Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1812
Kjære nFF! Jeg har nå fått en oppgave i mitt studie, som om handler å lage en kortfilm i sjangeren skrekk/slasher. Dette er egentlig den infoen vi har fått. Den skal vare i 10-15 minutter, og samspille med Novellen "vertinnen" og/eller "dypfryst".
Oppgaven er gitt av Kristian Sinkerud, produsent for Fritt Vilt.

Jeg hadde tenkt følgende:
3 ungdommer (2 gutt, 1 jente) som passivt får en utfordring. Det har vert omtalt i media, og ryktes på skoler etc at et hus er hjemsøkt. De tror at de er de siste til å dra dit, men sannheten er at ingen av vennene deres har vert der. Så i håp om å bli like "kule" som alle de andre, tar de en tur selv. De pakker ned noen pils, litt godis og et kamera, i håp om å få en hyggelig kveld.
Når de kommer bort, setter de øyenblikkelig igang å filme. Den ene gutten går litt vekk fra paret(de to andre), for å se seg litt rundt mens de småkoser. Han kommer over noen gamle spritflasker, som han da smaker litt på.
*Her filmer vi fra et mørkt hjørne at han går igjen, litt sjanglete. Som om noen ser på*

Når han har kommet seg opp, ser paret at han er litt merkelig. Paret har en hviskende dialog, og gutten spør om han har det bra. Når han ikke svarer, prøver gutten å ta tak i han. Da begynner han å skrike, og dytter han andre unna, for så å løpe mot han, med et drapsblikk, og snakker masse "random" hysterisk. Gutten i forholdet skjønner at noe er galt, og får plutselig en følelse av at han er livstruet. Han brekker nakken på han som drakk spriten, og løper sammen med jenta ned i 1 etg for å komme seg ut så fort som mulig.

Nede møter de låste dører, og vinduene var allerede barriert da de kom. De blir utrolig redde, og vet ikke hva som foregår.
*Her kjører vi en slags overtoning, som går i flash av krangelen de har, som vi ikke ser eller hører. Dette indikerer at det har gått litt tid*
Gutten går ned i kjelleren, og ser flasken kameraten tidligere drakk av, ligge på gulvet med et støvfritt håndmerke.
*Her filmer vi fra det hjørnet igjen, for å indikere at noen er der. Point of View

Gutten blir plutselig dratt inn, og gir fra seg et salig skrik. Jenta som er i 1etg blir utrolig redd, uten å vite hva som skjer. Gutten blir teipet for munnen, og bundt fast i kjelleren. Litt senere løper jenten ned, og møter en tom kjeller.
Vi ser noen små klipp fra gutten, i hans situasjon, fra kameraet de hadde med. Det er nå den foreløpig ukjente personen som filmer.
Den ukjente sitter forsatt ganske skjult, og filmer denne jenta.
Når jenta er utenfor synsvidde, hører vi et høyt skrik, uten helt å skjønne hvorfor, med tanke på at håndkameraet fortsatt kjører. Her er planen å filme håndkameraet med et ordentlig kamera. Filmen skal filmes med 2 kameraer. Point of View håndkamera, og et ordentlig kamera.

Gutten og jenta havner til slutt i samme rom, hvor da torturen starter. ”ukjent mann” knekker fingre, kutter de litt, og gjør det på en grotesk og makaber måte. Gutten dør først, så jente ser døden.
*Her tar vi POV(Point of View) fra jenta.*
Når gutten er ferdig, og har død av smerte, er det jenta sin tur. Hun slipper litt billigere unna, med å kutte strupen.

Planlagt slutt var å bare kutte filmen der, og gå rett til rulletekst, hvor bilder av location, og likene kommer i bakgrunnen, samt en skummel/rocka sang.


Disse novellene er allerede filmatiserte, men mangler dessverre navn på filmene.
Oppgaven er ikke å filmatisere den pungtlig, med å ta med noen få kjennetegn, hvor vi da har valgt ”vertinnen”.
Kjennetegnene som kommer her er følgende:
*Gammelt hus
*Folk dør på en ekkel måte
*Det er et eldre menneske som dreper personene

Jeg og mitt ”crew” er bosatt i Sørum, Akershus. Er det noen som har idèer til evt locations å filme på? Vi trenger som sakt et gammelt hus, som vi kan endre litt på selv. Vi har en uke i uke 14 tror jeg, kan sjekke det nermere. Det er tiden vi har til å filme, resten går til manus og redigering.

