Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 978
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt mdma kanskje 6-7 ganger, og har fine samtaler og ting er fint. Men ikke noe amazing eller i nærheten av det.
Meste jeg har tatt er 200+100(etter 2 timer). Som jo er ganske mye!? Kan det hende at mdma magien viser seg med og ta litt mer eller burde jeg kanskje bare legge det på hylla?
Hvis du ikke har fått funk nok på 200+100 kan du bare drite i å jakte magien du ser for deg.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går du på antidepressiva eller lignende så kan det ødelegge "magien"
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sluttet med antidepressiva for 2 år siden, kan det ødelegge det permanent?
Noen tips og triks for og få fin kveld med mdma? Noen som har prøvd og meditere?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sluttet med antidepressiva for 2 år siden, kan det ødelegge det permanent?
Noen tips og triks for og få fin kveld med mdma? Noen som har prøvd og meditere?
Vis hele sitatet...
Spørs på hvilken, men mange av dem kan forandre kjemien i hjernen i årevis etterpå ja. Slet selv med brain zaps i 2 år etter jeg gikk 1 år på efexor. Tipper det kan ha en finger med i spillet for din del.

En fin kveld med mdma er å være hjemme med gode folk som også tar mdma. Det sosiale aspektet er superviktig imho.
Anonym bruker
"Fortrolig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken setting har du hatt på mdma? Dette er uhyre viktig, nesten mer viktig enn selve mdma'et. 70/30 spør du meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen tips og triks for og få fin kveld med mdma?
Vis hele sitatet...
Testkit.