Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1138
Får dette for første gang. Noen som har erfaring med det? Er et "vanlig" hasjpipetrekk for mye?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Det enkle svaret på det er ja. Dette er ikke stoff det er bare-bare å ta seg vann over hodet. Vi her vet jo ingenting om kvaliteten heller, så prøv deg frem med VELDIG lite de første gangene
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva kan skje om man tar alt for mye?
Vel, kommer jo an på hva som er målet ditt, er det breakthrough eller bare teste vannet?
Kommer også an på hvor sterk blandingen er og hvor stor pipa de er, noen liker jo å ha rista langt nedi brønnen, mens andre vil ha den nært toppen så det er umulig for oss å bedømme hvor stort trekket ditt vil bli.
Om er det er breakthrough som er målet ditt så må man jo bare kjøre på, heller litt for mye enn litt for lite.
Det er ikke farlig å røyke for mye.
Sitat av Google
DMT Overdose. DMT has no known risk for dangerous overdose. However, users may have an unpleasant experience with the drug when too much is administered at once.
Vis hele sitatet...
Om du bare vil teste vannet å kjenne litt på hvordan det funker så kan du gjøre som han over sier, start rolig.

MEN FOR GUDS SKYLD!
Google is your friend, om du er helt ukjent med stoffet så må du lese deg litt opp, hallo.. Du skal innta et av, om ikke det kraftigste psykedeliske stoffet vi har jo jorda å du lager en post med spørmål om et "hasjpipetrekk" blir for mye, hva slags måleenhet er det?
Noe sier meg at du kanskje burde la være om du ikke klarer å lese deg opp på hva du begir deg utpå.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva kan skje om man tar alt for mye?
Vis hele sitatet...
Du blir spirituell veganer som vier livet sitt til å spre kjærlighet og redde jorda.
Sist endret av Kjelldriver; 7. november 2018 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg

Du blir spirituell veganer som vier livet sitt til å spre kjærlighet og redde jorda.
Vis hele sitatet...
Har sett dette skje en del ganger. Kan fort bli stygt. Er som nevnt tidligere bedre å ta for lite enn for mye når det kommer til DMT.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Har en kompis som aldri ble den samme. Ingen vet hvor han er idag, men hørte av en kompis som møtte han random at han ikke var i stand til å holde en meningsgivende samtale. Leilighet han arva er solgt, pengene er brukt opp (på piss selfølgelig. Horer og dop for det meste), og fyren er generelt et lost case. Det skal riktignok sies at han satt å røyka changa å flere dager for seg sjæl, og da mener jeg mange ganger kontinuerlig utover dagen. Det er jo et ekstremtilfelle, og det er nok få som hadde hadd en sånn uke uten å pådra seg noe, men igjen så må man jo være en spesiell person for å ikke innse at det man gjør ikke er direkte smart. Poenget er uansett at det er kraftige saker, som bør behandles med respekt. Tar du deg et skikkelig breakthrough-trekk, blir du nok ikke helt den samme igjen, men la det for guds skyld være på en positiv måte.

Og en siste ting, som kanskje høres litt banalt ut.. Jeg mener alle mennesker som aldri har opplevd å miste kontrollen over eget hode, eller generelt fått seg en psykisk trøkk du vil huske resten av livet, er ute av stand til å kunne vurdere sin egen psyke ("styrke").
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Har sett dette skje en del ganger. Kan fort bli stygt. Er som nevnt tidligere bedre å ta for lite enn for mye når det kommer til DMT.
Vis hele sitatet...
"Kan fort bli stygt?" Å være en spirituell veganer som vil spre kjærlighet og redde verden høres da meget bra ut. Man kan fint være et oppegående medlem av samfunnet selv om man er det. Det høres for øvrig ut som en veldig bra tilværelse som flere burde funnet støtte i. Bedre enn den nåværende tilværelsen til mange ihvertfall.

Og nei. DMT er akkurat som alle andre psykedeliske stoffer. Joda, noen har latente psykiske lidelser langt bak som kan poppe fram av DMT, men det er ikke i teorien noen større sjanse for at det skjer ved en DMT trip enn f.eks. en syretrip. Har du det latent popper det nok fram før eller siden uansett, med mindre du ikke lever i det hele tatt.

