Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3017
Hei!

Beklager om jeg poster feil.

Prøver å finne igjen en Vine-bruker jeg så for et par år siden. Han var en av de mest populære i Norge (tror jeg). Husker at noen av klippene inneholdt at han klatret opp en stige som ikke lente seg mot noe, kastet seg på panseret til en bil som var i fart, dytta noen fra et stupebrett med bind for øynene og en del hopping på klesstativer. Mener også at han hadde nordnorsk dialekt.

Noen som vet hvem jeg mener?
Sist endret av korkdal; 4. juli 2016 kl. 16:52.
Hey, takk for påminnelsen! Satt også og så på Freddy Amundsen og hans crazy vines noen år tilbake. Tok meg ca. 10 min å finne vinesa hans, men det var verdt det!
Her er noen av mine favoritter:

Forsøk på stigen
Tørkestativ er ikke for voksne
Førbanna tåka!!Jazzebanasse!
Dær for ruta på mesja!
Chips "prank"
Trådstarter
Sitat av Nraw Vis innlegg
Hey, takk for påminnelsen! Satt også og så på Freddy Amundsen og hans crazy vines noen år tilbake. Tok meg ca. 10 min å finne vinesa hans, men det var verdt det!
Her er noen av mine favoritter:

Forsøk på stigen
Tørkestativ er ikke for voksne
Førbanna tåka!!Jazzebanasse!
Dær for ruta på mesja!
Chips "prank"
Vis hele sitatet...
Der var'n! Tusen takk
Leita meg ihjel, men fant han ikke noe sted. Men hadde navnet på tunga hele tiden!