Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 671
ut av erfaring hvil jeg si små høyttalere er bedre. Sånne store fæle høyttalere er jo papp stokker som står å vibrerer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
ut av erfaring hvil jeg si små høyttalere er bedre. Sånne store fæle høyttalere er jo papp stokker som står å vibrerer.
Vis hele sitatet...
Fyttikatta for en dårlig anbefaling, store papp høytalere? hva har du hørt? mine store dali høytalere har ikke noe som minner om papp, ja jeg vet de høytalerne der ikke akkurat er dali, men kan garantere at de vil spille bedre. Vil dog gjøre opmerksom på at det kun er høytalere, ikke noe annet, så om man trenger amp(ganske åpenbart at man trenger) eller blurayspiller, så følger ikke dette med.

Men noe fet kinolyd får man derimot ikke med noen av de linkene uansett. Men jeg regner med budskjettet til ts er rundt en 1500kr, og da er det kun det første som er aktuelt av linkene.