Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3077
Hei

Lager denne tråden for de som vil dele steamnavn og være med på private snipematcher på COD MW2, IKKE hacked lobby eller noe slikt, bare vanlig

Tenker da på matcher med:
Primary: Intervention
Secundary: Usp
Equipment: Throwingknife


Regler:
- Ikke camp
- Ikke Hardscoope
- ikke stun, flash eller smoke
- ikke comando
- ikke killstreaks

Tenkte de som vil være med legger ved steam navnet sitt, og blir ramset opp i førstepost

Steam navn:
- Samiboy93

Håper vi får ordnet noe sånt, da jeg tenker det er flere som liker å quickscoope.

Kom gjerne med forslag for forbedring av noe som f.eks reglene
Sist endret av samiboy93; 18. juni 2011 kl. 17:59.
Er med hvis jeg kan:
Bruke M21 EBR (taktisk er den 100x bedre enn Intervention, som jeg anser som den værste snikskytterriflen i spillet).
For lov til å sikte så jeg ikke må være avhengig av flaks for å få kills.
Få lov til å bruke Stun Grenades for å blinde campers så jeg kan løpe inn å drepe dem.
Bruke UAV som killstreak.

Jeg har erfaringer fra flere claner og bruker mic .
Steam name: -SG- 1337Wince
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Er med hvis jeg kan:
Bruke M21 EBR (taktisk er den 100x bedre enn Intervention, som jeg anser som den værste snikskytterriflen i spillet).
For lov til å sikte så jeg ikke må være avhengig av flaks for å få kills.
Få lov til å bruke Stun Grenades for å blinde campers så jeg kan løpe inn å drepe dem.
Bruke UAV som killstreak.

Jeg har erfaringer fra flere claner og bruker mic .
Steam name: -SG- 1337Wince
Vis hele sitatet...
lol, du skal være med hvis du får bruke en easymode sniper + at du får lov å sikte ?
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
lol, du skal være med hvis du får bruke en easymode sniper + at du får lov å sikte ?
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

Og hvordan kan du si at å sikte ordentlig og gå etter headshots er lettere enn å ikke sikte, men være helt avhengig av flaks er vanskeligere?
Jeg blir med nicket mitt er Mastmoen
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

Og hvordan kan du si at å sikte ordentlig og gå etter headshots er lettere enn å ikke sikte, men være helt avhengig av flaks er vanskeligere?
Vis hele sitatet...
Så du tror at quickscoping er avhengig av flaks?
Kan godt joine med engang, trenger bare og få ræva mi opp av sengen og gjøre noe fornuftig først

Edit: fant akkurat ut at jeg var banned... skal sjekke når tid jeg kjøper på nytt
Sist endret av Base; 18. juni 2011 kl. 20:21.
Sitat av Hoat Vis innlegg
Så du tror at quickscoping er avhengig av flaks?
Vis hele sitatet...
Man har ikke noe sted å sikte etter, og kulene går definitivt ikke rett, så ja. Det er mye flaks involvert.
Kulene går rett. Du sikter ikke lenge nok.
Sitat av - F Vis innlegg
Kulene går rett. Du sikter ikke lenge nok.
Vis hele sitatet...
Er det ikke da det bikker over på hardscoping da?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Er det ikke da det bikker over på hardscoping da?
Vis hele sitatet...
Hva kan sammenlignes med hardscope og quick ?
Nei da. Alle som quickscoper venter til crosshairet er synelig. Det er bare lagg på killcamen som gjør at det ser ut som du ikke sikter helt inn.
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
lol, du skal være med hvis du får bruke en easymode sniper + at du får lov å sikte ?
Vis hele sitatet...
Easymode? Kan ærlig talt ikke ikke huske å bli drept av den noen gang på MW2, ser bare de som quikscoper med intervantion, og regner med man bruker det beste våpenet når man spiller. er en grunn for alt som dreper meg er noobtube OMA og folk som som quickscoper.
1337Wince, du blander visst noscope og quickscope.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

Og hvordan kan du si at å sikte ordentlig og gå etter headshots er lettere enn å ikke sikte, men være helt avhengig av flaks er vanskeligere?
Vis hele sitatet...
Quickscoping er ikke flaks.
Quickscope er feigt.
Det er som awphorene i cs, bare ute etter 1hit kills og takler ikke en skikkelig maskingeværkamp.
Hva er pointet med sniper når man bruker det som hagle?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Quickscope er feigt.
Det er som awphorene i cs, bare ute etter 1hit kills og takler ikke en skikkelig maskingeværkamp.
Hva er pointet med sniper når man bruker det som hagle?
Vis hele sitatet...
Det er moro ?
Sist endret av Åjassåja; 18. juni 2011 kl. 22:04.
Til alle dere som har kommet hit for å klage på spillet/sniping/quickscoping. GET OUT
Trådstarter
Dette er en tråd som er beregnet for de som vil være med. Hvis dere ikke vil være med eller være behjelpelig med tråden syns jeg dere skal la være med å skrive. tråden blir uoversiktelig!
sign me up! har spilt siden dag 1 da spillet ble lagt for salg i Norge, og klatret de fleste prestigene... har dog ikke spilt på et år - men det ska nok gå bra!

