Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 886
Hei

Tenkte bare å spørre kjapt om noen av dere Freaks vet om det er mulig å kjøpe Gameboy SP fra butikk? Som ny, og evt gjerne med spill? Har søkt litt og ser at Finn har en del, men kunne tenkt meg splitter nytt!

- Pix
Jeg så den, men de har de ikke på lager :/
jojo. De har den jo på fjernlager, så med mindre det haster veldig, så har de den.
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
1499,- var en sykt stiv pris når den ligger ute med spill inkludert til rundt hundrelappen på Ebay.
Sitat av Brassman Vis innlegg
1499,- var en sykt stiv pris når den ligger ute med spill inkludert til rundt hundrelappen på Ebay.
Vis hele sitatet...
Enig. 1499kr var sjukt mye. Kjøpte selv min egen for 899kroner for ca. 4 år siden >.<

Så ikke kjøp den, det er waste
Vis du bor nerme Trondheim, så skal det være en butikk som heter ''Game'' ,de sleger bland annet en GBA sp til 500 , (s)nes/megadrive og spill.
Sist endret av Rundballe`n; 29. august 2013 kl. 15:17.
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
Jeg så at du bor i Vestfold så da kan du jo Stikke innom Gledeshuset i Tønsberg sentrum om du bor rundt det område, de hadde en god del Gameboyer sist jeg var der.