Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1723
Noen som har bestilt røyk fra yesmoke.com og virkelig fått røyken og er under 18. I såfall hva bør jeg gjøre med tanke på hva jeg skal gjøre på postkontoret når jeg henter pakken osv.. om jeg skal skrive falskt navn
du må betale masse toll!
Opprinnelig postet av jallamann
du må betale masse toll!
Vis hele sitatet...
var det det han lurte på?
Det er ikke helt irrelevant å ha informasjon om toll selv om han ikke spurte om akkurat det.
uhh. Klarer vi ikke å få kjøpt i butikken??, For det første så kommer de røykene aldri inn på posten. Du må hente de et eller annet sted som har med toll og gjøre. Kjøp dem på butikken/kiosken det er dyrt kanskje, men ikke vanskelig. Har kjøpt røyk siden jeg var 12 - 13 uten store problemer.

___________________
få deg no hår på brystet!!!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
kjøp fra http://www.discountsmoking.net/, de kommer rett i postkassen uten toll eller noe sånt tull, men har er de ikke like billige som fra YESSMOKE
Og det har du testet ut, at du får de uten brev fra posten om at du må betale 7000 i toll? Og at de hele tatt kommer til Norge...? *fristet*
du får en pakke per kartong du bestiller, ingen brev fra posten eller noen ting, det står heller ikke avsender e.l. på dem

Har testet det ut ja
Les dette før du spør om noe!
Opprinnelig postet av eatme
du får en pakke per kartong du bestiller, ingen brev fra posten eller noen ting, det står heller ikke avsender e.l. på dem

Har testet det ut ja
Vis hele sitatet...
Og du tror ikke det bare er flaks at tollen ikke har scanna gjennom pakken for å se hva som er i?