Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3083
Jeg skal til Danmark i sommer og lurer om de har noen gode reseptfrie piller som selges reseptfrie på apotekene der borte? Vet om de har noen smertestillende med kodein og aspirin (tror jeg) som het noe med kodi...? Men noen som vet om de har noe sovemedisin? Eller andre ting
Og en annen ting: Er det mulig å bestille diverse medisiner fra diverse nettsider i Norge? F.eks. Imovane?
vet ikke noe om piller i danmark tho. Men å få tak i medisiner som typ imovane, er det reseptbelagt, ettersom det er et beroliggende middel til kortvarig bruk av søvnforsyllerser, og at de er vanedannene. har fått det et par ganger selv, pluss tæsha fra besteforeldene mine. får ikke sove av de, men tar jeg 1+ pluss litt andre greier(div angstdempene og palaragin forte), og et par shots(noe som folk ikke anbefaler, leger osv) får jeg en ganske god rus.
Trådstarter
3 0
Takk for svar�� Googlet en plass der de sa de sendte alt mulig av forskjellige typer piller med diskre innpakning til Norge. Men tror egentlig det et bare lureri.