Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 781
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg bare tenkte over om de ville gitt noe ekstra virkning om jeg la klumpen med hasj oppi en pose med litt amf ville dette gjort hasjen sterkere, eller bare generelt ingentingVar bare noe som krysset tankene mine
Anonym bruker
"Avhengig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, den blir ikke sterkere av det. Eneste man oppnår er at det smaker dritt.
Speed kræsjer med cannabis. Det er ikke vits å røyke når du er speeda.
Anonym bruker
"Rik Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner man ikke noe av å røyke cannabis om man allerede er rusa på amf?
Ehh, det er nå bare bullshit, millioner av speedfreakere røyker p åtoppen for å ta edgen av det og for å finne "godformen" så det har absolutt noe for seg..

Er det en behagelig rus? jeg syns ikke det, men jeg hater alt som har med thC å gjøre
Speed og hasj er jo en klassiker. Gjorde det en del i mine yngre dager, etter ett døgn våken begynner effektene å smelte sammen og hjernen opererer på 1/4 kapasitet. Veldig mange som blir psykotiske også, så unngå hasj om du har planer om å gå våken.

Når det kommer til det du nevner om å legge hasjen i speed; Nei.. det gjør ikke hasjen sterkere enn om du hadde tatt de hver for seg så det er bare å legge fra seg den ideen. Ingen vil vell røyke hasj som har lugget i en pose med speed, det kommer til å smake død og fordervelse, og det vil sikkert være veldig tungt på lungene.