Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1295
Hei!
Jeg fikk to forskjellige DAB-radioer til jul og sliter med å finne ut hvilken jeg skal beholde. Dere som har peiling vet sikker hvilken som er best.

Det står mellom:

Argon iNet3 + og Pinell Supersound II.

På forhånd, takk for svar!

Mvh G-Force
Jeg ville byttet Argon iNet3, fordi jeg har prøvd Pinell Supersound II og vil anbefale den, den er god. Det eneste som vil være forskjell er vel i tilfelle høyttalerne? Du ser også at den har fått best i test og terningkast 6 av bla: teknofil, itpro, hjemmePC...

En annen ting kan være at på Argon iNet3 kan du få tilbake gavekort på Hi-Fi klubben som har mange bra ting, jeg vet ikke hva du trenger fra dem eller fra Pinell, men vil tro du vil få mer varierte artikler fra Hi-Fi klubben.
Ta Argon, helt klart. Argon har langt fyldigere lyd og klarer å levere lyd i nesten hele registret. Pinell er oppskrytt og fortjener ikke terningkast 6 i tester.

Det beste hadde jo helt klart vært å hørt på begge, og så funnet ut hvilken radio du vil ha.

Du får også levert inn Pinell hos Hi-Fi Klubben.