Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 20689
Hei freeaks har et spørsmål. Er det noen der ute som vet om noe man kan gjøre for å minske pupillene på pepper? Setter stor pris på det hvis dere kan la være å skrive sånne ting som " la vær å ta det" osv Takker på forhånd
Opiater funker knall.

Eller kontaktlinser.
Tar ikke opiater bare for det men ossen kontaktlinser?
Har du noe valium eller sobril, kanskje paralgin forte? Det fungerer flott.
Er dem så sinnsykt store da?
Det funker ikke på alle med piller eller opiater.
Jeg har sitti på speed et par dager, og har sitti røyka heroin hvertfall de 3 siste timene (inntok speed siste gangen 9 i dag tidlig), pluss at jeg har spist benzoer.
Øynene mine ser ut som svarte talerker enda de...Noe som hindrer meg i planene jeg hadde i dag.
Men alkohol hender det faktisk funker på meg. Men nå er jo alle forskjellige, så det som funker på en funker kanskje ikke på andre.
Hørte en gang om noen øyedråper som vistnok kunne få pupillene både større eller mindre, ble sagt at det ble brukt i filmbransjen. Hvor sant det er veit jeg ikke, for har aldri hørt om det siden.

Btw, pupillene blir ofte store om man har døgnet uten noe form for rusmidler også. Mine blir ikke "gigantiske" før jeg begynner lande eller har vært våken i flere netter.
Sist endret av KjellFresh; 2. november 2014 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Øya mine ser helt syke ut ihvertfall, og folk ser det på lang avstand..
Om du får deg noe søvn i natt så er de ganske garantert på det normale igjen når du våkner, om du får deg et par timer på øyet hvertfall.
Husker jeg fikk noia for dette selv, hadde tatt pepper dagen før jeg skulle på jobb. Tenkte på den tiden at en joint ville få pupillene mindre, men neida det dobla nesten størelse på pupilla. Kan tro jeg hadde noia den dagen!

Opiater funker fett, men siden det er utelukket så får du prøve og sove noen timer, evt hvile øya hvis du ikke greier og få sove.
Sitat av king123 Vis innlegg
Husker jeg fikk noia for dette selv, hadde tatt pepper dagen før jeg skulle på jobb. Tenkte på den tiden at en joint ville få pupillene mindre, men neida det dobla nesten størelse på pupilla. Kan tro jeg hadde noia den dagen!

Opiater funker fett, men siden det er utelukket så får du prøve og sove noen timer, evt hvile øya hvis du ikke greier og få sove.
Vis hele sitatet...
Dersom du klarer å sovne på amfetamin fortjener du en applaus, dersom du ikke er grisehekta på det. Men enig med det å hvile øynene.
Kan ta pepper en sjelden gang i blant (snakk om alt fra 5 til 0 ganger i året), null stress for meg og sove hvis jeg ønsker det, får heller ikke noen nedtur av det, noe jeg egentlig syns er rart da jeg omtrent ikke rører stoffet.

Tror folk reagerer forskjellig på det stoffet. Holder meg mest ril benzo jeg da
Sist endret av king123; 3. november 2014 kl. 10:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av king123 Vis innlegg
Kan ta pepper en sjelden gang i blant (snakk om alt fra 5 til 0 ganger i året), null stress for meg og sove hvis jeg ønsker det, får heller ikke noen nedtur av det, noe jeg egentlig syns er rart da jeg omtrent ikke rører stoffet.

