Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1361
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Holder på med ett klokkeprosjekt, og trenger en råde som skal brukes som holder til en CRT rør.

Røret er 35,5 mm der hvor jeg skal feste råden, så den må ha det målet i en av endene, hels den nederste. Siden den er delt her.
Dette målet er uten lager.

Dette blir vel en ganske liten råde, jeg tipper det blir en liten MC eller moped.

Skjønner att det kan bli vanskelig å finne, og att dette kannskje ikke er helt rett forum å spørre må, men jeg må prøve.

Jeg kan tilpasse råden litt, ved å slipe opp diameteren litt, eventuelt dreie hylse om målet er for stort, men vil komme så nærme 35,5mm som mulig.

Noen som vet om en nettbutikk hvor målene på råden er oppgitt, eller vet om en spesifikk råde til meg?
Overskuddsmateriell
Skal du ha dette til for en praktisk funksjon eller er design også viktig?

Kan ellers være behjelpelig med å lage noe til deg om det er ønsket? men da vil det ikke se ut som råde.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Skal det lages noe, så gjør jeg det selv.
Poenget var att det kulle vere en råde ja.

Har sent noen mailer til div butikker som selger moped/motorsykkel deler nå, så får jeg se hva dem sier.

Jeg har en backup plan, mulig jeg går for den i stedet.
Venter på en pakke med noen morsomme deler fra andre verdenskrig nå, det kan bli en fancy klokke fot ):
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Jeg har ei mopedveiv du kunne fått kjøpt, og tatt råden av den Er ikke noe feil med veiva eller noe, fult bruktbar
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Vet du noe mål på den da?
Du kan jo også høre på mopedportalen.com

Kan hende noen har en råde liggende å slenge som de selger billig.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Ja, det er en mulighet det og.
Men trur jeg kommer til å gå for en alternativ løsning.

klokka kommer til å få en litt ww2 feeling!
Poster du bilder når det er ferdig?
Ser hva annet du har laget, så er litt spennende det her og :P
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Bilde skal komme..