Dette er ikke en endelig plan, dette er ”grovskissene” av filmen. Musikk, skuespillere, location, nøyaktig handling, kameravinkling og litt historie mangler.

Så mine spørsmål er:
- Vet dere om noen locations?
- Hva syntes dere om planen?
- Vet dere om noen skuespillere som kunne tenke seg dette, evt vil dere selv?
- Har dere noen idèer til hvordan jeg kan fikse blod og sår? Vi er foreløpig 3 gutter, så har ikke mye sminkeerfaringer.
- Vet dere om noen steder vi kan hente typiske skrekkfilm-sanger og lyder? Dette kan IKKE ha copyright, vi trenger det gratis, med et såppas stramt budskjett.
- Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe til med redigering av lyd og video? Eller evt kjenner noen som driver med dette.

Vi trenger noen som vil gjøre dette som en fritidsaktivitet! Om den blir bra nok, skal oppgavegiver prøve på at den havner på en kinosal i nerheten av Årnes, og at den blir sendt inn til Amandus. Samt kortfilm-festivalen i grimmstad.
Med tanke på at alle utgifter er private, tenkte vi at om noen har lyst på litt gratis-promotering, samt et samarbeid, gjerne si ifra! Jeg skal også kontakte Romerike folkehøgskole, som vi tidligere har arbeidet med.
Sist endret av Tempus; 2. mars 2011 kl. 22:33. Grunn: Skrivefeil.
høres jo veldig ut som no typisk norsk skrekkfilmgreier, men til musikk så sjekk ut Thinguma*jigSaw. Kan kanskje være litt vanskelig å få tak i materialet deres, musikken beskrives som "splatterfolk" og er ganske spesiell. Kan hende den ikke passer inn i hvordan filmen skal være, men det er garantert god generell skrekkfilmmusikk.

Ellers har jeg alltid sett for meg at typ disse ville passet bra i skrekkfilmer: gothiminister, london after midnight, emilie autumn, crüxshadows, mortiis, dead can dance(?), sisters of mercy og litt diverse gotisk eller "mørk" musikk.
Trådstarter
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
høres jo veldig ut som no typisk norsk skrekkfilmgreier, men til musikk så sjekk ut Thinguma*jigSaw. Kan kanskje være litt vanskelig å få tak i materialet deres, musikken beskrives som "splatterfolk" og er ganske spesiell. Kan hende den ikke passer inn i hvordan filmen skal være, men det er garantert god generell skrekkfilmmusikk.

Ellers har jeg alltid sett for meg at typ disse ville passet bra i skrekkfilmer: gothiminister, london after midnight, emilie autumn, crüxshadows, mortiis, dead can dance(?), sisters of mercy og litt diverse gotisk eller "mørk" musikk.
Vis hele sitatet...
Takker for forslag Men har desverre hverken budskjett eller tid til å forhandle med plateseleskaper eller evt artister. Trenger noe som er gratis, og bare å laste ned med noen få klikk =/

Og ja, litt av tanken er at det skal være akkurat typisk norsk, med smålige trekk fra The Blair Witch Project og diverse. Det er den første filmen av typen skrekk jeg noengang er med på, så blir kanskje smålig amatørmessig, men utrolig kult!
Jeg bor selv i Sørum, og kunne tenke meg og være med på dette prosjektet Mine kvaliteter er humør, kameraerfaring, redigeringserfaring og stor interesse. Jeg har lenge hatt lyst til å lage en horrorfilm av noe slag men sliter med å få sammen nok folk som faktisk har virkelig lyst. Jeg kan en del om skadeeffekter (blod, sår osv) og vet om billige løsninger. Spytter gjerne i litt penger selv også om det hele blir lovende