Steam: Xeila152
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
hvis du endrer reglene til intervension (fmj) throwing knife only blir jeg med.

Steam id: bose115.
Trådstarter
Sitat av sam500 Vis innlegg
hvis du endrer reglene til intervension (fmj) throwing knife only blir jeg med.

Steam id: bose115.
Vis hele sitatet...
Ja, den er grei veit du : )

Null secondary weapon.

SteamID:
- samiboy93
- bose115
- Xeila152
- Mastmoen

si fra hvis noen blir glemt! får ikke til å fikse det i førstepost, så tar det etter hvert med jevne mellomrom, evt noen kan gjøre det for meg hvis jeg ike har vært her på en stund
snakke vi over skype? har fått lånt en bruker, og har veldig løst og joine med
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Jeg er med! viktorskateing for de som vil spille!
Vil gjerne være med Men mulig jeg må varme opp litt, litt rusten

steam: vikzzhd

Støtter Hoat, alle som skal klage på quikscoping/sniping/spillet generelt .. stikk!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Er med hvis jeg kan:
Bruke M21 EBR (taktisk er den 100x bedre enn Intervention, som jeg anser som den værste snikskytterriflen i spillet).
For lov til å sikte så jeg ikke må være avhengig av flaks for å få kills.
Få lov til å bruke Stun Grenades for å blinde campers så jeg kan løpe inn å drepe dem.
Bruke UAV som killstreak.

Jeg har erfaringer fra flere claner og bruker mic .
Steam name: -SG- 1337Wince
Vis hele sitatet...
Haha, quickscoping er ikke flaks.. Det er noscope det xD Hvordan er intervention den dårligste snipern på spillet? xD
Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Haha, quickscoping er ikke flaks.. Det er noscope det xD Hvordan er intervention den dårligste snipern på spillet? xD
Vis hele sitatet...
Intervention er en bolt-action rifle, som betyr at for hvert skudd du avfyrer må den "dingsen" bakpå rifla som jeg ikke kan navnet på dras tilbake mellom hvert skudd.
Den har seriøs recoil.
Barret 50.cal. gjør like mye skade og er, pga., mindre recoil lettere å treffe flere skudd med.

Hvis du er så uheldig at du løper inn i noen vil Intervention være den verste snikskytterriflen til å drepe noen med på nært hold. Bommer du det første skuddet rekker du ikke å fyre av igjen. Derimot hvis du bruker Barret 50.cal., WA2000 eller M21 EBR avfyrer du med litt under hastigheten til de fleste Assault Rifles i spillet, med mindre recoil.
Sitat av Base Vis innlegg
Edit: fant akkurat ut at jeg var banned... skal sjekke når tid jeg kjøper på nytt
Vis hele sitatet...
Tror ikke jeg ønsker å spille med deg.
Sitat av Base Vis innlegg
Edit: fant akkurat ut at jeg var banned... skal sjekke når tid jeg kjøper på nytt
Vis hele sitatet...
Er banned selv, spilte mens eg var full, og så ble det kjedelig, det resulterte i at eg ville prøve cheats, noe en kan angre på i ettertid
Men om noen spiller på AlterIW sin versjon av MW2 så er eg med der, trenger trening!
AlterIW sin versjon er digg .) blir gjerne med på litt qs.

-sveinsnes97 på steam
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Man har ikke noe sted å sikte etter, og kulene går definitivt ikke rett, så ja. Det er mye flaks involvert.
Vis hele sitatet...
Haha, quickscope er 100 % skills, ikke noe flaks. Du sikter før du skyter, må ofte beregne å skyte i forhold til hvordan personen du skal drepe beveger seg. Åpenbart at det handler om skills og ikke flaks... Noscope er flaks.

Jeg heter Vemund1, btw.
Sist endret av AndeMannen; 2. juli 2011 kl. 18:13.
Er ikke noe serlig flink men vil gjerne prøve meg litt
Steam: proshotpwnz
Plass til en trigger-happy jente her?
Håper på å joine når jeg får fiksa ps3 xD
Til TS:

Det er lov å bruke perk'en Commando.. Det er jo Steady Aim som er pussy, Commando er mye bedre enn Steady Aim. Da får du bedre killcams
Sitat av Tavish Vis innlegg
Til TS:

Det er lov å bruke perk'en Commando.. Det er jo Steady Aim som er pussy, Commando er mye bedre enn Steady Aim. Da får du bedre killcams
Vis hele sitatet...
Killcams?
spillere dere SOFTCORE?!
hæhæhæh
large game matchen sånn at folk kan se den senera da?
▼ ... over et år senere ... ▼
kan jo ikke bare snipe på mw2 på jo ta med mw3 og bo 2 og
Jeg joiner gjerne hvis noen vil spille litt private match på mw3 med meg.

Steam: Fatfro323
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
lol, du skal være med hvis du får bruke en easymode sniper + at du får lov å sikte ?
Vis hele sitatet...
Ikke noe sikting her ass.
Skal vi ha bind for øynene samtidig?
Jeg er så jæævlig med!!!! Vemund1

Er med når som helst!!

edit: Gammal tråd, ja. Men er som sagt med på mw2 når som helst. (Elsker spillet.) Add Vemund1 hvis dere er keen på quickscoping (eller forsovet hva som helst annet.)