Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 9820
Heisann!

Bare lurer på om 1 eller 2 priller i uka er farlig for en midt i tenårene? Tenker da på kreft.

Bruker Skruf Slim Fresh White som har 2 av 4 prikker.
Enkelt og greit: Nei.
Sikkert ikke noe mer farlig enn all den radioaktive strålingen du får fra telefoner, laptopper, kaffetraktere og vibratorer.
Dette kan selfølgelig fremkalle kreft. Dette er ett farlig product for folk under 18. Anbefaler deg STERKT Og ikke brukte kreft fremkallende producter.
Sist endret av Iluwu; 4. august 2012 kl. 00:17.
Spiser du chips? Det kan også gi deg kreft.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Sikkert ikke noe mer farlig enn all den radioaktive strålingen du får fra telefoner, laptopper, kaffetraktere og vibratorer.
Vis hele sitatet...
åssen stråling får man fra en vibrator ?
Håper for all del du ikke drikker Pepsi Max; kreftbombe!
Nei, fra spøk til alvor. Det har vel komt frem at snus kan være kreftfremkallende, men når du går så dypt i det, så er det heller lite som ikke kan ha en kreftfremkallende virkning.
Så vidt meg bevisst finnes det fortsatt ikke bevis for at snus er farlig. Du har vel kanskje lurt på hvorfor det står "denne tobakksvaren kan være helseskadelig" under boksen?

Sitat av zeicko Vis innlegg
åssen stråling får man fra en vibrator ?
Vis hele sitatet...
God utstråling, kanskje? De har en positiv virkning på eldre, ensomme lærerinner iallefall!
Sist endret av McLovin; 4. august 2012 kl. 00:21.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Sikkert ikke noe mer farlig enn all den radioaktive strålingen du får fra telefoner, laptopper, kaffetraktere og vibratorer.
Vis hele sitatet...
Ingen av dei tinga du ramsar opp avgir radioaktiv stråling. Radioaktiv stråling kjem i hovudsak når ustabile atom blir spalta, til dømes uran eller thorium. Strålinga som kjem frå elektriske duppedittar er elektromagnetisk stråling, og den er ikkje påvist farleg frå så straumsvake apparat.
Jeg snusa en gang og jeg besvimte i hele 20 min. men alt gikk bra med meg så gjør det du vill
Trådstarter
36 2
Flott for jeg spiser ikkno annet en pølser, men går med minst 1,5 liter Pepsi Max per dag og har ikke merka noe ennå. Så da fikk jeg oppklart dette.

Takk folkens!

Har også prøvd snus før, og blir bare lett svimmel.
Sitat av OOPHP Vis innlegg
Flott for jeg spiser ikkno annet en pølser, men går med minst 1,5 liter Pepsi Max per dag og har ikke merka noe ennå. Så da fikk jeg oppklart dette.

Takk folkens!

Har også prøvd snus før, og blir bare lett svimmel.
Vis hele sitatet...
Da burde virkelig ikke den festsnusen din være din største bekymring. Det her høres ut som et svært, svært skadelig kosthold.
Sitat av OOPHP Vis innlegg
Flott for jeg spiser ikkno annet en pølser, men går med minst 1,5 liter Pepsi Max per dag og har ikke merka noe ennå. Så da fikk jeg oppklart dette.

Takk folkens!

Har også prøvd snus før, og blir bare lett svimmel.
Vis hele sitatet...
Greit nok å være usunn med brus, men LETT BRUS ?? Ikke akkurat det sunneste man kunne valgt. Så tror ikke du skal bekymre deg for snusen FØR du har endret kosthold
Trådstarter
36 2
Men trener også 2 ganger om dagen 5 dager i uka.... :P
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Nei, du er nok safe!

Sitat av OOPHP Vis innlegg
Men trener også 2 ganger om dagen 5 dager i uka.... :P
Vis hele sitatet...
Å trene 2 ganger om dagen er forsåvidt ikke særlig sunt det.
Sitat av OOPHP Vis innlegg
Men trener også 2 ganger om dagen 5 dager i uka.... :P
Vis hele sitatet...
Bra at du trener og sånn men jeg må bare spør; hvordan i helvete fungerer kroppen din med så mye trening og et slikt kosthold? Snus, brus og pølser er jo litt av en coktail å tylle i seg.
Trådstarter
36 2
Etter hva jeg forstår er selve livet en usunn syklus.

Siterer han bestefar:

Å leve er noe av det farligste man kan gjøre. Ingen har overlevd!

