Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5016
Noen som vet hvordan jeg kan lage en falsk Legitimasjon ?

f.eks med Visa Electron .


Bare endre alderen til 21 elns ?





-------------------------------------------------
Im a retard. but so are you o_0
http://www.freakforum.nu/forum/showt...identifikasjon
Du finner mer hvis du bruker andre søkeord tenker jeg.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Tatt opp før..

Riss inn det du skal endre på, dra over med maskara også lipgloss eller hva den blanke shitten er. Ser ekte ut
Kameraten min scanna Visa kortet inn på PC'en og redigerte årstallene bare. Så printa han det ut igjen på litt blankt papir, la det sammen med bankkortet i en sånn gjennomsiktig ting man har f.eks busskort i. (Kommer ikke på hva det heter, har ikke sovet på to dager)
Hehe, så hvis det ligger litt sjevt og dørvakta feks tar det ut av plastlommen er han buttfucked da h4llik? Det hørtes ut som tidenes dårligste idè faktisk.
Trådstarter
59 1
Takker for all hjelp
Det finnes vell en skare med sider på nettet som du kan få printet deg leg. på ?
Er forresten ikke noen som vet av en slik side? Skulle likt å hatt to identiteter.
Trådstarter
59 1
UngarEffekt. husk at det skal være bilde på legitimasjonen også da xD

Tviler på at det er en nettside som har bilde av meg for å lage falsk leg med
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av SixOneFo
UngarEffekt. husk at det skal være bilde på legitimasjonen også da xD

Tviler på at det er en nettside som har bilde av meg for å lage falsk leg med
Vis hele sitatet...
Nei, du sender inn bilde og kva du ønsker skal stå på kortet.
Trådstarter
59 1
Noen som vet hva denne/disse sidene heter ?

Hadde vært fint med noen linker =P
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Sitat av apefaen
Hehe, så hvis det ligger litt sjevt og dørvakta feks tar det ut av plastlommen er han buttfucked da h4llik? Det hørtes ut som tidenes dårligste idè faktisk.
Vis hele sitatet...
Nei for du limer det fast, så det ikke går ann å få det ut igjen. Tenk litt logisk da apefaen
http://www.photo-id.co.uk/catalogue.htm

Mange av disse er jo Student Cards, og det er egentlig ikke gyldig nok bevis på å kjøpe F.eks alkohol.

Noen som har ett av disse og vet at det fungerer eller eventuelt ikke fungerer så bra som siden lover?
Sist endret av sauistorby; 28. juni 2007 kl. 02:40.
Vel... Sist jeg var i England, og enda ikke var 16år, så brukte jeg et gammelt busskort, hvor jeg bare skrev på en fødselsdato med tusj, for å bli "gammel nok til å kjøpe røyk".
Det funket der hvor jeg prøvde det!

De tenkte vel bare at det var slikt ID såg ut i noen land O.o
- Men hadde jo aldri fungert i Norge da...

--

Det å skrape i kortet for å endre fødselsdato etc. fungerer veldig dårlig på nye bankkort.
For skrifta ligger så langt nedi kortet at du nesten er kommet gjennom kortet før du får vekk tallene og skal skrive inn det du vil ha, også er det et problem å få det til å se ekte ut.
- Neglelakk i "hullet" (dersom du får til å skrive inn ny dato) fungerer dårlig, den er for "glossy" i forhold til resten av kortets overflate, og henger ganske dårlig på plast, samt at den aldri vil stivne helt, og vil lett bli bulkete og full i fingermerker ol.

---

Eller så kan du kjøpe deg en rådyr printer og en scanner, og en sånn maskin som man legger på plastikk belegg med.
- Og lage det selv.
Sitat av sauistorby
http://www.photo-id.co.uk/catalogue.htm

Mange av disse er jo Student Cards, og det er egentlig ikke gyldig nok bevis på å kjøpe F.eks alkohol.

