Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1826
http://www.herbshangout.com/salvia.php

15g ~ 29$
28g ~ 53$
500g ~ 399$

m/ PayPal.

Level 5: Mystical experiences. Merging with the universe. Loss of personal identity.
Vis hele sitatet...
Mye rart som er lovlig i USA..

En halv kilo til fattige 2992 kroner. På gata er det jo verdt 20.000 minst! Noen som tør bestille?
Sist endret av Sméagol; 28. november 2003 kl. 02:25.
Dette er salvia, og ikke marijuana... Les mer på: http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia.shtml

Uansett tror jeg man må ha resept for salvia i norge, men du kan prøve å bestille fra http://www.naturensdroger.nu/ som ligger litt mer på våre breddegrader....
Merkelig at de annonserer Salvia som marihuana ofte.
Det er så langt fra marihuana som du får det.
Etter det jeg vet er salvia langt fra marihuana ja! Men salvia inngår jo i flere "herbalHash" typer, så de er kanskje litt like?
de er ikke veldig like, nei... etter å ha lest noen trip-reports på erowid, har jeg inntrykk av at dette kun er noe for erfarne trippere; totalt ego-tap, kommer inn i en annen verden, den typen ting...
Ja. Det blir vel ikke så mye av det med pot nei. Grunnen til at man markedsfører det som marihuana er vel at det er mye letter å få solgt det da.
Hehe, sikkert litt sjokk for de som venter at de får noe marijuana-lignende...
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvis du røyker salvia divinorum i en joint er det sansynlig at det produserer noe lignende effekter som cannabis produserer, men derimot i ei go pipe med bong kan det gå unna. Nå snakker jeg om tørkede blader... med 10x funker det sikkert bra på joint også kan jeg tenke meg
Er morro å blande litt Salvia oppi ett hasjmekk, men da kommer du sansynligvis bare til level 1 som kan gi deg en total lattis i flere minutter

Level 1: Mild stoned effect, somewhat similar to low dose marijuana. Interests in visual textures, laughter.
Vis hele sitatet...
...og det er vel her likheten stopper!
Sist endret av Thysanoptera; 6. desember 2003 kl. 10:22.
men etter det jeg vet må salvia varmes mer enn den blir i en joint for at de aktive stoffene skal frigjøres i det hele tatt. Am I right?
stemmer vel det, men jeg tror nok man får i seg mindre mengder salvorin a selv når man røyker på joint. men det beste er jo en go vannis me blowtorch lighter
Salvia kan enten røykes, tygges eller varporiseres.
Når man "tygger" legger man en ball med salvia i munnen,
tygger litt, legger under tungen, tygger litt. Spyttet svelges ikke.
Røyk får deg til drømmeland mye raskere, men varer ikke like lenge som når den tygges.
Man trenger ikke resept på salvia i Norge. (Sebastian: Joda lege, ryggsmerter. Dr.Poo: Nja, vi får vel skrive ut et par gram salvia til deg da :-))
Man kan til og med kjøpe frø på salvia fra Sverige (Norge har aldri noe sånt...)