Tror folk reagerer forskjellig på det stoffet. Holder meg mest ril benzo jeg da
Vis hele sitatet...
Hmm.. Merkelig synes nå jeg. Er du sikker på at det er faktisk amfetamin du får? Høres veldig rart ut at du kan sove godt på amfetamin, og du får ikke nedtur av det. Jaja, vi er alle forskjellige uansett.
100% sikker. Kan sitte med en vennegjeng og ta en helg, vi kan ta like mye pepper, dem får en helvetes nedtur, mens jeg føler meg helt fin,som om jeg ikke hadde rørt stoffet. Var ikke sånn de første gangene jeg prøvde pepper. Har vært de siste 3 gangene. Forstår ikke selv hva det kan komme av.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hørte en gang om noen øyedråper som vistnok kunne få pupillene både større eller mindre, ble sagt at det ble brukt i filmbransjen. Hvor sant det er veit jeg ikke, for har aldri hørt om det siden.
Vis hele sitatet...
Fins hvertfall øyedråper som utvider pupillene.
Gikk rundt med 1 makka øye en hel dag etter jeg hvar hos øyelegen sist.
Sist endret av ot5; 3. november 2014 kl. 16:21.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dersom du klarer å sovne på amfetamin fortjener du en applaus, dersom du ikke er grisehekta på det. Men enig med det å hvile øynene.
Vis hele sitatet...
Jeg kan fint sove på Amfetamin jeg, men det kommer an på hvor mange dager jeg kjører på. Jeg kan ta amfetamin fra tidlig på dagen, ta siste justering rundt 6-7 tiden og og fremdeles sove før 02;00
Er så langt i fra gisehekta det du kan kalle grisehekta!
Spise og drikke kan jeg også uten problemer, mens jeg er på amfetamin.
Jo lenger du drøyer det, jo vanskeligere blir det å få i seg noe..
Sist endret av KjellFresh; 4. november 2014 kl. 12:37.
dårlig ide å begynne med et nytt stoff for å dempe bivirkningene av et annet. Viss noen reagerer på pupillene dine, så kan du si du går på antidepressiva, eller at du reagerer sånn på koffein i kaffi. Jeg går på efexor, og har alltid unormalt store pupiller. Drikker jeg mye kaffi i tillegg blir de enorme!! Dette er en bivirkning noen får.. Så at du har store pupiller trenger ikke bety at folk har rett til å dømme deg som speed- junkie..
Har prøvd amfetamin 3 ganger i mitt liv. Men likte det for godt, så vil ikke ta det igjen. 3 1/2 år siden sist..
Sitat av tøydokke Vis innlegg
dårlig ide å begynne med et nytt stoff for å dempe bivirkningene av et annet. Viss noen reagerer på pupillene dine, så kan du si du går på antidepressiva, eller at du reagerer sånn på koffein i kaffi. Jeg går på efexor, og har alltid unormalt store pupiller. Drikker jeg mye kaffi i tillegg blir de enorme!! Dette er en bivirkning noen får.. Så at du har store pupiller trenger ikke bety at folk har rett til å dømme deg som speed- junkie..
Har prøvd amfetamin 3 ganger i mitt liv. Men likte det for godt, så vil ikke ta det igjen. 3 1/2 år siden sist..
Vis hele sitatet...
Folk som er redde,depresive eller angstfylte kan gså få store pupiller, inkludert meg, noe som har fått meg stoppet et par ganger av onkel eller nektet inngang på utesteder.
Du har helt rett i at folk ikke har rett en person som det, men altfor mange gjør det uansett desverre!
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Det funker ikke på alle med piller eller opiater.
Jeg har sitti på speed et par dager, og har sitti røyka heroin hvertfall de 3 siste timene (inntok speed siste gangen 9 i dag tidlig), pluss at jeg har spist benzoer.
Vis hele sitatet...
Dette sier antageligvis en del om frekvens og mengdene av inntaket ditt av disse stoffene. Og dette kan forklares igjennom tilvenning.



Sitat av ot5 Vis innlegg
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hørte en gang om noen øyedråper som vistnok kunne få pupillene både større eller mindre, ble sagt at det ble brukt i filmbransjen. Hvor sant det er veit jeg ikke, for har aldri hørt om det siden.
Vis hele sitatet...
Fins hvertfall øyedråper som utvider pupillene.
Gikk rundt med 1 makka øye en hel dag etter jeg hvar hos øyelegen sist.
Vis hele sitatet...
Ja det er øyedråper, som inneholder atropin, øyeleger bruker ved undersøkelser og kanskje kirurgi. Om det blir brukt i filmverdenen vet jeg ikke. Men hvis så, så antar jeg det er en lege som gir dette, da atropin er meget giftig. Ellers er atropin en muskarin og asetylkoline reseptor antagonist (hemmer utskillelsen av asetylkolin, som er en nervotransmitter). Og dermed er også atropin en av de viktigste motgiftene mot organofosfater, som også inkluderer nervegass og en rekke insektmidler.
Sitat av king123 Vis innlegg
100% sikker. Kan sitte med en vennegjeng og ta en helg, vi kan ta like mye pepper, dem får en helvetes nedtur, mens jeg føler meg helt fin,som om jeg ikke hadde rørt stoffet. Var ikke sånn de første gangene jeg prøvde pepper. Har vært de siste 3 gangene. Forstår ikke selv hva det kan komme av.
Vis hele sitatet...
Det kan fint skyldes en dopamin ubalanse populært kalt "ADHD".