Snus bruker jeg kun 1 eller 2 ganger i uka. Altså 1 eller 2 fordelt på 7 dager.
Sitat av bronze Vis innlegg
Ingen av dei tinga du ramsar opp avgir radioaktiv stråling. Radioaktiv stråling kjem i hovudsak når ustabile atom blir spalta, til dømes uran eller thorium. Strålinga som kjem frå elektriske duppedittar er elektromagnetisk stråling, og den er ikkje påvist farleg frå så straumsvake apparat.
Vis hele sitatet...
Var ironi, skjønner at det kan være vanskelig å tyde på et forum. Var bare for å sette perspektiv på trådstarters spørsmål, at det ikke var farlig med 1-2 snus i uken. Og ja, beklager for at jeg tok feil mellom radioaktiv og elektromagnetisk stråling.
Sist endret av Dimergon; 4. august 2012 kl. 00:39.
Snus er avhengighetsskapende og svekker tannkjøttet etter en periode. Hadde jeg vist det jeg vet i dag, hadde jeg nok ikke tatt den første snusen.

Men om du tror du klarer deg på 1 - 2 snus pr uke, så har du jo en liten belønning til deg selv. Alle begynner i det små og tilslutt før du vet ordet av det bruker du nesten en boks snus hverdag.
Skal du få litt utbytte av treningen din så bør du kutte pølsekostholdet ditt. Få i deg litt mat med proteiner. Skulle ikke forundre meg om du er "tynnfeit" (no offence) selv om du trener 2 ganger om dagen med et dårlig kosthold.

En snus i ny og ned tar du nok heller lite skade av.
Er det ikke slik det starter for mange?
Nesj, tar bare en i helga. Nesj, skader ikke med en nå. Nesjda, skader ikke med en til.
Sitat av OOPHP Vis innlegg
Etter hva jeg forstår er selve livet en usunn syklus.

Siterer han bestefar:

Å leve er noe av det farligste man kan gjøre. Ingen har overlevd!

Snus bruker jeg kun 1 eller 2 ganger i uka. Altså 1 eller 2 fordelt på 7 dager.
Vis hele sitatet...
Ikke for å blande meg i ditt privatliv og livsstil, men du kunne like godt sittet på ræva å spist junk. Kroppen din har virkelig ikke godt av det.
Kutt ned på brus-inntaket, få et mer variert kosthold og tren for guds skyld mindre!

Om du bytter om på snusen og treninga, har du knapt nok næring i kroppen. Selv for kun 2 dager trening i uka.
Det spørs hva du legger i farlig.
Foreløpig står det bare at dette produktet kan være farlig på snusdåsa fordi vitenskapen foreløpig ikke har nok data. Det betyr ikke at snus er ufarlig - bare at det ikke er dokumentert.

Men, tar du deg en prell eller to på fest gjør antageligvis alkoholen større skade enn snusen.

Det virker også som avhengighet til snus er svært individuelt. Jeg sluttet for et par uker siden og opplevde svært milde abstinenser (av og til prøver hodet mitt å lure meg).
Trådstarter
36 2
Har lenge vurdert det mest kostholdet. Altså spiser ikke pølser hver dag. Brød og vanlg mat går med det også, men er mye stress så det blir litt pølser også :P
Sitat av Settoz Vis innlegg
Er det ikke slik det starter for mange?
Nesj, tar bare en i helga. Nesj, skader ikke med en nå. Nesjda, skader ikke med en til.
Vis hele sitatet...
Jo det er klart det er sånn, ingen som begynner med en pakke om dagen..
Også når det har gått en stund så blir det: Skal snart slutte altså, skal snart slutte, skal slutte til uka!

Kom å skriv på tråden her om et par måneder og fortell oss om hvordan forbruket ditt til snus er da
Weedster star
Du kommer mest sannsynelig til og dø...
Tror ikke det er verre enn alkoholen du trør i deg hver uke.
Hvorfor bry seg så mye om det er farlig? Vi lever bare en gang, så har du lyst på litt helgekos, så unn deg det. Kanskje mister du noe levetid pga. det, men jeg kan aldri tenke meg å ha en livsstil som innebærer å gjøre alt for å leve lengst mulig. Jeg vil heller nyte livet mens jeg har det. (Alt med måte selvsagt.)
Sist endret av Fuzzybossen; 4. august 2012 kl. 19:26.
Er og sniffe malingstynner en gang i uka farlig?
Sist endret av Benjy; 4. august 2012 kl. 19:30.
Nei, det er nok ikke farlig. Like farlig og drikke for mye melk.

Låner tråden din til et spørsmål! Jeg snuser 3 bokser i uka, ekstra strong portion. Har gjort det i nå 5 år. har det skjedd noe med kroppen min som jeg ikke selv merker?
Sitat av Benjy Vis innlegg
Er og sniffe malingstynner en gang i uka farlig?
Vis hele sitatet...
Synes du virkelig at man kan sammenligne snus og malingstyner?
Sitat av McLovin Vis innlegg
Ikke for å blande meg i ditt privatliv og livsstil, men du kunne like godt sittet på ræva å spist junk. Kroppen din har virkelig ikke godt av det.
Kutt ned på brus-inntaket, få et mer variert kosthold og tren for guds skyld mindre!

