Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2322
hei, jeg har lurt mye på hvordan man tjuvkobler en bil, er det noen som vet noe om dette? og kan tenke seg og dele dette med meg...

hadde vært tøft og kunne i tilfelle jeg mista nøkker'n



peace out
tror det er en annen tråd om akkurat dette så søk litt så finner du noe nok
ellers funker det fett å koble eldre biler uten elektronisk startsperre. Opel og ford trenger du ikke koble engang så finn deg en GSI eller XR3i det er drit morro men ikke gjør det ofte, ikke bruk bilen flere dager så går det nok bra skal du se
Kommer litt ann på hvilke bil du har. Hvis den er gammel så trenger du bare et treveis strømledende objekt,som du skal bruke på noen ledninger under rattet. Husker ikke helt hvilke,en fyr viste meg det en gang men det er lenge siden.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Skummelt med sånne tråder. *låser bilen*

Går det ikke ann å gjøre slikt som man ser på film? Napp ut noen ledninger under rattet og koble de sammen? Mener jeg så dette på Scrapheap Challenge på Discovery at de gjorde nettopp dette.
Trådstarter
kan dere være litt mer spesifike sånn veiledende totural.. fikk ikke med meg så veldig mye fra det dere sier her.. trenger sånn step by step opplegg
Lenge siden jeg har gjort det her nå men det er som regel bare å prøve seg fram til du får på tenninga og så finne starteren . Men det er bitch å sitte i en bil midt på natta utenfor soveromsvinduet til folk å koble. Men min erfaring er at folk sjelden tør å gå ut, de ringer heller politiet men er du uheldig så kan det komme en lunatic med balltre..
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
You don't mess with a mans car!
Det er vel bare eldere biler som kan tjuvkoples.
Hva med startsperrer osv..?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg kan sikkert være en sånn lunatic med balltre om noen tester seg på min bil. Ikke det at det er noe å stjele, men uansett.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Dette har vi diskutert før. Søk på forum eller nettet, for svingende.
Trådstarter
haha..jeg tar nok bilen til en dame..hehe..nei har egentli ikke noen sånne planer men det er greit å vite tilfelle..og sitter fast langt oppi nordnorge.. det kan være litt skummelt:P
det er jo noen biler som "låser" bensintanken når du ikke har riktig nøkkel da. da funker det bare å kjøre på den bensina som er i systemet.
Tar jo ikke den mest fancye bilen du finner på parking lot'en da.! Opp med døra riv ut en plate som sitter under styret..der finner du enden på tenningslåsen..der skal det være tre ledninger. husker aldri helt hvem som skal hvor, men det er bare å prøve seg fram.. to skal i sammen for å få strøm på bilen, så den siste(starteren) kobles intil til bilen starter... såå er det gogogo... helt til du da rygger og rattlåsen smeller på..da legger du ganske enkelt hele vekta de på denne(gjerne med stang)til den knekker. så kan du kjøre... anbefales kun i ekstreme nødstilfeller og x-men stuff
På litt eldre biler finner du 2 røde ledninger. Er det ikke det prøver du å finne et annet fargepar. Men åssen skal du få opp plastikken under rattet da?

Er en smule vanskli i tilfelle du skal stjele en, men viss du har en egen bil du vil koble er det å anbefale å åpne lokket...
Hvorfor kan du ikke bare prøve deg fram med din egen bil? Det er så enkelt at en ape kan lære det på 10 min. (eldre biler seff)
Ta et godt tak under dekslet langt nede, og riv det av. Det bråker som faen når du prøver å være stille men hvis du har god tid kan du jo bruke en skrutrekker å skru det av. Rattlåsen er viktig, ikke tro at bilen ikke har rattlås hvis den ikke kommer på med en gang. Det har jeg gjort og plutselig kom den på når jeg lå i 80 på motorveien, det var noia det
Dumt spørsmål, hvordan få opp plast..
Rattlås i åtti? aldri hørt om, må vel nødvendigvis svinge rattet helt over for å få på rattlåsen, som når du svinger ut fra parkeringsplassen? Andre og siste bilturen min gikk i sektsi med rattet helt til den ene sia, på glatta, da den tok sa det bang og hele bilen snurra to ganger rundt og seilte nedover en bakke på taket, stoppet rett foran en bil, og vi løp