Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3180
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg kreve førerkortet tilbake når politiet har gjort feil. Jeg hadde fått vedtak fra politiet at jeg ikke var edruelig nokk. måtte levere inn førerkort. men etter vedtaket fikk jeg innvilget midlertidig kjørelapp på 3 månder. når politiet oppdaget sin feil beklaget dem så mye for den feilen dem hadde gjort. og skrev at dem hldrig skulle ha gitt med den midlertidige kjørelappen. Håper på gode svar.
Politiet gjør feil hele tiden, og nei, du kan ikke kreve at de trekker tilbake vedtaket om edruelighet fordi de dreit seg ut og sendte deg en midlertidig kjøretillatelse.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Politiet gjør feil hele tiden, og nei, du kan ikke kreve at de trekker tilbake vedtaket om edruelighet fordi de dreit seg ut og sendte deg en midlertidig kjøretillatelse.
Vis hele sitatet...
Tenk at politiet kan ta førerkortet for at dem mistenker at du er alkis. Men jeg holder på og bevise min uskyld. håper det holder med 6 måner med pissing og blod prøver.