Jeg kjenner også personer som er heidundrenes flinke på redigering og special effects som kanskje kan være villige til å være med. PM meg om jeg kan få være med som en eller annen rolle. Vel, det jeg egentlig er best på er lyssetting og kamervinkel.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Awarize Vis innlegg
Når han har kommet seg opp, ser paret at han er litt merkelig. Paret har en hviskende dialog, og gutten spør om han har det bra. Når han ikke svarer, prøver gutten å ta tak i han. Da begynner han å skrike, og dytter han andre unna, for så å løpe mot han, med et drapsblikk, og snakker masse "random" hysterisk. Gutten i forholdet skjønner at noe er galt, og får plutselig en følelse av at han er livstruet. Han brekker nakken på han som drakk spriten, og løper sammen med jenta ned i 1 etg for å komme seg ut så fort som mulig.
Vis hele sitatet...
Åja, han bare brekker nakken hans i den ene delsetningen, og etter komma; vips! Løpe et sted.

Så der mangler det noe imellom; dialog, utrop, en eller annen situasjon som gjør at han uheldigvis ender opp med å drepe _kompisen_ sin.

Generelt ganske kjedelig handling. Skal godt gjøres å trekke det ut i et kvarter (fordi dere har planer om å klippe såpass fort at ikke engang jeg sovner :). I tillegg stopper det veldig brått.

Oppgaven er ikke å filmatisere den pungtlig, med å ta med noen få kjennetegn, hvor vi da har valgt ”vertinnen”.
Kjennetegnene som kommer her er følgende:
  • Gammelt hus
  • Folk dør på en ekkel måte
  • Det er et eldre menneske som dreper personene
Vis hele sitatet...
Jaha? Hvordan får dere med at det er eldre mennesker som dreper?
Vet dere om noen steder vi kan hente typiske skrekkfilm-sanger og lyder? Dette kan IKKE ha copyright, vi trenger det gratis, med et såppas stramt budskjett.
Vis hele sitatet...
Du tar feil, det vil mest sannsynlig være copyright på musikken dere ender opp med å bruke, såfremt den ikke ligger i public domain.

Det er dog fullt mulig å finne musikk lisensiert under t.d. CC-lisens (dette må dere da vel vite? Hva er det de tjomser med på disse mediestudiene?!), men disse har fortsatt skaperne copyright på.
Sitat av Awarize Vis innlegg
Men har desverre hverken budskjett eller tid til å forhandle med plateseleskaper eller evt artister. Trenger noe som er gratis, og bare å laste ned med noen få klikk =/
Vis hele sitatet...
Det er absolutt ingen umulighet at artister vil la dere bruke materiale. Bare send en epost med kort forklaring om at «blablabla ikke-kommersielt blablabla dere blir akkreditert og får se sluttproduktet om dere har lyst blablabla med vennlig hilsen»
Sist endret av Jonta; 3. mars 2011 kl. 18:37. Grunn: Graargh jævla smilefjesfaenjeghaddejoslåttdenav
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Åja, han bare brekker nakken hans i den ene delsetningen, og etter komma; vips! Løpe et sted.

Så der mangler det noe imellom; dialog, utrop, en eller annen situasjon som gjør at han uheldigvis ender opp med å drepe _kompisen_ sin.

Generelt ganske kjedelig handling. Skal godt gjøres å trekke det ut i et kvarter (fordi dere har planer om å klippe såpass fort at ikke engang jeg sovner . I tillegg stopper det veldig brått.

Jaha? Hvordan får dere med at det er eldre mennesker som dreper?
Du tar feil, det vil mest sannsynlig være copyright på musikken dere ender opp med å bruke, såfremt den ikke ligger i public domain.

Det er dog fullt mulig å finne musikk lisensiert under t.d. CC-lisens (dette må dere da vel vite? Hva er det de tjomser med på disse mediestudiene?!), men disse har fortsatt skaperne copyright på.Det er absolutt ingen umulighet at artister vil la dere bruke materiale. Bare send en epost med kort forklaring om at «blablabla ikke-kommersielt blablabla dere blir akkreditert og får se sluttproduktet om dere har lyst blablabla med vennlig hilsen»
Vis hele sitatet...
Som sakt, så er dette bare en "prototyp" av det ferdige opplegget. Jeg har ikke fått jobbet så utrolig mye med dette enda, men dette vil bli fikset når vi skriver manus.

