Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1406 645079
Sitat av Stutter Vis innlegg
Har kjøpt både vekt og testkit for MDMA. Når jeg tester så blir fargen gul på slutten. Det er definitivt MDMA i den, men den er da i følge testen utblandet med noe. Ser ut som 2C-x/Amf/ MDA / PMA/ taurine.

https://imma.gr/122298xf8870
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar det?

Alt som skjer etter et minutt trenger du ikke bekymre deg for.

Har du mulighet for å knuse å teste flere ganger?

Krystaller er stort sett rene eller bare penslet for å lure den som tester. Ta en test fra litt lenger inn i i krystallen.

Forøvrig høres 2-C x stoffer veldig usannsynelig ut. Hvis det er fake så tipper jeg det er noe ala M-cat (mephedrone) som er penslet med mdma eller mda
Sitat av Stutter Vis innlegg
Har kjøpt både vekt og testkit for MDMA. Når jeg tester så blir fargen gul på slutten. Det er definitivt MDMA i den, men den er da i følge testen utblandet med noe. Ser ut som 2C-x/Amf/ MDA / PMA/ taurine.
Vis hele sitatet...
Har nå hatt denne liggende siden mai/juni i fjor 2022.
Har det noe å si?

Sitat av 420master Vis innlegg
Hvor lang tid tar det?

Alt som skjer etter et minutt trenger du ikke bekymre deg for.

Har du mulighet for å knuse å teste flere ganger?

Krystaller er stort sett rene eller bare penslet for å lure den som tester. Ta en test fra litt lenger inn i i krystallen.

Forøvrig høres 2-C x stoffer veldig usannsynelig ut. Hvis det er fake så tipper jeg det er noe ala M-cat (mephedrone) som er penslet med mdma eller mda
Vis hele sitatet...
Har testet 3 ganger, samme resultat hver gang. Fargen skjer med en gang. Kanskje jeg ska dele klumpen i 2 å ta fra midten.

Denne har ligget siden mai/juni 2022, har det noe å si på funksjon?
Sist endret av Stutter; 1. september 2023 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vettskremt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stutter Vis innlegg
Har nå hatt denne liggende siden mai/juni i fjor 2022.
Har det noe å si?



Har testet 3 ganger, samme resultat hver gang. Fargen skjer med en gang. Kanskje jeg ska dele klumpen i 2 å ta fra midten.

Denne har ligget siden mai/juni 2022, har det noe å si på funksjon?
Vis hele sitatet...
Hvis de andre reagensene viser korrekt resultat, og Robadope A+B kun viser svakt gult, kan det bare være urenheter fra produksjon. Så vidt jeg vet skal Robadope ende opp rosa etter en viss tid for å angi positivt resultat. Ville eventuelt dobbeltsjekket på r/ReagentTesting på Reddit for eksperthjelp.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på MR i 12 tiden i dag og tok 4stk 5mg valium pga klaustrofobi.
Er avslappet og fin i formen.
Lurer på om det er trygt å ta seg litt god mdma i kveld, eller bør jeg vente til neste helg?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det går helt fint, men lite vits. Rusen du er ute etter når du inntar Mdma kommer ikke til og være optimal med diazepam i blodet. Vent heller til imorgen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heisann!😊 Er det noen her på forumet med kjennskap til hvilke substanser som gjerne blir omsatt som “molly” eller “mdma”.

Produktet det er snakk om ser veldig likt ut som MDMA i krystallform ofte gjør - brune til lysebrune krystaller som kan knuses til et ganske lyst pulver.

For øvrig reagerer ikke substansen som forventet med test reagenter. Marquis freser/bobler litt men har lite til ingen endring av farge, hint av gul om man legger godviljen til. Simons A+B ingen merkbar reaksjon.

Regner med vi her snakker om en eller annen form for reseach chemical, men setter pris på innspill dersom det er noen som sitter på kunnskap eller har noe konstruktivt å tilføye😊
Har brukt litt mye mdma siste 24 timene, men får ikke god feelingen helt, mdma ser kosher ut, lukter og smaker som det, tar å legger til et bilde
nå skal sant sies at jeg grunna med amf en god del og jeg knuste det ikke til ett fint pulver, jeg har ikke magesekk, så ingen magesyre til nedbrytning, så lurer på om de bitene jeg har droppet muligens bare ble skylt ut i tarmen uten å få spesiell effekt. Skall prøve en siste dosering, men knuse det skikkelig og la det smelte i munn istedenfor å droppe

https://ibb.co/Y3ZLpmr