Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1124
Heisann,

Har relativt ny maskin med god hardware. Per nå har jeg ett asus geforce 970 strix kort. Vurderer å anskaffe ett identisk kort til for å sette i SLI. Ankepunktet er det jeg har lest i det sist ang minne konfigurasjonen på disse kortene. Tallene fra diverse sider viser også at økningen i fps ikke er av den grad en gjerne skulle kunne forvente.

Men teori og praksis er ofte to forskjellige ting. Lurer derfor på om noen andre her har erfaring med 970 strix fra asus og sli på disse. Er det verd det, ref kost / nytte ?
Hva slags monitor har du ?? Hva spiller du ?? ....
Trådstarter
30 3
Har en asus 24vqe led skjerm 144mhz, som jeg har mod'et selv med DIY kit fra Nvidia til å støtte G-sync. Spiller per dags dato det som en måtte finne på markedet av nyere utgaver. Det være seg bf4, arma3 og breaking Point mod'en, total war serien(rome og attila), og en salig blanding av andre fps(farcry, crysis) osv.
Altså, har du råd til SLI så for all del gå for det. For vanlige gamere så er ikke det nødvendig, fordi du får ikke like mye bang for the buck ved å kjøpe en til. I flere tilfeller så vil spillet være dårligere med SLI.

GTX 970 burde vel kjøre alle spill på maks? Jeg har GTX 770 og kan kjøre alle spill jeg har spilt.
Hva slags psu har du ?

Vis psuen din ikke støtter sli så er det ikke noe vitsi
Sist endret av _Forest_Berry_; 1. mars 2015 kl. 13:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.