Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 859
Hei har akjøpt pcn på elkjøp der følger det med XP Home men hele greia ligger po en skjult partition på hardisken... Lure på om det fin no patch/triks så jeg kan installere vista. Takk
Nei det gjør det ikke. Du vil ikke ha Vista enda heller, det kan jeg forsikre deg om.
Trådstarter
9 0
OK Tak for svar men dersom jeg bytter hardisk ??? Hjelper det??
Sitat av Meco
OK Tak for svar men dersom jeg bytter hardisk ??? Hjelper det??
Vis hele sitatet...
For å få VISTA må du laste ned en betaversjon og installere den.
Skulle vel anta at du kan installere vista, hvis XP ligger i en gjemt mappe harddisken.. :-)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Vista er beta. Som voldern seier, folk som spør slikt bør ikkje kjøre beta-versjon av OSet. Det blir bare problem for deg og andre. Vent til vista kjem i butikken.
Er ikke sikker på om jeg skal ha vista når det kommer ut en gang.

slashdot: Er slashdot.org din side?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Nei.
Hjemmesiden hans er
Hjemmeside:
http://www.bitsex.net

Hehe.. I følge profilen.. Men du kan helt sikkert kjøre vista og windows xp på samme pcen om du bare vil prøve det. Er ikke vits i å bruke det som primert os som nevnt tidligere.
Jeg kjører Vista som primært OS uten problemer, men fler kompiser av meg kan fortelle om stadige problemer.
Sitat av Meco
Hei har akjøpt pcn på elkjøp der følger det med XP Home men hele greia ligger po en skjult partition på hardisken... Lure på om det fin no patch/triks så jeg kan installere vista. Takk
Vis hele sitatet...
Ikke for å virke kritisk eller stygg, men når du stiller slike spm. så virker det for meg at du ikke er i teknisk stand til å få Vista til å fungere på pc'n din. Man burde ha lit bred kunnskap om windows generelt og pc for å kunne løse evt. og meget sannsynelige problemer som blir å oppstå. Råder deg til å lese mye rundt diverse problemer man kan møte på med en beta versjon av Vista, slik at du vet hva som venter.