Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 589
God kveld, kjære med-freaks
Jeg sitter på en concerta, 56mg, som jeg har lyst til å ta før en lang skoledag i morgen. Har ingen erfaring med dette fra før, men er ikke akkurat nytt for meg å være påvirket av noe

Mitt spørsmål er, er dette en dum ide? Min bekymring er at jeg kommer til å være for synlig påvirket.
Mest sannsynlig så vil du ikke bli synlig påvirket ved mindre du oppfører deg synlig påvirket. Du mister ikke sosial intelliges på concerta slik som med alkohol og du kan alltids holde litt tilbake selv om du føler for å prate høl i huet på noen.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Er egentlig en ganske god i ide, hjelper med konsentrasjon og motivasjon har jeg opplevd. Om noen kommenter på at du er litt hyper skyld det på koffein
Uten å ha personlig erfaring med Concerta selv, vil jeg tro det går bra siden det eikke er kjent som noe kraftig rusmiddel. Det er mulig du vil føle deg påvirket til en viss grad men tror ikke det er noe som blir lagt merke til så lett.

Er det en spesiell grunn til at du vil ta det på skolen?
Sitat av FlubberX Vis innlegg
Uten å ha personlig erfaring med Concerta selv, vil jeg tro det går bra siden det eikke er kjent som noe kraftig rusmiddel. Det er mulig du vil føle deg påvirket til en viss grad men tror ikke det er noe som blir lagt merke til så lett.

Er det en spesiell grunn til at du vil ta det på skolen?
Vis hele sitatet...
Ja. Tar det i studiesammenheng fordi jeg syns det er utrolig vanskelig å konsentrere meg og sette i gang med skolearbeid. Dette er dog kun i skolesammenheng. Ikke noe jeg sliter med ellers.

Også skal jeg ikke nekte for at det er litt pga nysgjerrigheten på virkningen.
Sist endret av Scrubbie Kush; 10. mars 2019 kl. 22:33.
Sitat av Scrubbie Kush Vis innlegg
Ja. Tar det i studiesammenheng fordi jeg syns det er utrolig vanskelig å konsentrere meg og sette i gang med skolearbeid. Dette er dog kun i skolesammenheng. Ikke noe jeg sliter med ellers.

Også skal jeg ikke nekte for at det er litt pga nysgjerrigheten på virkningen.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Det går bra så lenge du er klar over at du har tatt det, og klarer å oppføre deg deretter. Hadde du derimot snorta en liner amf, ville det nok stilt seg ganske annerledes.