Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1173
Anonym bruker
"Reflektert Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier få ganske syke halliser av Stilnoct (og er ikke ofte jeg tar), men nå virker det som jeg er mer tolerant enn før. Tar vanligvis 10mg.

Er ute etter å noe rus følelse, og lurte på om dere har noen gode råd?
Funker de best å svelge vanlig, ha de under tunga, har faktisk vurdert analt også(heheh)?

Har kun 20mg tilgjengelig nå, men har også 4x5mg vival. Men det er vel ikke noe som kan forsterke effekten? Føler ikke d gir noen rus i seg selv bare på 5mg i alle fall...

Har også en god dose Seroquel liggende, men da er jeg redd jeg bare sover bort rusen...

Tips mottas med takk!!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På tom mage fikk jeg mye bedre effekt enn hvis jeg hadde spist. Jeg unnlot vel å spise 4-5 timer før jeg tok noe. Mulig det var noe lenger.
Anonym bruker
"Pensjonert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smelt under tunga er alltid best. Tom mage. Er vel greit med 2-3 timer. Er ikke godt å være skrubbsulten heller (hvis du har tenkt å sove etterhvert)
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jeg helt på bærtur nå eller er ikke halliser en slags rusfølelse når man tar Stilnoct? Har hørt at dette er veldig vanlig når man holder seg våken på denne innsovnigsmedisinen.

På full mage: smelt under tunga
På tom mage: svelg med et glass vann
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan smelter man den under tunga rent prantisk?
Legg den under tunga og vent. Behagelig er det kanskje ikke, mtp. smak, men ......
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller nødvendig når de uansett virker såpass fort
Noe mange ikke er klar over er at zolpidem kan snortes. Nå har jeg enda til gode å prøve det selv, så skal ikke uttale meg om ruseffekt, dens styrke i forhold til sublingualt og oralt inntak, men det finnes rapporter på nettet som tar for seg dette og er verdt å undersøke hvis man er interessert i å prøve.