Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1449
Har for andre gang i mitt liv i Norge fått taki kokain som faktisk er skikkelig kokain. Det er selvfølgelig ikke helt rent men denne er ganske lovende.

1. Den lammelsen(nummenheten), kommer den snikende eller med en gang? Nå tenker jeg på det tannlege greiene de blander med for å lure folk med. Her kom det snikende, mens det jeg mistenker er tannlege greier jeg har fått tidligere har lammelsen kommet med en gang.


2. Jeg vet dette er blitt spurt om før, jeg søkte men fant ikke skikkelig svar. Kan dette røykes, eller må jeg lage base/crack?
Sist endret av Naturgrønn; 7. april 2019 kl. 17:47.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kan røyke det sånn det er i en sigarett, men mister mye.

En base er ganske enkelt.

Kok opp 0.5 gram med 2 ml salmiakk. Kanskje også bare 1 ml. Er en stund siden og pleiee ikke måle. Kok til set blir en fin hvit guffe som samler seg.

Så heller du av salmiakk of legger det hvite på noe tørt papir eller noe til det blir hardt. Ta gjerne å vask klumpene litt for å få av det værste av salmiakken.

Men kan røyke litt koma i en røyk.

Ta utt ca 1/3 av tobakken i en røyk. Så moser du det gjennverende så ser fyller hele røyken. Ta ut filteret å enten del det i to og sett inn kul halvparten eller bytt set ut med papir filter.

Så suger du oppi en linje kola. Pleier selv å ta opptil 0.1 gram avhengig av styrke så røyker du fort og holder inne alt du kan og så lenge du kan mello. Hittene vil det selvflkgelig brenne bort en del kokain så er uøkonomisk delux.

Pleide å kalle de der lazyboys før i olso og ha med ut ferdige på bye. Best. Å være to på en så. Er det altid en som trekker av den så ikke man brenner ut kola i luften liksom.
Den tråden din ble litt rotete, først snakker du om at det kan røykes med tobakk/joint med mye tap. Det har jeg skjønt.

Men etter du forteller om å lage base begynner du å snakke om tobakk igjen. Det var bare en fortsettelse på hvordan man kan røyke med tobakk eller?

Hva med å røyke i en glassflaske(Ghetto crack-pipe), altså at man vaper det, pulveret. Eller det presset, så det er steinklumper da. (Men ikke rocks)
Sist endret av Naturgrønn; 7. april 2019 kl. 19:21.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja det var fortsettelse på det. Sorry. Er ikke noe wordsmith.

Men om du lager en base er det beste å røyke på et rundt glass rør. Ha noe stålull i enden der steinen er å trekk igjennom stål ullen. Viss den er veldig god og klissete kan du da trekke stplullen ril andre siden og få med alt klisset å røyke frem og tilbake.
. Dårlig forklart. Jeg veit det, men mange steder i utlandet får du utlevert sånn glass rør der du henter sprøyter. F. Eks mennens hjem i køen osv. Tror ikke vi får disse i Norge nå. Ikke som jeg har sett.
. Vet at mange bruke lyspære, men et enkelt gassrør og litt stålull burde være mulig å få tak i.


Evt ta et vann glass. Dekk toppen av sølvpapir. Så lager du hull til å trekke fra på den en siden, på den andre siden lager du noen små hull med en nål og legge aske oppå, så legger du små kokainbase steiner oppå asken og trekker gjennom. Lurt å varme klumpen et sekund får du trekker så får du bedre trekk.

Hole inne å så lenge du kan. På denne måten tror jeg ikke du mister mer enn røyken som sitter fast i glass etter et strekk, men det er minimalt. Anbefaler dog helst gassrør.


Sånn crackpipe som ser ut som lyspære er bre en urban myth. Ingen som bruker det. Det er mest til metamf har jeg hørt.

Men pas på. 16 år og kokainbase fikk emg avhengig etter første blåsen.

Lurte hele familien og fikk gjeld på 100.000 kr + på ett år pga freebase hehe. Farlig farlig, herlig herlig.

5 gram på en kveld aleine kan gå relativt fort om du er som meg og mange andre. Vanskelig å legge fra seg før man sovner når man først er begynnt. Og man blir veldig nøye på et kompiser ikke tar større biter enn deg osv. Hehe
Jeg tror jeg gjorde en feil men det ble bra røykbart og sterkere enn crack jeg har prøvd tidligere.

Jeg hadde jo ikke så mye, så jeg lagde det i en skje. Men jeg glemte å løse det opp i vann først. Jeg tok å pulveriserte kokainen så i en skje, tok bare salmiakk og rørte rundt til det delvis groggy salmiakk og grøt før jeg brukte lighter under skje mens jeg rørte rundt til det ble rocks.

Men det funket fjell. Så hva skjer når man hopper over vannet, er det mer "dritt" i cracken?

Må bare legge til at jeg helte selvfølgelig ut salmiakken fra skjeen over et kaffefilter og rocksene på ett annet.

Lagde bong med "sølvis" over tuten, stakk noen hull og la aske fra sigg over og la en liten bit opp på asken. Hadde rør igjennom som en vannbonge bare at jeg har røret over vannet. (Vannet til å samle opp evt. aske som kommer igjennom, og holde flasken stødig.
Sist endret av Naturgrønn; 8. april 2019 kl. 14:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.