Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1276
Tenkte jeg skulle kjøpe noen sesonger av diverse tv-serier på dvd.men så kikket jeg på DVDon.com og der koster det 800-1000 kr for 1 sesong av serier.. noen som vet om et sted hvor jeg kan få kjøpt tv-serier litt billigere?
www.play.com er ein kjekk plass og kjøpe dvder. Men anbefaller og vente til tollgrensen stiger fra 200kr til 1000kr. Kortid det skal skje veit jeg ikke.
Spiller ingen rolle om tollgrensen er 200 eller 1000 når du bestiller fra Play, så lenge ikke du bestiller boxed greier osv. De pakker jo alt enkeltvis og sender det, slik at alle pakkene er under 200 kr.

En annen digg ting med Play er at prisene du ser på siden er prisen du betaler. Dvs. frakt etc. er inkludert. Det er nice!

Anbefaler sterkt å investere i "Spaced" serien, og "League of Gentlemen" serien. To geniale britiske tv-serier fra noen år tilbake.
Når du sier at det ikke er noe vits så lenge du ikke bestiller "boxed greier". De fleste tv-serier jeg veit får man i boxed versjons only.
Da vet jeg om endel som du ikke vet om da. Ikke noe å pese om det vel?
Problemet er at de er billigere når man kjøper dem boxed, dessuten får man med en boks å sette alle i så man har dem katogorierisert, det er ganske kjekt!
Ja, boxed er klart fetest, med mindre det er f.eks. James Bond da (ja...klar over at JB ikke er en tv-serie) som kommer med nye hele tiden. Kan liksom ikke kjøpe boxed før det er en komplett boks.

Poenget mitt var at Play er bra om man ikke kjøper boxed. Da blir det billig, pga. man slipper toll/mva. Mulig jeg forklarte meg litt klønete...som jeg har for vane å gjøre
GaDMiR's Avatar
Trådstarter
38 0
kikka litt på diverse tv-serier på play.com og alt er jo boxed set!
Tror ikke Spaced og League of Gentlemen er det faktisk. Spaced er bare 2 dvd'er anyway. Kanon serie.

Noen som vet om Level-9 finnes på dvd forresten?
Skal du har TV serier på DVD er Red Dwarf ett must
GaDMiR's Avatar
Trådstarter
38 0
spørsmålet er ikke hvem serier burde jeg se.. det er mer en nok av serier jeg har lyst til å kjøpe.. problemet mitt er hvor jeg kan få kjøpt seriene jeg har lyst på til under 900 kr??
Stikk butikken.
Free Record Shop, de har billig friends feks.

hvis du bor i oslo, gå til btukken DVD 1000 som ligger ved gunerius eller DVDin som ligger like ved.
GaDMiR's Avatar
Trådstarter
38 0
noen som vet hvordan det er med bestilling av boxed sets fra www.amazon.co.uk?