Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1245
Heia! Jeg skal på landstreff i Fredriksten før russetiden, og har planer om å ha med hasj og mdma. Er ekstremt usikker på hvor streng de er på slike arrangementer, og lurer på om de er veldig grundig på å lete etter rusmidler blant russen og bussene ( med hund, osv).
Noen som har peiling? Og evt. råd om beste måten å gjøre dette på?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg var russ for en del år tilbake ble alle bussene/bilene sjekket for narkotika med hund. Sjekken var ganske nøye, og hadde jeg hatt med meg ulovligheter der ville jeg garantert blitt tatt. Jeg fikk inntrykk av at de som kom til fots ikke ble sjekket så grundig, bare snakk om en kort kroppsvisitajson. Tror det også var hunder inne på området. Dette var ikke på Fredriksten, men jeg vil tro de har lignende rutiner der.

Jeg vil sterkt fraråde deg å gjøre det. Risikoen for å bli tatt er mye høyere på et sånt type arrangement enn ved alle andre dager i året. Jeg skjønner at det er fristende med tanke på konsertene og stemningen, men konsekvensene av en narkotikadom på rullebladet kan være ganske store.

Om du likevel skal gjøre det vil jeg anbefale å droppe hasjen. Dere kommer til å stinke hasj på flere meters avstand, og politiet/vaktene vil ikke trenge hund for å lukte det. Når det gjelder MDMA vil nok det beste være å finne et sted dere kan ta det utenfor, så slipper dere å ta med dere greiene inn på selve området.
Du kommer mest sannsynlig til å bli tatt.
Dropp hasjen, stor risk med evt bikkjer! Ta en drop m rett før du går inn eller før du kommer
Var mye politi på Fredriksten festning, da jeg var russ endel år tilbake. Men de tok aldri stikkprøver, men jeg så noen hunder, og det var jo endel som ble tatt da det åpenbart luktet hasj flere steder på treffet. Dropp iallefall hasjen. Emmaen kan du ha i gelatinkapsler.
Jeg røyket masse hasj på landstreffet i Stavanger inne i busser. Det er endel mer politi og hunder på slike treff, men det er sinnsykt mye folk og de klarer ikke ta alle. Har du skikkelig noia ville jeg gjemt det langt unna treffet og heller gått fram og tilbake så du er på den sikre siden.
Ikke ha med hasj. Vil du starte russetiden med besittelse av knark på «cv’n»?

Kyss Molly før dere går inn
Støtter de ovenfor meg, ta en solid dropp før du går inn åsså røyker du deg fjern på nach etterpå
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasjen er lettest å bli stoppa for ifølge mine erfaringer fra rusetiden.. når jeg var rus hadde vi et telt på landstreffet som vi hadde hotboxet i ca 3uker i forveien.. ble fortsatt markert. Under vanen hadde han ene karen bestemt seg for å kaste roachen.. ble seff markert og hunden klikka i vinkler inne i bilen ettersom det lå klumper i veggene og whatnot av pulverrester rundt om kring.. Han ene inmrømmet roachen og måtte strippe for homsepatruljen.. også ble det bot naturligvis. Alle på vanen hadde mdma enten i boksern eller snusboksen, men bikkja markerte ikke det selvom den literally snuste på pungen min.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir hund på landstreffet på Fredriksten, også på de andre planlagte landstreffene. Ville ikke risket hasj iallefall.