Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3682
Hei

Tenker å muligens teste GHB for første gang. Er det noen her inne som har noe fornuftige tip å komme med?

Er det forsvarlig å ta en hel kork av GHB du ikke vet styrke på?
Mener å ha lest i en gammel tråd her inne på bruket at en kork er ikke nok til å korke over uansett konsentrasjon på vesken.. er det sant?

Setter stor pris på alle svar

Edit:
Har egentlig lest meg ganske godt opp på substansen. Det jeg lurer mest på er hvordan jeg skal forsvarlig dosere det (flytende)
Sist endret av Alge; 5. desember 2016 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er fullt mulig å korke over hvis man er (u)heldig og får servert sterke saker så jeg hadde startet med en halv kork, sett ann formen etter en time og tatt det derfra.
Sist endret av DfenZ; 5. desember 2016 kl. 08:18.
Det finnes en metode for å finne ut konsentrasjonen! Finn den, omgjør til gram i en kork, doser derfra. Jeg starta med 1,5g første gangen og fylte på med 0,5g hver 30-45min. Er ~180 høy og 80-90kg tung

Det var forøvrig litt lav dosering for meg
Sist endret av seroto9n; 5. desember 2016 kl. 08:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spørs kanskje hvor høy og tung du er osv. Start med ei halv kork og vent en times tid. Kjenn på effekten. Spe på med ei halv kork til hvis du ikke føler noe særlig. Ikke stress deg fram, for det er ikke fett å "overkorke".
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Takk for svar.
Planen er da først å ta litt over 1 ml for å sjekke at det ikke er gbl ( som ville gjort meg ganske så blasta om det var gbl)
Vente halvannen time for å ta litt over en halv kork, og jobbe meg sakte oppover.

Seroto9n:
Snakket du om å koke det til fastform for å finne ut konsentrasjonen? Muligens jeg prøver det også.

Spurte dealeren hva som var en god dose av denne batchen å han sa ca 2 korker, men at jeg måtte være forsiktig. Jeg er ca 1.90 og veier godt over 90 så er ikke sikkert jeg kjenner noe av en halv kork?
Sitat av Alge Vis innlegg
Seroto9n:
Snakket du om å koke det til fastform for å finne ut konsentrasjonen? Muligens jeg prøver det også.
Vis hele sitatet...
Her er det gått igjennom utregningen.

Man regner altså ut konsentrasjonen med denne likningen:

ρTotal=(%vann)ρVann+(%NaGHB)ρNaGHB

GHB ikke vil få en konsentrasjon over omlag 1.2 g/ml på 1 atm når det er hygroskopisk stabilt. Jeg målte ut 20 ml av det produktet jeg fikk og veide det til 25,27 g, så la oss gjøre litt matte.

Først finner jeg massetettheten til produktet jeg har fått.
ρTotal=g/ml
ρTotal=25,27/20=1,2635 g/ml

Så tilbake til den øverste likningen.
1,2635=(1/(100-x))1+(1/x)1,2

Jeg løser for x og får to svar.
x=0,957393
x=99,2009

Siden vi skal ha en prosentfaktor så må 0<x<1, dermed blir ρNaGHB=0,957393 som da er det samme som 95,7393%.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at om du ikke vil regne kan du jo bare veie det, og veier det 25,27 eller sånn rundt deromkring er det litt under 1,2g GHB per ml

Dette forutsetter at det er natriumGHB, men det er vanligste formen.

Fra drugs-forum som beskriver det du tenkte på:

If, there being no other option, one were to procure NaGHB in liquid form from a third party then a safe and sensible route to take would be the following:

1)Test the pH of the solution to ensure that it is, at least, relatively pH neutral. It should, in fact, be slightly alkali. Somewhere in the region of 7.5 (although this depends on the pH of the water it was diluted with) is good.

2) Pour the liquid into a saucepan (any type will do as the substance is not GBL) and boil all the H2O off. The aim is to get the temp to 150c.

3) As the liquid is stirred it helps to release the H2O and, after a few minutes at 150c, there should only be light bubbling. Taking it off the heat and stirring it should show these bubbles to be getting smaller and less frequent until, once all the H2O has evaporated, stirring fails to elicit any bubbling.

4) With the saucepan now containing only molten NaGHB, it can be poured into a baking tray to harden and cool.

5) Once hardened this can then be broken up (grinding is not necessary and simply makes it absorb more moisture from the air) and weighed.

6) Weigh the amount required (it doesn't all have to be diluted at once) and place it in a measuring jug. Multiply the gram weight of the solid by five - this is the amount in ml's it should be topped up to with hot water in order to have a ratio of 1g of NaGHB to 5ml of water.
Vis hele sitatet...
Sist endret av seroto9n; 6. desember 2016 kl. 18:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
20 ml av blandingen her veier 22.65g
Men matten min suger så ufattelig hardt. Er det noen her som kan ta regnestykket for meg? Hvor mange mg er det i en ml?

Edit: Så jeg har 1,132 mg per ml?? Høres snodig ut med tanke på at jeg har tatt litt over 3ml alt.. føler meg bare litt stein

Har tatt det over noen timer da...
Sist endret av Alge; 6. desember 2016 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vel, jeg begynte å spy som en gris og sloknet som en stein første gangen.
Når man først blir kvalm og sånt så får man den kjipe rollercoaster følelsen som man får av for mye alkohol.
Halv kork og vent 45 min er en god plan..
Ikke for å komme med en moralpreken, men det er flere ting en overdose som er farlig med ghb, en del folk mister alt av hemninger, og senest for en uke siden døde en kompis av meg på ghb, lagde kvalm og ble drept.. vedens snilleste fyr på alt av droger, utenom ghb.
For min del blir jeg og litt for gira på gladvold til at jeg tør å ta ghb, tenker null på konsekvenser, og har en tendens til å våkne opp med siste sortering dagen derpå..
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Halv kork og vent 45 min er en god plan..
Ikke for å komme med en moralpreken, men det er flere ting en overdose som er farlig med ghb, en del folk mister alt av hemninger, og senest for en uke siden døde en kompis av meg på ghb, lagde kvalm og ble drept.. vedens snilleste fyr på alt av droger, utenom ghb.
For min del blir jeg og litt for gira på gladvold til at jeg tør å ta ghb, tenker null på konsekvenser, og har en tendens til å våkne opp med siste sortering dagen derpå..
Vis hele sitatet...
Kondolerer.

Rart det der med GABAanaloger, men alt med måte. Viktig å kjenne seg selv der!

Alge:
Vil anbefale å slutte å spise 3 timer før du tenker å innta GHB.