Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3256
Vet ikke om dette er rette kategorien, men greia er at jeg ikke får betalt med klarna, dama kan gjøre dette uten problem og i og med at vi har lik inntekt så skjønner jeg ikke hvorfor det skal gå med meg? Kan hverken betale med faktura eller betal senere?

Nevnes at vi begge går på nav, hu har sosial støtte og jeg får dagpenger.
Noen tips?
Har du betalingsannmerkninger?
Dere kan kredittsjekke dere selv hos Enten Bisnode, Experian osv så får dere nok raskt svar mer enn vi vet her. Kredittscore er summen av et renn med faktorer.
Sist endret av Dough; 20. juli 2020 kl. 20:49.
Trådstarter
2 0
jeg har ingenting mens, dama har inkasso men får fortsatt bestilt? syns bare det var rart :P men kanskje jeg skal kredittsjekke meg?
Har du logget inn i Klarna appen og sjekket at ikke noen betaling mangler? Eller har du glemt en faktura tidligere? Det gjorde jeg tok litt tid før jeg kunne bruke det igjen, faktisk betalte jeg en annen kreditor jeg skyldte også og da var det mulig igjen. Klarna og segoria er ganske greie å prate med om du ringer og spør om du skylder noe og hvis du forklarer når du kan betale, hvis du gidder kan du også klage på at det er for mye og så hender det de går litt ned. Har også ringt forbanna og sagt at ikke varen min hadde kommet og at (wish) ikke kunne hjelpe meg når jeg snakket med dem. Da slettet de saken.
Sitat av Planijanyy Vis innlegg
jeg har ingenting mens, dama har inkasso men får fortsatt bestilt? syns bare det var rart :P men kanskje jeg skal kredittsjekke meg?
Vis hele sitatet...
Inkasso påvirker ikke kredittsjekk/Score. Det er først når inkasso ikke blir betalt og kravet blir gjort rettslig at du får betalingsanmerkning som synes på kredittsjekk.

Det som er nytt nå er jo gjeldsregister hvor de tar med all usikret gjeld.
Jeg opplevde å ha betalt ca 50 øre for mye på en faktura for noen år tilbake som stoppet meg fra å få faktura fra klarna. Jeg tror du hsr fått alle rådene du trenger herfra.

Du tar en kredittsjekk og en prat med klarna så finner du helt sikkert raskt ut av det.