DMT er magisk, men ikke noe mer magisk enn sopp for eksempel. Det er ikke et stoff man trenger å være redd for av typen "enten blir du gal eller så får du en positiv opplevelse". Det minner for øvrig litt om alt som ble sagt om syre før i tiden. Sånne vandrehistorier som 'Wormhole' over meg skriver som gjør at folk får et inntrykk av at DMT er super skummelt og aldri burde tas. "Aldri spis LSD for da kan det være du våkner opp og tror at du er en appelsin og at folk vil skrelle deg"...

Selv om det hadde vært like mange mennesker som tok DMT som f.eks. LSD eller sopp, så hadde det ikke vært flere galne mennesker i verden av den grunn - verden hadde heller kanskje vært et litt bedre sted å leve.
Sist endret av Boo-Boo; 8. november 2018 kl. 02:08.
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Har sett dette skje en del ganger. Kan fort bli stygt. Er som nevnt tidligere bedre å ta for lite enn for mye når det kommer til DMT.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det høres ut som en kjempetype

Til ts: skaff deg aller helst en god milligramsvekt før du skal gjøre dette, og for all del les deg opp på det. Folk kan gå vekk med svært skremmende og traumatiske opplevelser etter uvettig bruk av slike enormt kraftige psykedeliske stoffer.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det jeg ser som farlig med changa er at folk ikke vet hva mao-hemmere gjør og hvor mange farlige interaksjoner det har. Desto mer jeg leser og lærer om mao-hemmere, jo mer ønsker jeg å avstå fra disse. Synd mtp at jeg kunne tenke meg å prøve aya igjen, men den planen har jeg lagt på hylla pga dette
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
DMT er akkurat som alle andre psykedeliske stoffer.
Vis hele sitatet...
Det oppleves IKKE sånn og å tro dette kan være et dårlig utgangspunkt dersom man kun har erfaring med syre eller sopp. DMT (ved røyking) er ekstremt mye bråere og intenst og gir meg personlig en litt "svidd" følelse i skallen, som dagen derpå etter mye MDMA eller Tramadol. I tillegg kjenner jeg ingen som har fått noe særlig personlig eller generell innsikt i etterkant av DMT-bruk, utenom ved seremonier der det er noen til stede med peiling og det drikkes ayahuasca. Læringsmessig rater jeg det på nivå med MDMA og ketamin, altså noe man mest gjør for gøy. For all del et morsomt stoff, men det er ikke for alle, og følelsen av å gå fra null til 1000 fargeeksplosjoner og møte div. entiteter på ett trekk vil jeg tro ha større psykisk skadepotensiale enn den mer langsomme come-up-en på de andre, mer vanlige psykedelikaene. Det skjer også fort så mye på kort tid at det ofte er vanskelig å huske og dermed integrere trippen i edru tilstand.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Det jeg ser som farlig med changa er at folk ikke vet hva mao-hemmere gjør og hvor mange farlige interaksjoner det har. Desto mer jeg leser og lærer om mao-hemmere, jo mer ønsker jeg å avstå fra disse. Synd mtp at jeg kunne tenke meg å prøve aya igjen, men den planen har jeg lagt på hylla pga dette
Vis hele sitatet...
Det er endel hysteri rundt dette med MAO. Seff. skal du ta Aya alene, så er det greit å ta noen forhåndsregler - men vanglivis er det mye mer hysteri enn hva man trenger tenke på.
Changa er iallfall ikke noe du skal være redd for hva angår serotonin-syndrom el.l.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det er endel hysteri rundt dette med MAO. Seff. skal du ta Aya alene, så er det greit å ta noen forhåndsregler - men vanglivis er det mye mer hysteri enn hva man trenger tenke på.
Changa er iallfall ikke noe du skal være redd for hva angår serotonin-syndrom el.l.
Vis hele sitatet...
Serotonin syndrom? Nei det er ikke det første jeg tenker på her, veldig høyt blodtrykk er vel den reelle faren, med mindre man skulle blande med mdma og lignende stoffer. Jeg synes ikke det er noe hysteri rundt maois, heller det motsatte. Better safe than sorry når det gjelder disse stoffene