Sitat av marley95 Vis innlegg
Hei freeaks har et spørsmål. Er det noen der ute som vet om noe man kan gjøre for å minske pupillene på pepper? Setter stor pris på det hvis dere kan la være å skrive sånne ting som " la vær å ta det" osv Takker på forhånd
Vis hele sitatet...
La være å skyte peppern...
Sist endret av BareMartin; 6. november 2014 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
29 1
Sitat av BareMartin Vis innlegg
Det kan fint skyldes en dopamin ubalanse populært kalt "ADHD".



La være å skyte peppern...
Vis hele sitatet...

Hvordan vet du om jeg skyter den?
Sitat av marley95 Vis innlegg
Hvordan vet du om jeg skyter den?
Vis hele sitatet...
Fordi halvparten av trådene dine handler om å skyte amfetamin.
Sist endret av EyesWideShut; 28. februar 2015 kl. 07:28.
Trådstarter
29 1
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Fordi halvparten av trådene dine handler om å skyte amfetamin.
Vis hele sitatet...
Er det noe galt med det? Jeg hater å Være på nåla, og vet at det kan føre til mye sykdommer og dritt, derfor spør jeg hvis jeg er usikker.. Jeg trenger ikke å høre at jeg burde slutte å skyte det, jeg ønsker virkelig ikke å gjøre det, men avhengigheten av både amfetaminen og nåla er for stor. Jobber med å klare å slutte, har prøvd flere ganger før også, det er ikke lett..
Sitat av marley95 Vis innlegg
Er det noe galt med det? Jeg hater å Være på nåla, og vet at det kan føre til mye sykdommer og dritt, derfor spør jeg hvis jeg er usikker.. Jeg trenger ikke å høre at jeg burde slutte å skyte det, jeg ønsker virkelig ikke å gjøre det, men avhengigheten av både amfetaminen og nåla er for stor. Jobber med å klare å slutte, har prøvd flere ganger før også, det er ikke lett..
Vis hele sitatet...
Ser ingenting galt med å skyte, man velger selv inntaksmetode
Er ikke så mye bedre å dra det opp i nesa akkurat...

Har selv vært temmelig avhengig av amfetamin, men har dog holdt meg unna nåla , men kan tenke meg det er 10 ganger verre å slutte med nåla.

Du har ikke vurdert å prøve noen andre ting en amfetamin o.l? Etter jeg begynte å eksperimentere med psykadelia så falt interessen for speed, piller osv helt bort.
Trådstarter
29 1
Sitat av marley95 Vis innlegg
Hei freeaks har et spørsmål. Er det noen der ute som vet om noe man kan gjøre for å minske pupillene på pepper? Setter stor pris på det hvis dere kan la være å skrive sånne ting som " la vær å ta det" osv Takker på forhånd
Vis hele sitatet...
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Ser ingenting galt med å skyte, man velger selv inntaksmetode
Er ikke så mye bedre å dra det opp i nesa akkurat...

Har selv vært temmelig avhengig av amfetamin, men har dog holdt meg unna nåla , men kan tenke meg det er 10 ganger verre å slutte med nåla.

Du har ikke vurdert å prøve noen andre ting en amfetamin o.l? Etter jeg begynte å eksperimentere med psykadelia så falt interessen for speed, piller osv helt bort.
Vis hele sitatet...
Dritten med nåla er at du får en helt annen opplevelse av rusen, også blir man jo avhengig av selve nåla.. Psykadelia er jeg ikke så fan av, er så mye man må tenke på.. og grunnen til at jeg er så glad i amfetaminen er jo fordi jeg har en ganske så kraftig angst, dårlig selvbilde osv. Og jeg mestrer angsten og den dårlige selvtilliten med amfetaminen..
Sitat av marley95 Vis innlegg
og grunnen til at jeg er så glad i amfetaminen er jo fordi jeg har en ganske så kraftig angst, dårlig selvbilde osv. Og jeg mestrer angsten og den dårlige selvtilliten med amfetaminen..
Vis hele sitatet...
På denne måten mestrer du ikke angst og dårlig selvtillit! Du bare doper angsten og selvtilliten ned, ved at amf. lager bare et kustig bra selvbilde, som ikke har noe med realiteten å gjøre.

