Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1011
Hei

Sliter med og finne svaret på om tysk er nødvendig for meg. situasjonen nå er at jeg har valgt tysk men de 2 åra jeg har hatt tysk husker jeg ingenting av.

De danske medelever her har hatt tysk i 3 år, noe som gjør litt forskjell.

Siden når jeg kommer på vidregående (tenker og kjøre elektrolinje) trenger jeg ikke tysk da håper jeg? eller hvordan blir det?

Hvis jeg skulle fortsette i Danmark så har jeg fått med meg at man skal ha 3 språk? fikk høre at jeg ikke trengte tysk da jeg kan Norsk, dansk, Engelsk.

Noen som har vert igjennom det samme eller veit noe om det?

På forhånd takk
Så lenge du har bestått tysk så gir vel "elektrolinja" f i om du er god i det eller ei..?

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du spør om?
Sist endret av Magnisx; 9. oktober 2013 kl. 14:51.
Sprøsmålet handler om hvis jeg fortsetter med og gå på skole her i Danmark vil det bety noe om jeg har tysk avgangseksamen. jeg har jo 3 språk allerede. men er norsk og dansk forskjellige språk eller telles det som 1?
Har du hørt med rådgiveren på skolen din? Regner med han/hun vil kunne gi et rimelig greit svar på spørsmålet ditt.
jo men hun har fri i dag og sjangsen for og melde seg fra tysk er i dag... kjiipt.