Om du bytter om på snusen og treninga, har du knapt nok næring i kroppen. Selv for kun 2 dager trening i uka.
Vis hele sitatet...
Du har ikke noe grunnlag for å si at han skal trene mindre, du vet ikke engamg hva han trener. Cardio+styrke, en kroppsdel, om dagen er ikke det minste farlig
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Vet ikke om noen har påstått noe annet, men hvis man virkelig går inn for å bare ta en i uka går det faen meg. Jeg gjør det sjæl, UTEN problemer.
Sitat av Batman36 Vis innlegg
Du kommer mest sannsynelig til og dø...
Vis hele sitatet...
hva kommer mest sannsynlig til å skje og hva "dø"?
Sitat av Settoz Vis innlegg
hva kommer mest sannsynlig til å skje og hva "dø"?
Vis hele sitatet...
Vel, vi kan jo trekke konklusjonen dithen at han kommer veldig sannsynligvis til å dø. Akkurat som alle vi andre.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Om du tar en prell eller to får du nok kreft ja, mr. Ungdom..

Alvorligtalt er du faen meg den største hyppokonderen iverden? Kom tilbake med samme spørsmål angående sprøyter eller overbrukt av heroin.

La ting flyte med tifeldigheten og lev livet uten og bekymre deg for sånne små ting som "tok på en pinne.... Får jeg soppgift i armen?" Hehe :-)
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dette kan selfølgelig fremkalle kreft. Dette er ett farlig product for folk under 18. Anbefaler deg STERKT Og ikke brukte kreft fremkallende producter.
Vis hele sitatet...
Er det ikke farlig for oss over 18 da?

Tror ikke 1-2 snus i uken gjør deg noe stor skade. Selvfølgelig er det ikke bra, siden det fortsatt er 1-2 snus. Men du kommer ikke til å daue om et år liksom...

Kos deg med de snusene du tar du Lever kun en gang uansett.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Synes du virkelig at man kan sammenligne snus og malingstyner?
Vis hele sitatet...
Poenget er ikke det... det er at. uansett va du gjør i småe mengder er det farlig viss det er noe farlig såklart

"fikk ikke til og utale meg her :S "
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Vel, vi kan jo trekke konklusjonen dithen at han kommer veldig sannsynligvis til å dø. Akkurat som alle vi andre.
Vis hele sitatet...
Settoz ville bare erte Batman36 litt fordi han enda ikke har lært seg forskjellen mellom "og" og "å".
Sitter å knasker oxycontin og valium, kommer jeg til å ta skade av det?

haha. snus du, gutt.
Sist endret av Apedop; 5. august 2012 kl. 16:24.
sier bare en ting jeg assa, YOLO!
Sitat av Snusklompen Vis innlegg
Snus er avhengighetsskapende og svekker tannkjøttet etter en periode. Hadde jeg vist det jeg vet i dag, hadde jeg nok ikke tatt den første snusen.

Men om du tror du klarer deg på 1 - 2 snus pr uke, så har du jo en liten belønning til deg selv. Alle begynner i det små og tilslutt før du vet ordet av det bruker du nesten en boks snus hverdag.
Vis hele sitatet...
Du ble akuratt frarådet å snuse av Snusklompen, shit just got real
Tror alle de andre giftstoffene du får i deg i mat og drikke er mye verre enn de 1-2 snusene
Trådstarter
36 2
Det ble vist 1-2 om dagen da :P
1-2 i uka, så 1-2 om dagen, så 1-2 bokser i uka, så til slutt er du på,en boks om dagen
Sitat av OOPHP Vis innlegg
Det ble vist 1-2 om dagen da :P
Vis hele sitatet...
der ser du
Sitat av Settoz Vis innlegg
Er det ikke slik det starter for mange?
Nesj, tar bare en i helga. Nesj, skader ikke med en nå. Nesjda, skader ikke med en til.
Vis hele sitatet...
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Snus i seg selv er jo ikke farlig.. snuser så ofte jeg har penger tile det. bare snus så mye du vil men kan være jævlig vanskelig å sslutte dette vet jeg av erfaring for har prøvd sikkert opp til 10 ganger og failet 2 uker uten på det meste da
Trådstarter
36 2
Men er et par år til jeg får kjøpt selv, men 1 boks i måneden er min kvote :P
Sitat av F0reman Vis innlegg
Snus i seg selv er jo ikke farlig.. snuser så ofte jeg har penger tile det. bare snus så mye du vil men kan være jævlig vanskelig å sslutte dette vet jeg av erfaring for har prøvd sikkert opp til 10 ganger og failet 2 uker uten på det meste da
Vis hele sitatet...
Snus i seg selv er jo farlig........ Du ødelegger tannkjøttet som fører til at du ødelegger tennene, samt at du kan få kreft i munnen.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Sitter å knasker oxycontin og valium, kommer jeg til å ta skade av det?

haha. snus du, gutt.
Vis hele sitatet...
Du er kul du siden han kansje bryr seg litt mer om kroppen sin en det du gjør så skal du snakke ned til han? Ser ikke logikken, er det kult og knaske piller for og ruse seg?