Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2138
Hei
jeg har intresert meg innen dirking av låser, og lest meg opp på dette. men er det noen butikker som selger dirkeutstyr, pickgun, og treningslåser? Bor i tromsø..
Hvis du vil ha noe billig og enkelt, så er dette settet fra DealExtreme mer enn godt nok. Har brukt det til å låse opp billige hengelåser, små pengeskrin, og andre småting.

Et meget fint sett til å trene på, både for praktisk trening, men også forståelsen av hvordan en lås fungerer.

Leveringstid på DX varierer - enkelte pakker har jeg fått på to uker, andre på to måneder. Har du ikke dårlig tid, er dette en god løsning.
Trådstarter
funker dette bare øå småe låser, eller slike som er på husdøren?
Jeg har aldri gjort noe forsøk på huslåser (grunnet fraværende ferdigheter ), men jeg ser ingen grunn til at de ikke skal fungere der. Verktøyet er langt og noe fleksibelt, og det bør derfor ikke være noe problem å nå inn til de siste pin'ene i låsen.
Når du skal lære deg å dirke kjøper du inn div.låser og monterer de på en planke etter hverandre, slik at du kan sitte å gnome lettere, legg de gjerne slik at de enkleste ligger først, så medium,vanskelig, osv,du ser tegningen.. hengelåser er greit å begynne med Jeg kommer inn nesten overalt,men trioving huslåser tar en god stund og litt medfødt for å¨knekke.. lykke til,dette er en kunsthttps://www.youtube.com/watch?v=fI7Lx-73lU0 trenger du enkle tips send pm
Sist endret av PurFaen; 29. august 2014 kl. 12:59. Grunn: glemte noe