Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1818
hva er det beste måten å røyke cannabis, uten at det svir så jævelig?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Ikke bruk tobakk, røyk på vann eller isbong, da vil du ikke merket noe som helst og kan ta giga trekk uten chocking.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Ikke bruk tobakk, røyk på vann eller isbong, da vil du ikke merket noe som helst og kan ta giga trekk uten chocking.
Vis hele sitatet...
når jeg bruker vannbong av glass, fylt me vann i bong å alikevell trekker så hoster jeg ganske godt :P gjør jeg noe feil? røyker jeg for lite? :P
Få tak i weed som ikke svir?
Er snakk om curing og kvalitet da…
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Få tak i weed som ikke svir?
Er snakk om curing og kvalitet da…
Vis hele sitatet...
Vel.. Tar du store nok trekk, river det fortsatt ganske godt. Det er ingen måte å eliminere hosten helt om du i utgangspunktet røyker
Sitat av shallabajs Vis innlegg
Vel.. Tar du store nok trekk, river det fortsatt ganske godt. Det er ingen måte å eliminere hosten helt om du i utgangspunktet røyker
Vis hele sitatet...
Ja, ja… men nå er det forskjell på curet weed og kun tørka, eller hurtigtørka i mikroen (ikke verdt det)
forskjellen er henholdsvis omtrent som på melk, leskedrikk og vodka om denne sammenligninga passer.
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
Ja, ja… men nå er det forskjell på curet weed og kun tørka, eller hurtigtørka i mikroen (ikke verdt det)
forskjellen er henholdsvis omtrent som på melk, leskedrikk og vodka om denne sammenligninga passer.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg si meg enig i! Men å dra paralleller med vodka og melk er å sette det litt på spissen

Klart, en kan jo bruke masse penger på percolator bong og masse annet utstyr, men helt ærlig så er det noe en lærer seg etterhvert.. Altså det å tvinge i seg røyken, og la være å hoste. For hvis en først begynner, så bare eskalerer det
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å ta mye mindre trekk? Til nybegynnere pleier jeg å gi et veeldig lite trekk som de faktisk greier å holde inne, isteden for at de begynner å hoste før røyken er i lungene.
Vaporizer. Etter min mening den mildeste og enkleste måten, med minst hoste og svie.
Vaper du rolig med små trekk vil du ikke merke noen ting før det er for sent

Min favoritt er Arizer Air, men det finnes rimeligere varianter også, som Ross Gold vape pen og G Pro. Mer enn bra nok til å teste om vaporizer er noe for deg

Ellers har nok kommentaren før meg et godt poeng. Små micro-trekk gjør jobben det også
Anonym bruker
"Oppmerksom Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tobakk er den største fienden for hosting. Bruker du bong m/tobakk så kan du banne på at du vil hoste opp lungene hvis du tar store trekk. Røyk rent (grønning) og røyk joint/piff og ta rolige, kontrollerte trekk.

Jeg hoster i hvert fall hver gang jeg bonger, så holder meg unna det.