Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1764
Fra min fårgje post hvor jeg søyt over hvor trasi livet mitt var å blabla og siden da har jeg snudd livet helt rundt med jobb, lappen, dame og masse mye venner fra hjelp av dere som hjalp meg der så idag bestemte jeg meg for å kose meg ikveld som en belønning med xanax og weed så har et lite spørsmål om det, er det normalt å ha bodyload som morfin og muskelspenniger iblandt? Ble også superfjern etter 3 trekk

Update: jeg ble sjikkelig slapp å tongpusten og får litt smånåia og fryser litt å tærne.. har jeg tatt overdose?
Sist endret av Mysterio16; 25. juli 2018 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mye xanax tok du? Vanlig å bli litt tungpustet.
Hvor fikk du tak i xanax'n? worst case senario så har du falske xanax med fentanyl.
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Mye xanax tok du? Vanlig å bli litt tungpustet.
Hvor fikk du tak i xanax'n? worst case senario så har du falske xanax med fentanyl.
Vis hele sitatet...
Bare 1mg.. er blistere fra sandoz - india som jeg har tatt før men tok 10 på mandag og 3 igår
Sist endret av Mysterio16; 25. juli 2018 kl. 23:02.
De runde små blå? trodde dem var 2mg. Anyways, du har nok ikke tatt overdose. Blir det mye værre kan du vurdere å ringe ambulanse
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du er naturligvis mye tynge i kroppen og huet med xanax og den kicka nok inn samtidig som du puffa så du trodde det var trekka som gjorde deg så fjern.

Nei du har ikke tatt overdose på xanax med mindre du har trøkka i deg to brett. Men at du analyserer frøsne tær så bør du hvertfall ikke røyke mer.
Det er helt vanlig effekt av både xanax og weed å bli slapp og tungpusten.

Bare sett på en chill film , ikke bruk stekeovn/kokeplater for det glemmer du at du har skrudd på. Du får sikkert en sykt god søvn i natt ingen fare Er også digg å dusje pillefjern og weedfjern hehe men ikke bruk opp alt vannet.

Ps: feire at du var blitt flink og snudd om livet - med xanax er litt dobbeltmoralsk og kanskje ikke det lureste. Det er lett å bli avhengig av piller og man oppleves mer rusa av omgivelsene enn man føler seg selv, så pass på så du ikke fortsetter å belønne deg selv på den måten for plutselig mister du dama, jobben, lappen og får et trasig liv igjen.
Jeg mener , gå fremover ikke bakover og la det være med en chill koble-ut kveld i dag men ikke neste gang
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja du er naturligvis mye tynge i kroppen og huet med xanax og den kicka nok inn samtidig som du puffa så du trodde det var trekka som gjorde deg så fjern.

Nei du har ikke tatt overdose på xanax med mindre du har trøkka i deg to brett. Men at du analyserer frøsne tær så bør du hvertfall ikke røyke mer.
Det er helt vanlig effekt av både xanax og weed å bli slapp og tungpusten.

Bare sett på en chill film , ikke bruk stekeovn/kokeplater for det glemmer du at du har skrudd på. Du får sikkert en sykt god søvn i natt ingen fare Er også digg å dusje pillefjern og weedfjern hehe men ikke bruk opp alt vannet.

Ps: feire at du var blitt flink og snudd om livet - med xanax er litt dobbeltmoralsk og kanskje ikke det lureste. Det er lett å bli avhengig av piller og man oppleves mer rusa av omgivelsene enn man føler seg selv, så pass på så du ikke fortsetter å belønne deg selv på den måten for plutselig mister du dama, jobben, lappen og får et trasig liv igjen.
Jeg mener , gå fremover ikke bakover og la det være med en chill koble-ut kveld i dag men ikke neste gang
Vis hele sitatet...
Jeg vet, var nokk i sett meste bare for en belønning men det var også en ganske bra farvell opplevelse med en good venn med bekjentskap med 8år flytter halve landet forgodt
Sist endret av Mysterio16; 25. juli 2018 kl. 23:09.