Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2520
Kan noen svaret???

Akkurat dette er et mysterium.

Hvor mye nikotininnhold i tidemans rød mix 3...
Sist endret av Fjellpønk; 8. april 2019 kl. 19:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg jobba på Tiedemans en periode før de flytta utenlands, og ja. Det er et lite mysterium.

Ferdigsigg ble det tatt prøver av og testet på "røykemaskin" hver dag. Det ble aldri gjort med rullings. Begrunnelsen jeg fikk var at det var meningsløst, siden hvordan man ruller røyken har så mye å si og måten man røyker på er så forskjellig (siden rullings stadig slukker, osv)(men egentlig var det nok fordi de ikke måtte teste rulletobakk).

Men tobakken i seg selv er betydelig sterkere, den er ufiltrert og papiret er ikke ventilert sånn som ferdigsigg er.

Min antagelse er at du kan nok tredoble nikotinet++ i forhold til en ferdigsigg hvis du hardrøyker en feit og perfekt rulla Rød 3.
Sist endret av Splooge999; 8. april 2019 kl. 20:02.