Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 11552
hadde vært smuuth og vite hvordan de så ut inni før man prøvde boler teorien ellers likte jeg

Et annet alternativ er jo og knocke reperatøren i hodet når han er der og tømmer den da

peace out
▼ ... over en måned senere ... ▼
spiller endel å undrer stadig...
Dukker de samme brettene opp, uansett om man spiller 1 eller 10kr innsats ?
hvor mange trykk skal det til før man er tilbake til det første ?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hei,noen eksperter som kjenner til programmene til super joker ?har tømt mange automater men eierne skifter jo programmene ofte nå for tiden å lurer på om noen kjenner til det nyeste programmet å om dette kan kjøpes? noen som kjente til det gamle programmet som gjorde at når det kom 3 appelseiner på siste hjul så kom det alltid en joker oppi høyre hjørne på siste hjul?ta kontakt.prøver å prøver å finne løsningen kanskje jobbe i sammen?40452335 hvis noen er int.KUN seriøse. hilsen super joker
▼ ... noen uker senere ... ▼
skal du bøffe hele maskina, kan du gjøre som noen gjorde i butikken jeg jobbet i for et år tilbake:

Kom inn i butikken på en lørdag, mens det er mange folk der. Gå så bort til kassadama/mannen (som helst bør være ung!) og si at du er fra røde kors og skal bytte maskina (print ut noe Røde Kors merke og lag fake ID)... Dra med deg maskina ut på en tralle, lemp den inn i en stor nok bil, og stikk! Det er frekt...

Tyvene ble aldri tatt...
Sitat av KaldBlod
BTW: Serviett-triks i spilleautomatene er teit. Da stjeler man penger fra enkeltpersonene som faktisk har vunnet pengene. Å stjele fra automaten som firmaet eier mener jeg er "mer OK."
Vis hele sitatet...
funker hest! Brukte en tippekupong å bretta'n sammen og trødde den oppi hølet der penga kommer ut.. husker ikke åssn automat det var.. kult når folk vant jackpot på 2000 spenn og ikke fikk ut penga.. blei hero of the day da jeg spanderte is på klassen etter å ha dratt det trikset..
▼ ... over et år senere ... ▼
En fyr jeg kjenner fiksa et system på en maskin, han visste altid når stjernene kom, og var mange folk som ble sjokka når han sa: unskyld, er det greit jeg bare legger på 20 kr før deg ? og han dro ut masse cash ! ikke si det er umulig engang, ikke noe er umulig ! Peace
Hyggelig å gjøre foran en spilleavhenget gammel dame som bruker hele pensjonen sin på den automaten
Hvis man virkelig har lyst til å gå til bunns i å finne ut hvordan en automat funker, er jo det beste å kjøpe en selv og studere den fullt ut og prøve forskjellige triks.
Man finner mange automater i forskjellige prisklasser på bl.a. Finn og QXL.

Linker: http://www.finn.no/finn/bap/all/resu...ER_CATEGORY=76
http://www.qxl.no/Default/DefaultLis...gSort=0&221912
her er en del manualer til automater: http://www.glamusement.com/manuals.htm
ser ut som mange er for de nyere typene hvor alt er visualisert på en skjerm. uansett så ser man att credit som utbetales skan justeres samt vinner sjansen. for eksempel kan minimum play og jackpot settes opp til å forekomme etter hvert 25 spill (vet ikke om dette er etter att maskinen er slått på), se f.eks http://www.glamusement.com/Manuals/TripleJack2k3.pdf
men usansett hvis man vet hva en slik verdi er stilt inn på, vet man også når jackpot vil forekomme. det forklarer også folk som stirrer lenge på andre som spiller og ser att folk alltid vinner på ett spesielt tidspunk som oppfyller kravene.

Siden noen av disse har default passord, så kan man gå inn og endre i configen til f.eks å utbetale mer og sette utbetalings rate til høyere vil jeg tro.

vet ikke om non av disse er vanlige i norge, setter pris på om noen kan gi feedback på det.

edit: noen av disse må kobles til egen PCB for å confe dem, default passord vil da altså ikke virke uten dette ser det ut som.

ANIMAL HUNT
BONUS BAR
CAPTAIN CANNON
CHERRY MASTER
CHERRY MASTER V
CHERRY DELIGHT
CHERRY BONUS 3
CHERRY 96
CLASSIC EDITION
CRAZY BUGS
CHAMPION POKER
DINO DINO
DRAGON STAR
FRUIT BONUS 96
FRUIT BONUS 2004
FRUIT BONUS 2nd GEN
FLAMING 7's
FRUIT HOLDER
FRUIT PARADISE
GOLDEN TREASURE ISLAND
JUNGLE KING 2002
JUNGLE KING 2004
LOOKING GLASS
MAGICAL ODDS
MAGIC 2 STEPS
MYSTERY J&B
MONKEY LAND
OLYMPIC 5
PIRATE 2001
POKER MASTER
QUEEN BEE
ROSE n JACK
SKILL CHERRY 97
SKILL FRUIT BONUS
SKILL SQUARES
STONE AGE
SUPER FRUIT BONUS
SUPER POKER
TREASURE 2000
TREASURE BONUS
TREASURE CITY
TRIPLE JACK
TROPICAL FRUIT
WHEEL OF SKILL
WILD FRUIT
Sist endret av cspace; 16. januar 2007 kl. 00:22.
hardcore gutta!!! faen meg genialt. dette må man teste ut. Men ang å hente spilleautomater så må man se litt trent ut og litt møkkete på en gang. pga, tenk etter hva slags folk som jobber med det. Kan dem som klarer dette si ifra viss det fungerer
denne virker jo artig

http://www.hackershomepage.com/prod804c.htm

804c GAMBLING MACHINE JACKPOTTER & CREDIT SIGNALER

MICRO EDITION (This device will affect ALL machines in ALL countries) We have now combined 2 products into one with exclusive DUAL-ATTACK technology. Use this device to manipulate all kinds of gambling machines including video slots, video poker, video blackjack, fruit, electromechanical slot machines, etc. All machines will be affected using this device. We've tested it on over 30 different machines from around the world with differing positive results including: credits added, larger payouts, and the outright emptying of entire machine contents. YOU WILL BE AMAZED! This concealable device can be placed in an ordinary handbag, camera case, pocket, etc... So small, it will fit in a pack of cigarettes, including the battery, and still have room for several cigarettes!!! Powered by a standard 9 volt battery.
De fleste bugsa er vel endrapå, etter som at posten er 3 år gammel elns ^^
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som har en av de eldre spilleautomater stående?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei! Jeg har en Jackpot 2000. Er nybegynner så og si, maskinen har kun blitt brukt til å spille på uten å legge på penger (å uten å få penger ut.) Men nå ønsker jeg å spille ved å legge på mynter og spille. Vet at jeg må ha så så mye mynter i selve automaten osv., men hvordan koble om? Og i det siste har alarmen gått når jeg har slått den på - å for beskjed om low battery, hva skjer?