Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2151
Noen som har dette verktøyet?
Erfaringer? Funker den bra?
du finner den på spyshop....
gjett om du skal bryte deg inn i biler
det funger på f.eks gamle toyota'er....
men du klarer deg fint uten slimjim... flatt skrujern og knekke vindu med øverst er tingen
Slim-Jim funker helt ypperlig. Spesielt på eldre biler.
ok2k Takk for svar!
Det er faen meg ingenting som er dårligere gjort enn å stjele en bil. Tenk litt på stakkaren som eier bilen. Hva tror dere han føler? Klipp håret og skaff dere en jobb for helvete. Så kan dere kjøpe deres egen bil. Jævla idiotiske biltyver!!!
flying: han spurte da ikke om din personlige mening om biltyveri/inbrudd, han spurte om noen hadde erfaringer og dele og det fikk han, tipper han driter langveis i hva du mener om biltyveri/inbrudd ...
Opprinnelig postet av ztaale
flying: han spurte da ikke om din personlige mening om biltyveri/inbrudd, han spurte om noen hadde erfaringer og dele og det fikk han, tipper han driter langveis i hva du mener om biltyveri/inbrudd ...
Vis hele sitatet...
Det kan godt være, men jeg synes nå iallefall han burde få vite hva bileiere synes om biltyver. Hvis han driter langveis i hva som er lov eller hva normale folk synes om biltyveri får være hans problem. Helst ser jeg at han blir tatt og sperret inne for en stund.
poenget mitt var at det var ikke det han lurte på, han spurte ikke om meninger fra folk som har erfaring med å miste bilen sin ellerno sånt no ..

tror han har såpass med omløp i skallen at han skjønner at bileiere ikke liker å få inbrudd i bilen(e) sin(e) ..

uansett dette er offtopic..

over og ut :P
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Okay, så får vi denne diskusjonen litt på riktig spor igjen, dere...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Her finner dere masse bilder av slimjims. De er relativt lette å lage av en sånn tynn metalltråd-kleshenger også, og med litt øvelse tar dere en normal bildør (på eldre bilmodeller) på noen minutter.

h
Falken har kommet drassende på en slimjim og fått opp kjerra ved to tilfeller (samme bil). Det gikk veldig kjapt. Bilen var en passat anno 1993-94.
Flying Vee; Driter vell i hva du mener om biltyver.. Og ztaale, takk skal du ha, kunne ikke sagt det bedre selv.

SharQ; Takker