Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1201
Hei! Jeg har nylig gått til innkjøp av en Samsung 55" LED UE55F6475 og lurer på om noen har funnet fram til noen gode bildeinnstillinger? Hadde tidligere en LG 32", og var veldig fornøyd med bildet på denne etter å ha testet diverse foreslåtte innstillinger. Finner derimot nesten ingen forslag til den jeg har nå. Noen som kan hjelpe?
Denne kan nok hjelpe deg. DVE - HD Basics Blu-ray

Koster 298,- hos Hifiklubben.
Det kan hende at 6475 er den norske/skandinaviske betegnelsen på modellen. Sjekk sidene til Samsung i andre land som England og USA, finn ut hva den tilsvarende modellen heter og Google etter det i stedet.
Sitat av caperno Vis innlegg
Denne kan nok hjelpe deg. DVE - HD Basics Blu-ray
Vis hele sitatet...
Har sett litt på kalibreringsdisker før, men får inntrykk av at det er noe fryktelig kompliserte greier? Eller tar jeg helt feil?

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det kan hende at 6475 er den norske/skandinaviske betegnelsen på modellen. Sjekk sidene til Samsung i andre land som England og USA, finn ut hva den tilsvarende modellen heter og Google etter det i stedet.
Vis hele sitatet...
Gjorde det nå, og den modellen som er mest lik (om ikke identisk?) er UN55F6400AF. Denne fant jeg noen innstillinger til med en gang, ihvertfall! Skal teste det ut når jeg kommer hjem

Takk for svar!