Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1053
Ja, denne har altså jeg...

http://www.hjemmekino.no/ProductInfo...EMP-TW1000-107

Jeg kan ingen ting om dette, så derfor spør jeg dere...
Hvor mye kan jeg få for denne idag? Den må ha ny pære og den er fem-seks år gammel. Den har kanskje vært i bruk i et år eller to...
Dette blir delvis gjetting, men iogmed at den er såpass gammel, og ny pære koster i overkant av 2000, så ville ikke jeg gitt mer enn 1500 kr, kanskje 2000 kr selv. Nye prosjektorer med nogenlunde samme spesifikasjoner får man for rundt 5000-6000 kr.
Sist endret av Sjanten; 2. januar 2014 kl. 13:24.
milla_bs's Avatar
Trådstarter
4 0
OK jeg kan som sagt ingen ting.. Kjøpte den for å glede daværende samboer, så kjøpte det som var best på den tiden lønte seg ikke med andre ord :P
Sikkerhetsklarert
Jeg solgte min i fjor for 4500 ink lerrett.
milla_bs's Avatar
Trådstarter
4 0
Oi, det var jo ikke så gal pris da..
Antall timer brukstid på pæren er jo relevant her. Under 500 timer kan gi deg 50% av nyprisen. Er den mye brukt, gammel og utdatert, sitter du kanskje igjen med 20-30%.

Det er ikke dyrt med en relativt grei prosjektor i dag. 3-5.000 får du en helt grei 720 prosjektor.

Selg det samlet med lerret og kabler, evt reciver og høytalere dersom du har det. Da tipper jeg du kan få en grei pris for det hele.
milla_bs's Avatar
Trådstarter
4 0
Tusen takk

Om jeg legger den ut til høystbydende, hva burde jeg si minste bud er?
Som ellers. Markedet bestemmer hva den er verdt. Prøv først på 50-60% av nypris nå.