Hvis du vil mestre din angst og dårlig selvtillit, så slutter du med dopet a.s.a.p., og oppsøker profesjonell hjelp. Deretter må by begynne å oppsøke de situasjonene angsten og den dårlige selvtilliten kommer av, og mestre disse. Men det er viktig, at en begynner forsiktig, og tar det gradvis tøffere og tøffere. Da kommer du til å mestre din angst og dårlige selvtillit!!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Ser du på lyset/solen osv blir de mindre. Gjorde dette i et avhør hos politiet, en gang jeg var speeda. Bare så på lyset i taket med jevne mellomrom..Funket fint.
Sitat av ot5 Vis innlegg
Fins hvertfall øyedråper som utvider pupillene.
Gikk rundt med 1 makka øye en hel dag etter jeg hvar hos øyelegen sist.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det jeg fikk etter en øyeoperasjon heter værtfall cyclopentolat. Riktignok ikke bra å ta de for mye av de dråpene, ikke for meg værtfall, da det har en tendens til å øke intraokulære trykket i øyet. (Jeg bruker ikke amfetamin, så aner ikke hvorfor jeg skrev her, men anyhow.)
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Ser du på lyset/solen osv blir de mindre. Gjorde dette i et avhør hos politiet, en gang jeg var speeda. Bare så på lyset i taket med jevne mellomrom..Funket fint.
Vis hele sitatet...
This! Har ikke prøvd dette selv men fant det samme svaret på ulike nettsider. Det ser ikke ut til at vanlige fargelinser er noe å satse på, akkurat. https://answers.yahoo.com/question/i...0141634AAkweZT

Jeg har digre pupiller nesten hele tiden grunnet sterk angst. Utrolig plagsomt da folk gjerne lurer på om jeg har tatt noe når jeg faktisk er klinkende edru. Dette forekommer altså hvis man sliter med dette;

"Dilated pupils can occur with any type of anxiety, but are most common during periods of intense anxiety that occur in the following conditions:

[COLOR="Red"]Panic Disorder/Panic Attacks
PTSD
Phobias[/COLOR]"
▼ ... noen måneder senere ... ▼
FIkk kjempepuppiller da begynt å ta amf midt på 80-tallet men nå er de helt normale selv om formen e til dels høy så de holder. e vel nå kroppe e bitt vant med å m å vær sånn jevnt over en god del år nå. spis å slappe godt av nå og da i løpet av e n 4-5 dagers tur, nedturer opplevd e vel sist på slutten av 90 tallet, blanding av ADHD å at man har fått tilgang til amf som ikke e spedd m ting som ikke e bra.
▼ ... over et år senere ... ▼
Nå som jeg har kommet i LAR så har jeg blitt småhekta på speed igjen, men etter jeg begynte med suboxone så får jeg ikke store pupiller på amf lenger. Er jo en "fordel". Jeg klarer også fungere mer som normalt, spise, drikke, sove og andre ting normale folk får til. har hatt mindre og mindre nedturer med årene og klart mat, drikke og sånn. Men etter subuxonen kan jeg legge meg normalt tilogmed. Men suboxone eret jævla dritt preparat, så styr unna om ikke nødvendig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
För mye koffein utvidgar pupillerna då det är en svagt agerande stimulant som släpper lös adrenalin, en av vars effekter är förstorade pupiller.

Virka greit når jeg kom til jobb på syre. Til det att jeg teste å lage kaffe med hele bönner i kallt vann.

Har ingen gode råd förutom opioider eller opioater.
Sist endret av travaxa; 4. juli 2016 kl. 19:21. Grunn: flöddertorsk
▼ ... flere år senere ... ▼
Nysgjerrig pike
Unicorny's Avatar
2 2
Jeg får minipupiller av inntak av litt amfetamin. Er jeg en freak? :-D
Sist endret av Unicorny; 13. november 2020 kl. 17:34.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Unicorny Vis innlegg
Jeg får minipupiller av inntak av litt amfetamin. Er jeg en freak? :-D
Vis hele sitatet...
Tydligvis