Takker for kritikk! Irriterte meg litt at jeg ikke hadde fått noe allerede, for det er alltid noen som er kritiske til visse punger.

Det virker kanskje litt kjedelig, men tro meg, de fleste filmer gjør det om du vet hvordan de ble laget. Så på en skrekkfilm her om dagen, mens produsenten samtidig viste klipp om hvordan de ble gjort etc, det ødela det meste..

Og takker for tipset, hadde faktisk ikke tenkt over det å snakke med artisten selv! Eneste problemet er å finne riktig musikk, og tilatelser innen rimelig tid.

Tror forresten ikke det kvarteret blir noe problem, har en liten plan der
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Woopsie, hadde tenkt å lenke hit (og evt. hit), men glemte det.

Og ja; jeg kjenner absolutt ikke til grøssere/skrekk/gore, så det er godt mulig jeg ville forventet for mye av en film i denne sjangeren innholdsmessig (:
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Åja, han bare brekker nakken hans i den ene delsetningen, og etter komma; vips! Løpe et sted.

Så der mangler det noe imellom; dialog, utrop, en eller annen situasjon som gjør at han uheldigvis ender opp med å drepe _kompisen_ sin.

Generelt ganske kjedelig handling. Skal godt gjøres å trekke det ut i et kvarter (fordi dere har planer om å klippe såpass fort at ikke engang jeg sovner . I tillegg stopper det veldig brått.

Jaha? Hvordan får dere med at det er eldre mennesker som dreper?
Du tar feil, det vil mest sannsynlig være copyright på musikken dere ender opp med å bruke, såfremt den ikke ligger i public domain.

Det er dog fullt mulig å finne musikk lisensiert under t.d. CC-lisens (dette må dere da vel vite? Hva er det de tjomser med på disse mediestudiene?!), men disse har fortsatt skaperne copyright på.Det er absolutt ingen umulighet at artister vil la dere bruke materiale. Bare send en epost med kort forklaring om at «blablabla ikke-kommersielt blablabla dere blir akkreditert og får se sluttproduktet om dere har lyst blablabla med vennlig hilsen»
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Woopsie, hadde tenkt å lenke hit (og evt. hit), men glemte det.

Og ja; jeg kjenner absolutt ikke til grøssere/skrekk/gore, så det er godt mulig jeg ville forventet for mye av en film i denne sjangeren innholdsmessig (:
Vis hele sitatet...
Hvordan kan jeg bruke denne musikken? Skjønte ikke fulstendig. Kan jeg sende en slags 'melding' til artisten på den siden, og få lov? Litt som nrk urørt?
For å unngå bryte med reglene må du ha lov å bruke musikken av artist eller studioet som produserte den. Eller så fins det haugevis med sider som har gratis musikk uten copyright osv som er ment til bruk på film. Husker ikke noen nå men jeg finner det enkelt
Sist endret av Totskalle; 4. mars 2011 kl. 09:30.
Trådstarter
Sitat av Totskalle Vis innlegg
For å unngå bryte med reglene må du ha lov å bruke musikken av artist eller studioet som produserte den. Eller så fins det haugevis med sider som har gratis musikk uten copyright osv som er ment til bruk på film. Husker ikke noen nå men jeg finner det enkelt
Vis hele sitatet...
Fikk høre ista om "Tono". Der musikere og komponister har en kontrakt, som all musikk skal gå igjennom de først.

Men hadde vert genialt om du fant noe, til senere bruk Fant en 2-3 sanger på denne Jamendo siden også, som kan passe. Derav en sang som jeg tror kan bli fantastisk med tanke på en intro.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Awarize Vis innlegg
Hvordan kan jeg bruke denne musikken? Skjønte ikke fulstendig. Kan jeg sende en slags 'melding' til artisten på den siden, og få lov? Litt som nrk urørt?
Vis hele sitatet...
Jeg gikk inn på horror-kategorien.
Jeg trykket på det første (sannsynligvis nyeste) albumet.
Jeg fant "Your rights on this album" på høyre side.
Mer info om akkurat denne lisensen her. Full lisenstekst her.

