Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2422
Noen som har noen brae dokumentarer å anbefale?
Har akkurat sett Ross Kemp on gangs, og hadde tenkt meg noe annet som handler om samme tema.
Om dere har dokumentarer som handler om gjenger, fengsler, neo-nazier, ghetto liv osv, så kom med forslag!


-Cats
Ross Kemp: Extreme World
Football hooligans er et ganske gøy program/dokumentar !
Jesus Camp
The Most Hated Family in America
The Most Hated Family in America in Crisis
Du burde sjekke ut resten av Louis Theroux sine serier.
Sist endret av Jorg; 21. mai 2012 kl. 20:23.
katt
Trådstarter
Takker og bukker! Kom gjerne med flere forslag.
Sitat av Cats Vis innlegg
Noen som har noen brae dokumentarer å anbefale?
Har akkurat sett Ross Kemp on gangs, og hadde tenkt meg noe annet som handler om samme tema.
Om dere har dokumentarer som handler om gjenger, fengsler, neo-nazier, ghetto liv osv, så kom med forslag!


-Cats
Vis hele sitatet...
Her er noen jeg kommer på i farta:
  • American Underworld
  • Moonshiners
Engler uten grenser
Alt av Louis Theroux.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Alt av Louis Theroux.
Vis hele sitatet...
+1

Her er forsåvidt et par av hans dokumentarer som tar for seg noe av det du etterspurte:
Behind Bars
Miami Megajail
Sist endret av bndk; 22. mai 2012 kl. 12:26.
The Vice Guide To Travel består av en hel rekke dokumentarer hvor de reiser til litt mer annerledes destinasjoner enn hva turister flest reiser til. De reiser bl.a til ett våpenmarked i Darra, Pakistan, og de besøker geriljaledere i Kongo. En annen fin episode er når de reiser på den transsibiriske jernbane langt inn i Russland på leting etter Nord-Koreanske arbeidsleirer.
Sist endret av caperno; 22. mai 2012 kl. 12:45.
Cocaine cowboys må også nevnes!
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Cocaine cowboys må også nevnes!
Vis hele sitatet...
Ja! Fikk nesten lyst til å begynne å lange cola når jeg hadde sett den.
Kan anbefale 2 veldig bra YouTube-kanaler:

Vice
Journeyman

Særlig Vice har en del bra ting.
Fuel
Mission Accomplished
Sprawling from Grace: The Consequences of Suburbanization

De er alle av samme opplaster og har fin lyd/video -kvalitet.
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
"Chicagos natteravner", en dokumentar som viser en gruppe som kaller seg CeaseFire og megler i konflikter på gatene i Chicago.
Liker Big, Bigger, Biggest-serien. Er tre sesonger av den så langt, og her er en episode som omhandler fengsler, eller i hovedsak byggingen av NBCI i Maryland.
Wild and Wonderful Whites of West Virgina

Dokumentar om en ekte redneck familie i usa, den ene halvparten er døde mens den andre delen sniffer bensin og diverse piller og skyter hverandre.
katt
Trådstarter
Sitat av danseku Vis innlegg
Wild and Wonderful Whites of West Virgina

Dokumentar om en ekte redneck familie i usa, den ene halvparten er døde mens den andre delen sniffer bensin og diverse piller og skyter hverandre.
Vis hele sitatet...

Høres ut som en lykkelig familie!
Sitat av Cats Vis innlegg
Høres ut som en lykkelig familie!
Vis hele sitatet...
Hehe ikke sant, men hvem vil vell se en dokumentar om en lykkelig familie hvor alt går på skinner.