Noen som har ett av disse og vet at det fungerer eller eventuelt ikke fungerer så bra som siden lover?
Vis hele sitatet...
Ja det fungerer i noen butikker, men andre sier du trenger et VISA - kort for å få kjøpt. Men det går ikke på byen da.

Funker det å skanne et Visa electron, altså ungdomskort?
Sitat av hardztyle91
Funker det å skanne et Visa electron, altså ungdomskort?
Vis hele sitatet...
Du må bare prøve
Den eneste svakheten jeg ser her, er Visa Electron er ment på ungdommer under 18 år, så planen din er ikke helt vanntett, for å si det sånn. Enhver dørvakt/ekspeditør/whatsoever med litt fartstid vil kunne ta deg ganske raskt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Myhre
Du må bare prøve
Den eneste svakheten jeg ser her, er Visa Electron er ment på ungdommer under 18 år, så planen din er ikke helt vanntett, for å si det sånn. Enhver dørvakt/ekspeditør/whatsoever med litt fartstid vil kunne ta deg ganske raskt.
Vis hele sitatet...
Visa electron er meint på dei som ikkje har behov for eller er villige til å betale årsgebyret på visa. Har visa electron og er over 18. Samme gjelder dama, og relativt mange andre eg kjenner.

Eg har iallefall aldri fått spørsmål om kvifor eg har visa electron når eg er over 18. Ingen dørvakter har reagert på det...
Sitat av Myhre
Du må bare prøve
Den eneste svakheten jeg ser her, er Visa Electron er ment på ungdommer under 18 år, så planen din er ikke helt vanntett, for å si det sånn. Enhver dørvakt/ekspeditør/whatsoever med litt fartstid vil kunne ta deg ganske raskt.
Vis hele sitatet...
Men for å få VISA må du ha fast inntekt. Så det er mange 18 åringer som fremdeles har Visa Electron..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av eXeFic
Men for å få VISA må du ha fast inntekt. Så det er mange 18 åringer som fremdeles har Visa Electron..
Vis hele sitatet...
Må du?

I tilleg til visa electron har eg Visa debit-kort fra skandiabanken og VISA kredittkort med 10k kreditt fra skandiabanken. Har ikkje fast inntekt.

Debit-kortet er iallefall nobrainer, ettersom det ikkje er mulig å overtrekke, og dermed ikkje risiko for banken. Dei aller fleste VISA-kort i norge er debit-kort og ikkje kredittkort.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Man må ikke ha fast inntekt for å få Visa Electron nei. Man må derimot ha fast inntekt for å kunne trekke i minus.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av thomasf
Man må ikke ha fast inntekt for å få Visa Electron nei. Man må derimot ha fast inntekt for å kunne trekke i minus.
Vis hele sitatet...
Må du?

Som sagt: eg har visa-kort fra skandiabanken, et kredittkort, med 10000 i kredittgrense. Eg har *IKKJE* fast inntekt. Det er ikkje bunde mot konto, og det kjem faktura på bruk kvar måned.
En kompis fyllte 18 år for noen dager siden, så var han oppe i banken og spurte om VISA. Da sa de at han måtte ha fast inntekt.
Jeg har visa, aldri jobbet i hele mitt liv.
HeHe.
Jeg fikk visa før jeg ble 18! For jeg måtte ha det da jeg skulle til Russland, siden Visa Electron ikke fungerer i alle minibanker og kortautomater ol.

Jeg betaler da like mye i året med Visa som jeg gjorde med Visa Electron!
Bare at med Electron betalte jeg et beløp en gang i måneden, og med Visa betaler jeg en gang i året.

Men etter at jeg fikk Visa så slipper jeg å betale gebyrer for hver gang jeg drar kortet.
Er liksom gratis, samme hvilken bankautomat jeg bruker!

---

Det som plaget meg med de kortene som var linket til, er jo at på mange av dem er det EU-stjernene.
WTF?!?!
Det er nok mange dørvakter som vil reagere på det! HeHe.
Og spesiellt siden de ikke har sett kortet før, så vil de nok se litt ekstra godt etter.