Oversikt over alle CC-lisenser her. (Og få læreren/foreleseren deres til å snakke om det. Er en skam at dere ikke har blitt fortalt om det imo)
Trådstarter
Sitat av Totskalle Vis innlegg
For å unngå bryte med reglene må du ha lov å bruke musikken av artist eller studioet som produserte den. Eller så fins det haugevis med sider som har gratis musikk uten copyright osv som er ment til bruk på film. Husker ikke noen nå men jeg finner det enkelt
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg gikk inn på horror-kategorien.
Jeg trykket på det første (sannsynligvis nyeste) albumet.
Jeg fant "Your rights on this album" på høyre side.
Mer info om akkurat denne lisensen her. Full lisenstekst her.

Oversikt over alle CC-lisenser her. (Og få læreren/foreleseren deres til å snakke om det. Er en skam at dere ikke har blitt fortalt om det imo)
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Snakket med læreren(e) idag, og INGEN av de hadde hørt om CC-lisenser .. Skuffende.

Men jeg så en ting her, som kan være et problem.
You may not alter, transform, or build upon this work.
Vis hele sitatet...
If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.
Vis hele sitatet...
Betyr dette at om jeg legger dette på en film, så er det 'ulovelig'? Med filmlydene og en annen setting, så er det jo en slags redigering av sangen, selvom selve soundtracket er orginalt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Awarize Vis innlegg
You may not alter, transform, or build upon this work.
Vis hele sitatet...
If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.
Vis hele sitatet...
Betyr dette at om jeg legger dette på en film, så er det 'ulovelig'? Med filmlydene og en annen setting, så er det jo en slags redigering av sangen, selvom selve soundtracket er orginalt.
Vis hele sitatet...
Den første der er vel cc-by-nd tenker jeg, og den andre er cc-by-sa.

#2 er ganske så rett fram; om du lager derivat så må denne få samme lisens som det verket har. Så om musikken du vil lisensiere (bruke) har cc-by-nc-sa, må derivatet også være under cc-by-nc-sa.

#1 derimot. Har skapt hodebry for meg før. Dette kan kanskje være opplysende?

Slik jeg ser det så er bruken deres (om det dreier seg om t.d. cc-by-nd altså) innenfor det som er tillatt.

Husk denne også.

Jeg vet ikke hvilken lisens musikkene du har funnet er under, så du må nok grave selv også. Har spurt på CC sin IRC-kanal (#cc@freenode) men ikke noe svar så langt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Okeey! Bare en kjapp liten oppdatering

Vi har nå fått med et ekstra medlem i gruppen, så sier velkommen til Totskalle Og farvel til de som droppet ut av hele skolen pga. dette prosjektet.

Er ferdig med manus og alt, og historien er endret HELT. Tittelen er nå "SKISPOR".
Jobber med dreiebok, kameravinklinger og storyboard nå, og filmingen begynner neste uke (uke 13)

Hadde også vert fint om noen kunne steppe inn som skuespillere Trenger 1 gutt, 1 jente, og 1stk eldre morder. ^^
Hmm .. Har en tante og onkel som bor i Boddung. Problemet er at foreldre og skole er i Oslo området. Jeg er også bare 15 år :/


Men ellers så ønsker jeg dere lykke til, og jeg ser fram til en god film
Trådstarter
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Hmm .. Har en tante og onkel som bor i Boddung. Problemet er at foreldre og skole er i Oslo området. Jeg er også bare 15 år :/


Men ellers så ønsker jeg dere lykke til, og jeg ser fram til en god film
Vis hele sitatet...
Kan ikke si at jeg kjenner til Boddung noe særlig .. Men filmingen skal hvertfal fåregå i akershus Nes/Sørum/Ullensaker området.

Og takk for det, får vel laste den opp på vimeo(?) ellerno når den er klar
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Kaster meg på denne.
Har skummet gjennom tidligere poster, og tenkte bare jeg skulle komme med noen innspill.

Regner gjerne med at Totskalle har tatt på seg klippejobben? Viss ikke er dette noe jeg kan være interessert i å ta på meg.

