Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4656
Er kanskje litt feil forum men, finnes det noen nettsider hvor det er trygt å kjøpe følgere? Tenker bare sånn 500-1000.

Vet at det er mange grunner for at man ikke burde kjøpe følgere, og vet at mange blir å skrive at jeg ikke burde gjøre det. Har bare lyst på et svar til spørsmålet mitt
Jeg har skjønt det slik at det finnes grovt sett to typer følgere du kan kjøpe. De som er ekte brukere, eller ihvertfall ser ekte ut, og de som helt åpenbart er falske.

jeg vet ikke hvor biased denne siden eventuelt er, men ved første øyekast ser det ut som de faktisk har gjort ordentlig research. Det er også en del generell informasjon der som sikkert kan være nyttig.

https://buytwitterfollowersreview.org
Sist endret av mentalmelt; 20. juli 2018 kl. 20:22.
Finnes mange slike sider hvor man kan kjøpe følgere etc. for ulike sosiale medium. Prøvd å søke litt selv?
Noe av det første jeg fant, finnes sikkert billigere alternativ, men orket ikke lete, https://fastsocialmarketing.com.
Angår vel egentlig ikke meg, men av ren nysgjerrighet, hvorfor ønsker du å kjøpe følgere?
Trådstarter
Har søkt mye selv, og når man sjekker forskjellige sider hvor folk kan legge reviews er det åpentbar at de flese av disse sidene bare rett og slett er scam.

Er ganske mye kontekst til hvorfor jeg vil kjøpe følgere, kan prøve å forklare veldigt fort: Vil kjøpe følgere fordi jeg er en del av et lite samfunn på twitter som vi kaller crypto-twitter (blockchain og cryptocurrency). Jeg har fått en del annerkjennelse rundt om i dette samfunnet og har fått de fleste aller største brukere til å følge meg. Det er utrolig vanlig at ico/nye prosjekter tar kontakt med folk i miljøt for å kjøpe exposure. Derfor tenkte jeg at siden jeg er vell kjent vil jeg få flere tilbud når jeg har flere følgere. Det de ser på når de kjøper promotion er hvor mange følgere og hjor kjent man er i crypto-miljøet.

håper det gir litt mer mening og at dere ikke tror jeg kjøper følgere for å få bedre selvtillit
Ikke noe vondt med dette men vis du har egenskaper til og holde på med blockchain og crypto valuta så burde du kunne anskaffe followers selv....

Sjekk på darknet
Trådstarter
Sitat av Cloor Vis innlegg
Ikke noe vondt med dette men vis du har egenskaper til og holde på med blockchain og crypto valuta så burde du kunne anskaffe followers selv....
Vis hele sitatet...
hva mener du med dette?
jeg tror han bare ikke helt skjønner verdien av anbefalinger fra ekte mennesker i et marked med så mange useriøse aktører. =)
Bare husk at det ser dumt ut med 5000 følgere og 5-6 likes eller retweets. Ler hver gang jeg ser noen på Instagram med så mange følgere og bare 50 likes på et bilde.
Sitat av korkdal Vis innlegg
Bare husk at det ser dumt ut med 5000 følgere og 5-6 likes eller retweets. Ler hver gang jeg ser noen på Instagram med så mange følgere og bare 50 likes på et bilde.
Vis hele sitatet...
Det er derfor det går ann å kjøpe likes også, baby :*
Men hvorfor kjøper man likes å followers? En slaks status?
Sitat av Aron2303 Vis innlegg
Men hvorfor kjøper man likes å followers? En slaks status?
Vis hele sitatet...
Ser for meg at det er et nyoppstartet firma som trenger litt PR.

Håper virkelig ikke at vi har kommet dit at folk bruker penger på "likes" for å pynte sin sosiale status.
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Ser for meg at det er et nyoppstartet firma som trenger litt PR.

Håper virkelig ikke at vi har kommet dit at folk bruker penger på "likes" for å pynte sin sosiale status.
Vis hele sitatet...
Dit kom vi for leeenge siden.
Sitat av korkdal Vis innlegg
Dit kom vi for leeenge siden.
Vis hele sitatet...
Kjendiser/bloggere ja, men hvermannsen også?
Blir konfirmasjonspengene brukt på å kjøpe likes ?
Sist endret av PoorEdward; 21. juli 2018 kl. 13:10.
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Kjendiser/bloggere ja, men hvermannsen også?
Blir konfirmasjonspengene brukt på å kjøpe likes ?
Vis hele sitatet...
Ja, hvermannsen også. Det er ikke noe nytt fenomen dette.
Men man spotter jo fort om noen har kjøpt følgere og likes, så egentlig har det motsatt effekt når folk flest syns det er lavmål.
Sist endret av Dreams; 21. juli 2018 kl. 13:12.
Trådstarter
Sitat av Aron2303 Vis innlegg
Men hvorfor kjøper man likes å followers? En slaks status?
Vis hele sitatet...
Kan vel være mange grunner, men i mitt tilfelle gjør jeg det ikke for at det skal se ut som om jeg er berømt, det er et stort market for paid promotion på twitter og siden jeg allerede har utrolig høy impression-rate så kan jeg overleve med 500 ekstra fake-følgere
Jobbet med ett par gutter på lager under studier som åpenbart tilhørte denne 'do you Even lift' kulturen. Di kjøpte Likes og følgere til det meste. Dette er også sånn 6-7 år siden. Så ja, vi kom til sosial status pynting for lenge siden.

Di trodde forøvrig jeg var riv ruskende gal siden jeg sletta min Facebook i samme tiden !