Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2632
Hvorfor blir en så tørr i kjeften av å røyke hasj i forhold til å røyke vanlig røyk?
vil jeg også vite..
hvis du røyker vanlig tobakk på samme måten som du røyker hasj skjer akkurat det samme
Opprinnelig postet av FAEN!!!
hvis du røyker vanlig tobakk på samme måten som du røyker hasj skjer akkurat det samme
Vis hele sitatet...
Nei det gjør det ikke!

Lurer på hvordan du røyker hasj forresten.
Du blir tørr i munnen for at de kjerlene som produserer spytt trekker seg sammen og blir tørre og slutter/bremser spyttproduksjonen.
Når du røyker hasj så er den en del større mengde røyk du trekker inn i forhold til en sigarett der du tar små trekk omgangen.
Men det er noe med hasjen som gjør en tørrere i munnen en tobakk.

:P

::edit::
faen hvor dårlig svar dette ble
Sist endret av cyanid; 26. oktober 2003 kl. 00:00.
Opprinnelig postet av fgosk
Nei det gjør det ikke!

Lurer på hvordan du røyker hasj forresten.
Vis hele sitatet...
jo det gjør du!

prøv med en tjobbe, putt bare tobakk i den, så tar du et skikkelig drag.

jeg blir i hvertfall tørr som faen i munnen av det.

hvordan jeg røyker hasj? det kommer helt an på.
som regel røyker jeg det i en vannpipe, men tjobber er grei og ha når jeg ikke er hjemme. det eller joint.
Blir tørr som faen i munnen av hasj, men har ALDRI blitt det av tobakk iallefall
Opprinnelig postet av FAEN!!!
jo det gjør du!
Vis hele sitatet...
Skal vi starte en poll?

Skulle kanskje ha utdypet meg mere men jeg mener nå i alle fall at man blir tørrere i kjeften av tobakk med hasj enn tobakk uten.

Btw:
Sist endret av fgosk; 26. oktober 2003 kl. 02:39.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Det er digg å være tørr i kjeften, minner meg om gode tider.
Man kan kanskje bli litt tørr av tobakk men ikke like tørr som av andre ting.. hasj kan røykes på mange måter. f eks joint, pipe, vannis, bong eller chillum...osv
Hooga er kongemåten.

Men jeg har aldri opplevd og bli tørr i munnen som jeg kan komme på, men jeg har aldri tenkt over det heller.

problemet kan vel være at man drar såpass mye at man "tørker" ut sputtkjertlene kansje?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Drymouth er en av bivirkningene av THC...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av COMPstomp
Hvorfor blir en så tørr i kjeften av å røyke hasj i forhold til å røyke vanlig røyk?
Vis hele sitatet...
Du skal rulle den inn i noe eller legge den i noe! Ikke putte den i kjeften og tenne! HIRR!
▼ ... over en måned senere ... ▼
spytet blir på en måte en slags graut da... helt hvitt spytt uten ei eneste boble
fluaa: Hæ?

Jeg blir tørr i munnen av en joint men ikke av tobakk... Men jeg tar jo mye større trekk av en joint. Noen som har testet å lage en joint med bare tobakk og ta et ordentlig trekk? Blir dere tørr da?
Opprinnelig postet av FAEN!!!
jo det gjør du!

prøv med en tjobbe, putt bare tobakk i den, så tar du et skikkelig drag.

jeg blir i hvertfall tørr som faen i munnen av det.
Vis hele sitatet...
Du tenker på å "brenne" litt hasj med lighter til den er myk å smuldre små biter over tobakken? fikk prøve det av en kompis en gang og jeg ble tørr i munnen av det. Fikk veldig lyst på bringebær- drops

Masse techno musikk og der satt plutslig jeg og alice i eventyrland
Offtopic men, prøv heller å raspe hasjen så den blir som "pudder" og strø det over den toasta tobakken. Meget kos
"Det synlige tegn på hasjrus er rødsprengte øyne. Fysisk gir hasjen også tørhet i munnen, forhøyet puls."


Hentet fra lommelegen.no