Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 921
Har nå spist 35mg med reltebon depot 10mg

1,5 timer senere har jeg nesten null effekt og jeg har tatt opiater 2 ganger før for 3 mdt sia.


Hvorfor føler jeg ikke noe. Har heller ikke spist idag
For det første må du skjønne at Reltebon er en depotpille laget slik at når innholdet treffer væske i magen blir det til gelé som dekker pillen. Denne hinnen eller membranen eller hva faen man skal kalle den, gjør slik at litt av innholdet (Oxykodon) i pillen blir sluppet ut av gangen. Da får du lavere konsentrasjon av virkestoffet i blodet, men over lengre tid.

For det andre: Depotmekanismen gjør sånn at ruspotensialet og den faktiske rusen du føler blir mye dårligere (Jeg har selv erfaring med Reltebon, dårlig erfaring med å svelge dem hele). Du kunne prøvd å knust og delt opp i sånn 10-15 forskjellige drop, for da blir det ikke én stor geleklump. Da vil det i magen være mange små geléklumper og jeg vil tro det slipper ut større mengder av gangen siden det vil være større/mer overflate på hinnene til sammen. Da slippes mer Oxykodon ut i kroppen og blodet av gangen.
Jeg tror denne metoden er eneste som kan funke, med mindre man kan ødelegge den geléfiserende effekten et av stoffene i pillen har.

Ikke sniff, ikke skyt, ikke junk.

"Cut them up small and leave them in Coca-Cola for 24 hours. Like 90% will be instant-release" - Random bruker på Reddit.

Litt samme opplegg som jeg nevnte med å dele opp i flere drop. Mulig noe i Colaen ødelegger depoteffekten, men jeg vet ikke.

Meningen er jo at Reltebon skal være smertestillende over lang tid, og du ønsker å ødelegge/minimere depoteffekten
Sist endret av krystallkongen; 9. juni 2020 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk et tips om å knuse pillen eller pillene. Bruke like mye askorbinsyre som pulveret pillene blir til. Hell i en halvlitersflaske med litt vann og rist som en gærning. Vent til skummet har lagt seg. Gjenta og gjenta. Og drikk driten. Jeg mener det funka. God tur
Fungerer fint å knuse en og en tablett med fortennene,og svelge litt og litt for å unngå at det klumper seg i magen, men husk det er fort gjort å sovne stille inn i søvne om du tar OD...... Har selv hatt mange nesten overdoser med pusteproblemer i våken tilstand....