Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 9389
Hei, freaks.
Er russ i 2015 og fyller 18 i Desember 2015 så jævlig kjipern. Derfor trenger jeg å få tak i legitimasjon for å komme meg inn på 18 års treffene. Derfor lurte jeg på om noen har gode metoder å få bankkort e.l til å se ekte ut med å skrape vekk eller noe i den duren. La vær å skriv kommentarer som ''vet du hvor straffbart det er? etc.. takk på forhånd.
Eller selvfølgelig, hvis noen har erfaring med det her, eller kjenner noen som kan det, gjerne si i fra
Så uheldig du var
Uansett, det er svært vanskelig og lage fake-id, men veldig lett og bestille. Se her eller her.
Sist endret av Antidote; 26. august 2014 kl. 20:20.
Takk for svar, men jeg kan jo ikke komme med et studentkort fra England eller førekort fra UK. Poenget er jo at jeg bare skal gli inn med resten av russegjengen og ikke skille meg så jævlig ut, hehe
Sist endret av Majones-Snus; 26. august 2014 kl. 20:24.
http://flawlessfakeids.com/european-fake-id/

De har falske norske førerkort med hologram.
Har aldri bestilt derifra, så vet ikke om det er legit.
Litt skummelt.. 350 dollar også risikerer jeg å ikke få det engang..
Er det ingen på skolen din med fake id du kan spørre om hjelp?
Vil tro det enkleste og tryggeste er å låne av en kompis. Skal nok gå bra så lenge dere ikke ser helt forskjellige ut
Den virkelige russetiden begynner i April/Mai.
Perioden mellom august og desember vil det selvfølgelig være noen treff, men at du er villig til å risikere dokumentforfalskning for det er for meg uforståelig.

Hvorfor heller ikke bare feste hjemme/i parken frem til Desember?
Sitat av junkpal Vis innlegg
Den virkelige russetiden begynner i April/Mai.
Perioden mellom august og desember vil det selvfølgelig være noen treff, men at du er villig til å risikere dokumentforfalskning for det er for meg uforståelig.

Hvorfor heller ikke bare feste hjemme/i parken frem til Desember?
Vis hele sitatet...
Han kommer fortsatt til å være 17 år i april/mai 2015 når han fyller 18 i desember.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Han kommer fortsatt til å være 17 år i april/mai 2015 når han fyller 18 i desember.
Vis hele sitatet...
I såfall går han yrkesfaglig (andre året) og resten av klassen er også 17-18 år gamle svartruss..
Vell, man blir ikke russ før 3 året, og de yngste som går VG3 nå er 96mod. Såfremt TS ikke fikk hoppe over ett år da
Sist endret av Klistermerke123; 26. august 2014 kl. 20:56.
Trenger ikke være sånn, en kompis av meg var 95 mens resten i klassen var 94, så han trengte fake id for å bli med på russeferingen vår. Grunnen til dette var at alle vennene hans (94) begynte på barneskolen når de var 7 år, så da fikk han lov til å starte som 6 åring istedenfor 7 åring så han slapp å være et år etter dem.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Trenger ikke være sånn, en kompis av meg var 95 mens resten i klassen var 94, så han trengte fake id for å bli med på russeferingen vår. Grunnen til dette var at alle vennene hans (94) begynte på barneskolen når de var 7 år, så da fikk han lov til å starte som 6 åring istedenfor 7 åring så han slapp å være et år etter dem.
Vis hele sitatet...
I så fall er han unntaket (som vi alle kjenner en eller flere av), og ville nok nevnt det som årsak og ikke skyldt på kun desemberbursdag, og uansett hvis han er unntaket som fikk begynne på skolen ett år for tidlig, så er dette en lavthengende gren du strekker deg etter i ren desperasjon for å redde din feilende mattekunnskap..
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Trenger ikke være sånn, en kompis av meg var 95 mens resten i klassen var 94, så han trengte fake id for å bli med på russeferingen vår. Grunnen til dette var at alle vennene hans (94) begynte på barneskolen når de var 7 år, så da fikk han lov til å starte som 6 åring istedenfor 7 åring så han slapp å være et år etter dem.
Vis hele sitatet...
Riktig. Jeg er 95'er og går med 96,ere.
det er ingen aldersgrense på f.eks. tryvann jeg kjenner mange som ikke hadde fylt 18 under russeperioden, og de var med på alt
Sist endret av Spirituell; 26. august 2014 kl. 21:15.
Synes å huske man begynte på skolen når man var 7, men det er jo så klart 6 år.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Riktig. Jeg er 95'er og går med 96,ere.
Vis hele sitatet...
.... Det blir jo omvendt. Du er jo ett år eldre enn de.
Sitat av random12345677 Vis innlegg
.... Det blir jo omvendt. Du er jo ett år eldre enn de.
Vis hele sitatet...
Hææ??
Sitat av Majones-Snus Vis innlegg
Hei, freaks.
Er russ i 2015 og fyller 18 i Desember 2015 så jævlig kjipern. Derfor trenger jeg å få tak i legitimasjon for å komme meg inn på 18 års treffene. Derfor lurte jeg på om noen har gode metoder å få bankkort e.l til å se ekte ut med å skrape vekk eller noe i den duren. La vær å skriv kommentarer som ''vet du hvor straffbart det er? etc.. takk på forhånd.
Eller selvfølgelig, hvis noen har erfaring med det her, eller kjenner noen som kan det, gjerne si i fra
Vis hele sitatet...
Uff, skulle hvert 98,er da kunne du skrapt vekk 8-tallet til en 3´er. Jeg har gjort det. Vel jeg ser også ut som jeg er så gammel.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Hææ??
Vis hele sitatet...
Problemet til TS er at han er for ung, du er eldre enn dine klassekamerater = Dette kunne umulig blitt ett problem for deg, og du er ikke i samme situasjon som TS.
Skrape kortet kan du gjøre om du skal kjøpe tobakk eller alkohol på matvarebutikken, men de som gjerne jobber i ute bransjen vet de teknikkene. Når jeg jobber i bransjen der legitimasjon sjekk er kritisk så sjekker jeg legitimasjonen minst 3 ganger.

