Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1053
hei jeg er fortiden i behandling.
går på oxykodon grunnav mye smerter grunnav prolabser i ryggen.må gå på pisseprøver for og bevise at jeg ikke bruker noe annet. Men får veldig små doser. 10mg x2 i døgnet. spørsmålet er da at jeg skal på perm i jula og vil ikke slite meg ut og ha en dritt jul frunnav smerter.og lurte på da om hvis jeg bruker heroin så vil vel ikke det slå ut på noe annet en opiater. samma som oxykodon slår ut på? selv på en utvida prøve.? takker for svar.
Det kommer helt an på hva det testes for. På de simpleste screeningene er det bare en stor samlingsgruppe for opiater, så man ville ikke sett forskjell på feks. heroin og oksykodon. På andre typer screening er gruppen delt opp, og på en slik test ville man sett forskjell på heroin og oksykodon.
Trådstarter
33 8
Er en sånn slags strek test. Som tester for hasj.benzo.opiater.amf/meth.cola. hva skjer hvis de spør om utvida prøve da.? Takker for svar
Er det en vanlig 6-panels test vil ikke den kunne skille. Du får utslag på opiater, og ferdig med det.

Dersom de tar en utvidet prøve sendt til lab, er du fucked.

Om du er villig til å ta den sjansen får du vurdere.
Du vil trolig ikke få utlevert mer oxy om du tester positivt på heroin.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter SkammeligNykter. Tenk langsiktig nå! Tenker du kortsiktig og tar heroin i jula kan du ende opp med å miste oxy for alltid - ergo smertehelvete.
Hvorfor ikke bare ordne flere oxykodon?
ja det er jo beste løsning her, siden de kun tar stikkprøver av tilstedeværelse og ikke konsentrasjon

det er høy forsiktighet rundt disse legemidlene fordi de er en del av masse dødsfall
Trådstarter
33 8
Det har årna seg. Får fiksa oxykodon av en venn så jeg har i jula. Faen så digg. Vært ultra kjipt og mists de jeg får her.