvalitetsmessig er det vel få som klarer å levere en så god pakke som Apple? Du kan si hva du vil om pris og merkevaren, men det er sabla solide maskiner. Glemte min MacBook Pro oppå biltaket da jeg skulle kjøre til skolen, og da den kom susende over panseret etter nedbrems fra 60 km/t hadde den ikke pådratt seg NOEN skader! Hadde jeg gjort det med min gamle Acer hadde den garantert vært fullstendig pinneved.

Sitat av MortyDenVise Vis innlegg
Bærbare PC-er er bare noe tull. Bygg deg en stasjonær PC. Da får du mye mere ut av pengene + at du trenger ikke å kjøpe deg ny om 2 år. Det er det vi smarte folk gjør.
Vis hele sitatet...
Er kanskje ikke alltid det er like praktisk å hale med seg en svær boks med monitor, tastatur, mus og høyttalere på buss/t-bane på vei til jobb eller skole? Eller er dette også noe dere 'smarte folk' gjør?
Sist endret av NijO; 28. august 2011 kl. 09:15.
Veldig mange venner av meg havnet i samme klasse på VGS fra ungdomsskolen. Nesten hele klassen hadde acer. 5-6 fikk problem med strømforsyningen, 3-4 fikk problem med batteriet, og resten hadde problemer med noe annet. Ting som knakk av. Svidde CPUer GPUer ++
Sitat av Pyro_Killer Vis innlegg




Er ikke det også et slikt et merke man betaler for merket? Jeg har fått VELDIG motsignede responser på dem før.
.
Vis hele sitatet...
Dell er ikke akkuratt noe status merke slik som apple er.
Har selv en Dell Latitude E5420. Har kun hatt den i 3 dager nå, men er veldig fornøyd. Virker som en fin og krafitg pc ! Den har forresten sinnsykt bra skjerm, man slipper også den derre speil-effekten de fleste laptoper har.
Kjøpte Sony Viao til jul, og er veldig fornøyd.

Kanskje de 'smarte' sverger til stasjonær pc, men du verden å digg det er å krølle seg i sofaen med en læpp på fanget en å måtte sitte på stol i et pc hjørne.

Heller lat enn smart