Bilde: nesa, øyene og evt arr, vorte, rynker også videre. Har tatt noen med forfalsket/annens bevis, nekter også folk som har for gammelt bilde.
Om du vil låne et legitimasjon så gjør det riktig, sats heller på forfalskning. Du har ganske god tid på og klekke ut en måte
du kan skrape på fødselsdatoen slik at det ser ut som du er født 1 år tidligere, men det er litt vanskelig. Hadde ei jente som gjorde dette for meg da jeg var yngre. Tror hun skrapte såvdt av tallet med en nøkkel og skrev nytt tall med eyeliner eller hva det var. Det såg 100% orginalt ut, men viss du lyste med uv lys så kunne du såvidt se at "det skjulte" mønsteret var borte akkurat der. Det aller beste er å låne legitimasjon av noen som du ligner på. Jeg ble "tatt" flere ganger for fake legg men det ble aldri politi anmeldt. Du måtte stå og krangle veldig lenge for at de skulle ta seg bryet å virkelig ta deg.
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Vell, man blir ikke russ før 3 året, og de yngste som går VG3 nå er 96mod. Såfremt TS ikke fikk hoppe over ett år da
Vis hele sitatet...
Vi har svartruss som alle yrkesfaglige elever er. Altså 17-18 åringer.
Som nevnt ovenfor, letteste er å låne av en kompis. Fra februar til jeg fyldte 18 i juni, lånte jeg et. Hadde aldri problemer, og alle "ansatte", dørvakter osv kimset aldri over det. Jeg og han ser nå helt ulike ut, men han var 13-14 på bankkortet, og alle mine nærmeste kompiser mente det var "innafor" til og med for de som kjente meg godt. Iløpet av den perioden ble imotsettning til meg, 2 andre jeg kjenner tatt og annmeldt for forfalskning pga skrapet kort. Så det har jeg aldri anbefalt noen. 6 andre kompiser jeg kjenner delte en periode også på samme legg`et, fikk aldri problemer de heller. Kan vell og nevne at jeg aldri brukte mitt lånte kort på vinmonopolet, kun butikker og utesteder. Siden der jeg er ifra iallefall, gransker det bilde osv på kortet meget nøye på vinmonopolet. Så tok aldri sjangsen.
Husker da jeg gikk på videregående (ca4 år siden) da brukte vi laserskriveren på skolen og scannet visa-kort
som vi redigerte fødselsdatoen i photoshop (barneskirenn) også bare limte vi papiret bakpå visa'n over magnetstripa.
Ble aldri tatt faktisk, lagde vel 9 eksemplarer og jeg hørte ikke om noen som ble ferska
men litt varsomhet tror jeg kunne vært en ide hvis du skulle prøve det!
kjipt om limet slutter å fungere og papiret detter av i kanta... Skjedde meg en gang, heldigvis hadde jeg limet i lomma.
så jeg bare gikk bak noen hyller i butikken og begynte å lime papiret på kortet igjen!!
Hvis du har tenkt å bli noe i livet etter skolen så er det vel litt kjipern å bli tatt for dokumentforfalskning kun fordi du skal slippe inn på fest? bedre og bare late som at du er 18 og håpe på at ingen merker at du er 17år.
De fleste svartruss har enda ikke fylt 18 år under russefeiringen. Dette vet selvfølgelig vaktene, og legitimasjonen til svartruss blir vurdert ekstra nøye. Derfor vil jeg anse det som skyhøy risiko for at du blir tatt hvis du prøver deg med fakelegg i russetiden.
Takk for svar og morsom diskusjon folkens. Jeg kom også over et annet problem, nå til dags har man jo også russe ID, jeg har mulighet til å låne både bankkort og russe ID av en kompis (vi ligner såklart). Jeg gjør selvfølgelig det i nød, men er jo jævlig greit å ha et personlig, blir mye lettere i lengden.

Derfor, vil informere om at jeg har 3 bankkort jeg har mistet og funnet (altså de er ikke i bruk) så jeg har 3 bankkort til gode. Tenker jeg og en kompis bare skal prøve oss litt fram og kan heller eventuelt komme tilbake ved en annen anledning og fortelle hvordan det gikk, hehe.