Når det kommer til musikk skal jeg anbefale noe jeg ar gjort tidligere her inne. Finn noe du liker på "urørt" og kontakt artisten direkte for å høre om du får tillatelse til å bruke de aktuelle låtene. (Har selv gjort dette med stort hell tidligere).
Vit også at dersom du bruker artister som er registret som TONO medlemmer, så MÅ du betale TONO-avgiften uansett om de gir deg tillatelse til å bruke musikken eller ikke! Men du slippe da ekstra vederlag til artist.
Trådstarter
Sitat av ChS Vis innlegg
Kaster meg på denne.
Har skummet gjennom tidligere poster, og tenkte bare jeg skulle komme med noen innspill.

Regner gjerne med at Totskalle har tatt på seg klippejobben? Viss ikke er dette noe jeg kan være interessert i å ta på meg.

Når det kommer til musikk skal jeg anbefale noe jeg ar gjort tidligere her inne. Finn noe du liker på "urørt" og kontakt artisten direkte for å høre om du får tillatelse til å bruke de aktuelle låtene. (Har selv gjort dette med stort hell tidligere).
Vit også at dersom du bruker artister som er registret som TONO medlemmer, så MÅ du betale TONO-avgiften uansett om de gir deg tillatelse til å bruke musikken eller ikke! Men du slippe da ekstra vederlag til artist.
Vis hele sitatet...
Nei, Totskalle er faktisk ikke på klipp Har en som så og si lever for klipping og redigering innad i gruppen, så han fikk jobben.
Og har du veldig lyst til å linke de arbeidene dine? Har verken tid eller krefter til å søke rundt nå, hehe. Har også funnet en introsang vi har rettighetene til

Tror vi holder oss til egenkomponert, samt "gratis" musikk online. Tar jo selvfølgelig også imot hjelp da! Blir litt stress å fikle med TONO etc, da tidsskjemaet er litt stramt de neste ukene.

Men om du bor i nerheten, og har lyst, samt tid til å hjelpe så er det bare fint!
Vi var 5 i gruppen, er nå 2/3 igjen. 1 droppet ut av skolen, 1 droppet prosjektet, og jobber aldri, og 1 er syk, og uberegnelig pga dette.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Sitat av Awarize Vis innlegg
Nei, Totskalle er faktisk ikke på klipp Har en som så og si lever for klipping og redigering innad i gruppen, så han fikk jobben.
Og har du veldig lyst til å linke de arbeidene dine? Har verken tid eller krefter til å søke rundt nå, hehe. Har også funnet en introsang vi har rettighetene til

Tror vi holder oss til egenkomponert, samt "gratis" musikk online. Tar jo selvfølgelig også imot hjelp da! Blir litt stress å fikle med TONO etc, da tidsskjemaet er litt stramt de neste ukene.

Men om du bor i nerheten, og har lyst, samt tid til å hjelpe så er det bare fint!
Vi var 5 i gruppen, er nå 2/3 igjen. 1 droppet ut av skolen, 1 droppet prosjektet, og jobber aldri, og 1 er syk, og uberegnelig pga dette.
Vis hele sitatet...
Forstår ikke helt hva du mener med å "linke til arbeidene mine"?!?

"Gratis" musikk er fint det. Men bare som en liten heads up, dersom du tenker på å begynne i filmbransjen kan det være lurt å prøve seg på å gjøre det skikkelig. Ja, det er stress og travelt, men jeg kan love deg at det ikke blir så mye mer tid i det virkelige liv heller!

Dere får uansett ha lykke til med prosjektet!
Sist endret av ChS; 22. mars 2011 kl. 23:11.
Trådstarter
Sitat av ChS Vis innlegg
Når det kommer til musikk skal jeg anbefale noe jeg ar gjort tidligere her inne.
Vis hele sitatet...
Tenkte på dette her.

Og nei, tar nok ikke så alt for mye med tid, men saken er den at vi nesten ikke har noe tid : o

Og jo, takk for det Trenger forresten noen til å steppe inn som lydmann eller lignende, om du er interisert. Eller gjerne foran kamera også!

Søker personer mellom 16 og 20 som kan spille.