Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4419
Noen her som har erfaringer med å kjøpe replica klokker av kjente merker på nett, eventuelt kan anbefale en side å handle fra?
Slenger meg på her, noen som har tips? Har ikke funnet noe som virker bra selv.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
har dere prøvd ebay?
Det er mange svindelsider på nett, og mange lavkvalitets Kinakopier. Legger ikke ut noe direktelink, men se på RWG.
Sikkerhetsklarert
Har vært en del tråder om dette her i det siste. Søk og du vil finne.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Dette forumet er stedet.
Vis hele sitatet...
Takker! Etter en.. 4-5 timers lesing ble det en submariner. Cheers!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Se på DonTomaso sitt svar, der inne finner du mange "trusted dealers".
Kan selv anbefale MR.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jeg tror jeg har funnet en god selger, han har visst blitt kåret til topp 3 i 2009. Narikaa heter han. Tror jeg skal skaffe meg en Tag Heuer eller en Breitling.

Noen som vet noe om kvaliteten? Er de vanntette? Tåler de noe? Er de til pynt?
Tag Heuer eller en Breitling er kvalitets klokker.Hvis de er ekte.. har hatt begge merker,og ikke noe og si på kvalitet ja de er vanntette,Breitling blir brukt av alt fra Advokater til yrkessoldater verden over,klart de er like fine som funksjonelle.
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Tag Heuer eller en Breitling er kvalitets klokker.Hvis de er ekte.. har hatt begge merker,og ikke noe og si på kvalitet ja de er vanntette,Breitling blir brukt av alt fra Advokater til yrkessoldater verden over,klart de er like fine som funksjonelle.
Vis hele sitatet...

Nå er dette en replica tråd så ingen ting er ekte, Breitling er forøvrig gammelmanns klokker og en vgs elev med en falsk eller ekte breitling er ikke noe annet en drit harry.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av danseku Vis innlegg
Breitling er forøvrig gammelmanns klokker og en vgs elev med en falsk eller ekte breitling er ikke noe annet en drit harry.
Vis hele sitatet...
Det varierer jo svært om det er "gammelmanns klokke", Mercedes kan jo være "gammelmannsbil", alt kommer ann på modellen.